iki üye evlenirse Verengül ile Necati

Katılım
4 Şub 2008
Mesajlar
1,039
-aşkıım
+ efendim canım
- hadi yatalım artık..
+ tamam aşkım.
- topiği kilitledin dimi
((8 Kişi Burada Takılıyor (3 Tanrı Misafiri ve 5 Utangaç Üye) ))
-
+ dağlın lan iki satır yalnız kalamıyacakmıyız karımızla


- aşkım kalk topikten tıkırtılar geliyoo..
+kedidir hanım kedi


Aşkım
-Ben sana küsüm
-Neden aşkım
-Bugün yazdığın 15 topicden 2sinde bana yorum yapmadın
-Ama aşkım hayvanlar aleminde bir öküz hakkında yorum yapmıştım sadece
-Olsun altınada yorum yapabilirdin
-Saçmalamaya başladın sen artık verengül
-Girip o postları editleyeceksin
-Ya bi git ya
-O zaman bu ilişki burda biter
-Düş yakamadan verengül
-Banlatcam seni
-Ben forumdan ayrılıyorum zaten
-İmzanı sil öle git
-Sende nickini değiştir
-Salak
-Manyak
-Akşam eve gelirken 2 ekmek al
-Olur



- bir bayan üyenin topiğine yazı yazıp göz kırpmışsın?
+ ama hayatım biz yöneticiler hep böyle yaparız. küçük bir uyarı yazısı yazıp göz kırparız.
- ben anlamam necati git editle onu! ..

alıntıdır
 
Katılım
14 Haz 2006
Mesajlar
8,146
Aslında yazının gerçeklik payı yüksek. Yönetici arkadaşlara sormak lazım bu tür durumlarla karşılaşıyorlar mı:mrgreen:
 
Katılım
13 Tem 2008
Mesajlar
446
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
enteresan olduğu kadar çekiçi
 
Katılım
30 Mar 2006
Mesajlar
933
aman nie polemik yapıyolar canım.. alalla.. ne gereksiz..puehh..
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst