iki günlük gezim

Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
20 Haz 2006
Mesajlar
4,166
geziler bitti dediler.canım sıkılmıştı tam o anda birisinde 100 ytlem varmış onu getirdi tamamen unutmuştum.tabi doğru benzinciye depo fuuul hemen yooool ohbe dünya varmış.şöle kısabir tur yapalım.aliağa,bergama,soma,kırkağaç,gördes(ilk mola),demirci,hisarcık(kütahya)burdada mola yarın devam.istikamet gediz,uşak,denizli,aydın,kuşadası ve kamp.


Shot with F15 at 2007-08-19


Shot with F15 at 2007-08-19



Shot with F15 at 2007-08-19


Shot with F15 at 2007-08-19


Shot with F15 at 2007-08-19


Shot with F15 at 2007-08-19


Shot with F15 at 2007-08-19


Shot with F15 at 2007-08-19


Shot with F15 at 2007-08-19


Shot with F15 at 2007-08-19


Shot with F15 at 2007-08-19



Shot with F15 at 2007-08-19



Shot with F15 at 2007-08-19


Shot with F15 at 2007-08-19


Shot with F15 at 2007-08-19


Shot with F15 at 2007-08-19


Shot with F15 at 2007-08-19
burasıda simava bağlı mesire yeri gezerken tesadüfen gördüm rahatlıkla kampm kurulabilir haftasonu için idal balık tutulabilir mangalda olur.işte diğer görüntüler.


Shot with F15 at 2007-08-19



Shot with F15 at 2007-08-19


Shot with F15 at 2007-08-19


Shot with F15 at 2007-08-19


Shot with F15 at 2007-08-19


Shot with F15 at 2007-08-19


Shot with F15 at 2007-08-19


Shot with F15 at 2007-08-19


Shot with F15 at 2007-08-19


Shot with F15 at 2007-08-19


Shot with F15 at 2007-08-19


Shot with F15 at 2007-08-19

[img=http://img254.imageshack.us/img254/3793/pic0214lz0.jpg]
Shot with F15 at 2007-08-19



Shot with F15 at 2007-08-19
 
Katılım
7 Tem 2006
Mesajlar
15
Harika bir gezi olmus. İste boyle olmalı. Kafa estiginde yola cıkmalı ve ozgurlugu hissetmeli
 
Katılım
1 Eyl 2006
Mesajlar
2,695
abi bende bi yüz kağıt toka edeyim benim içinde gez yaw hiç durmuyosun

resimler içinde teşekkürler
 
Katılım
7 Nis 2007
Mesajlar
259
:p...lotodan para bana para çıksın ilk işim waradero alıp ümmet abiye hediye etmek olacak ..ondan sonrada ümmet abinin varaderoyla yaptığı gezi fotoğraflarını izleyecem siteden. üstadım senin gezi fotolarını izlemek bana müthiş keyf weriyor walla 25 milyarı gözden çıkarttım bilesin..:)
 
Katılım
14 Eyl 2006
Mesajlar
5,631
ümmet abi allah sana ömür versin sen gez,bizde öylece izleyelim:)

hayranım abi bu gezme merakına biz senin yanında dolmuşçu gibi kalıyoz:pale:
 
Katılım
28 Nis 2005
Mesajlar
1,770
inanmıyorum sana ya valla bukadar olmaz senden korkulur:mrgreen:parayı kapın'ca ilk akla gelen yol yol'da yol başka bişey yok.
ne geldi aklıma ben bazen aç kalıyorum ama motosiklete benzin alıyorum:queen:ya bu nasıl tutku canım abim öptüm seni yolların açık olsun........
 
Katılım
10 Haz 2007
Mesajlar
359
ümmet abi, fotoğraflar süper, hyosunglu kız süper :p ne diyim sana, harikasın...
ya bişey sorcam, senin de içinde olduğun kareleri kime çektirdin dağın başında :queen:
 
Katılım
3 Eki 2006
Mesajlar
2,606
ee ne demişler çok gezenmi bilir çok oturanmı ? :) fotograflar çok güzel.Burası nerde peki ?:silent:
 
Moderatör (forrap)
Katılım
5 May 2005
Mesajlar
5,132
Yüreğine sağlık Ümmet abim,yine çok güzel yol yapmışsın.Fotoğraflar için teşekkürler.
Ama şu foto yine biz Türk insanının yasaklara saygısını açıkca gösteriyor;

Göle girmek ve Balık tutmak KESİNLİKLE yasaktır tabelasına dikkat :)
pic0207ry6.jpg
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
31 May 2007
Mesajlar
2,408
abi resimler süper elerine saglık
 
Katılım
29 Eyl 2005
Mesajlar
4,008
YA ŞU ADAMA bir izleme cihazı takalım ( gprs) daha dün birlikte çay içtik film izledik ne zaman yola çıktın nereye gittin yol kenarlarına tabela koyacağım valla
DİKKAT ÜMMET ÇIKABİLİR diye
buna ne can dayanır ne yakıt ne yol koy benzini doyur karnını UÇTU ÜMMET
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
20 Haz 2006
Mesajlar
4,166
syht

ümmet abi, fotoğraflar süper, hyosunglu kız süper :p ne diyim sana, harikasın...
ya bişey sorcam, senin de içinde olduğun kareleri kime çektirdin dağın başında :queen:

tripot var makinada otomatik çekim yapıyor.

ümmet abi, fotoğraflar süper, hyosunglu kız süper :p ne diyim sana, harikasın...
ya bişey sorcam, senin de içinde olduğun kareleri kime çektirdin dağın başında :queen:

tripot var makinada otomatik çekim yapıyor.

Ümmet abi geldikten sonra Turcu campinge mi gitcen

yok kuşadası merkezde marinaya yakın önder camping çarşı yakın olduğu için.

YA ŞU ADAMA bir izleme cihazı takalım ( gprs) daha dün birlikte çay içtik film izledik ne zaman yola çıktın nereye gittin yol kenarlarına tabela koyacağım valla
DİKKAT ÜMMET ÇIKABİLİR diye
buna ne can dayanır ne yakıt ne yol koy benzini doyur karnını UÇTU ÜMMET

eeee cengizim insanoğlu kuş misali kah orda kah burda,nezaman nerde olacağı belli olmaz.hele ümmetin.

evet ikigünlük gezi sona erdi izmirde noktaladık çarşamba günü kuşadası önder campigte kampa


Shot with F15 at 2007-08-20


Shot with F15 at 2007-08-20


Shot with F15 at 2007-08-20
 
Son düzenleme:
Katılım
11 Tem 2007
Mesajlar
563
vallahi hll abim bizim babalarımızda böyle merak yokki ya kahvehanede piştide ya okeyde inş çocuğumuz olursa alla ömür verirse biz öyle olmayacağız bizde gezicez hep:)rersimlerin dewamını dileriz biz gezemiyoruz bari izleyelim
 
Katılım
6 Nis 2005
Mesajlar
2,252
güzel bir gezi olmuş ümmet abi...sağol paylaşım için...yalnız faruk'un yanına uğramadınmı...onun resimleri nerde...:silent:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst