İki teker aşk'ı (farklı bir anlatımla)

Katılım
16 Ağu 2006
Mesajlar
175
Milletçe severiz biz iki tekerleri..

Bazen ağır yüklerimizi taşırız..

6hg9ezc.jpg


Piknik olsun seyahat olsun sürekli iki tekerleri tercih ederiz

5y0ilv4.jpg


Sineksikletlerle boy gösteririz bazen..Yapılmıcak şeyler yaparız :pr:

4koxrip.jpg



O kadar severiz ki iki tekerleri, resimlerini çekmekten kendimizi alamayız..

4z1jc4y.jpg



Sadece biz mi ? Hayvanlarımızında ilgi odağıdır çoğu zaman

63rqiq1.jpg



Bilinçsizliğin ve cahilliğin esaretinde yaşarız bazen aşkımızı :pale:

61tiipv.jpg



Öyle bir aşk'tır ki o, neler yaptırmaz adama..

4lfah01.jpg



Bazen yoruluruz uzun yollarda..

2pq9a1w.jpg



Bazen de eş dost gezmek ister tabi.. :mrgreen:

4tqf8fm.jpg



Duyguların karıştığıda olur :cherry:

67zggvk.jpg



Tabi ki duygusaldır içimizdeki aşık..

54bmwdi.jpg



Müziksiz de olmaz hani :p

2ih56cp.jpg



Keyfimizden de ödün vermeyiz :p

4u9k5c7.jpg



Çıldırmışcasına da davranabiliriz :cyclopsan

4xpvhq9.jpg




Bazen boyundan büyük iş yaptırır bu aşk bize.. :queen:

54np3j8.jpg



An gelir tek aşkımız o olur.. (yoğun istek üzerine :p )

513.jpg


Bitti.


Arkadaşlar sizler için kendi ellerimle hazırladım.Umarım hoşunuza gitmiştir.


Saygı ve sevgiler.
 
Son düzenleme:
Katılım
12 Tem 2007
Mesajlar
2,743
hoşuma gitmek ne demek bayıldım...
emegine saglık..
gerçekten cok güzel bir çalışma..!
tebrik ve teşekkür ederim..!
 
Katılım
16 Ağu 2006
Mesajlar
175
Yorumlarınız için teşekkrler arkadaşlar.. :rendeer:
 
Katılım
15 Haz 2005
Mesajlar
927
emeğine sağlık dostum gerçekten güzel bi paylaşım tebrikler:rendeer:
 
Katılım
16 Ağu 2006
Mesajlar
175
Teşekkür ederim arkadaşlar.. Boş boş oturacağıma bir kaç yorumla resimleri yan yana getireyim dedim, maksat görüntü olsun. Sağolun :cat:
 
Katılım
25 Eki 2007
Mesajlar
629
vallh tadı damagımda kaldı elıne saglık guzel bır çalışma
 
Katılım
15 Tem 2007
Mesajlar
265
emeğine sağlık arkadaşım çok hoş olmuş bir resim vardı adam yatakta sarılmış yatıyor motoruna onuda koysan tam süper olacak
 
Katılım
12 May 2006
Mesajlar
1,224
gerçekten harika bir çalışma olmuş ellerine sağlık

tek kelime ile mükemmel böylesini ilk defa gördüm :)


vasco genmi sen len :p
 
Katılım
16 Ağu 2006
Mesajlar
175
Hoşunuza gitmiş olması beni gerçekten sevindirdi arkadaşlar.. Çok sağolun.

emeğine sağlık arkadaşım çok hoş olmuş bir resim vardı adam yatakta sarılmış yatıyor motoruna onuda koysan tam süper olacak

Evet haklısın.. denk gelseydi onuda koyacaktım :)
 
Son düzenleme:

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst