iki teker:)))

Katılım
20 Ara 2007
Mesajlar
1,010
adam otobanda gidiyor yhaa.hadi o bunu yapti diyelim arabayla kovaliyolar...:queen::queen:

[YT]nN80YDvi86E[/YT]



buda en yenisi
 
Katılım
1 Haz 2005
Mesajlar
8,608
Daha önce verildi desem, muhalefet mi olur :p Paranoya oluştu yaw bende :mrgreen: Çok korktum, tırstım yani :cherry:
 
Katılım
6 Ocak 2008
Mesajlar
119
Motosikleti
vespa gts 250 super
bacaklarda nos var sanırım nerdeyse hilikopter bile yakalıyamıcak , bu adam kaleden kaleye gol atar.
 
Katılım
20 Ara 2007
Mesajlar
1,010
Daha önce verildi desem, muhalefet mi olur :p Paranoya oluştu yaw bende :mrgreen: Çok korktum, tırstım yani :cherry:

nie korkuon bea abla..
verildiyse cook pardon videolarda aradim bulamadim...:cat::cat:
bu arada nerde verilmisse linkini versende bizde baksak:p:p:p
 
Katılım
18 Ağu 2006
Mesajlar
2,835
bende hatırlıyo bunu ama burdanmı emin değilim.. yine de teşekkürler paylaşım için....
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
nie korkuon bea abla..
verildiyse cook pardon videolarda aradim bulamadim...:cat::cat:
bu arada nerde verilmisse linkini versende bizde baksak:p:p:p


http://www.motosiklet.net/forum/videolar/38027-bune-yaa-bisiklet-degil-sanki-jet.html


http://www.motosiklet.net/forum/videolar/36426-bisiklet-degil-jet-sanki.html

Bu video sayısız kere verildi.... :cat::cat: 2 tanesini koyayım... Madem bulamadın....:cat::cat::cat:

Mesajın hiç te şık olmamış.... Biraz daha dikkat....:cat::cat:
 
Katılım
15 Mar 2006
Mesajlar
3,510
Daha önceden de bu videoyu izlemiştim...
Sonunda polis tıklayarak düşürüp yakalıyodu galiba..
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst