- Katılım
- 7 Tem 2007
- Mesajlar
- 4,199
- Konu Yazar
- #1
arkadaşlar bu gunlerde severek girdiğim mt sitesinde çok fazladan bir marka fanatikliliği yapılmaya başlandı ve gerçektende sinir bozucu olmaya başlandı..konuya gireyim burası bilgi paylaşım yeri herkez kendinde olan şeyleri paylaşıcakkı ona göre bilgilenicez ancak yalan ve fanatiklikle değil mesela bende olan en iyisi demek değildir bunu yalan yanlış savunmak kendini haklı çıkartmaz mesela arkadaşlar forumdaki bir arkadaşımız bizlerin sahip olduğu motorlara sürekli çemkirirken kendisiyle çelişmektedir vericeğim örnek şudur..
bu akşam diğer forumda yazılan ve eski yazdığı bir yazı
peki eskiki cbf150 için yazdığına bakarmısınız
kaynak
http://www.motosiklet.net/forum/moto-sohbet/85938-2011-honda-cbf-150-a-3.html
kim diyor cbf150 yağyakıyo diye bedava bu motor diyip üstüne toz kondurmuyor
arkadaşlar burası paylaşım yeri o an ne kullanıyosan onu yalan yanlış met etme yeri değil yapmayın yazıktır günahtır polemik yaratmak için paylaşmıyorum bunu burdada böyle paylaşım olcaksa çoğu kişi eksilir bu forumlardan
bu akşam diğer forumda yazılan ve eski yazdığı bir yazı
Şu makaraya sarmaya çalışan coolizma mısın nesin senin cbf150'nin yağ çubuğunu kontrol etmekten bıkmadın mı artık.Acaba bugün kaç gram yağ eksiltti diye her gün kontrol etmekten paranoyak olur insan.Ben en son yağ değiştirmeye az kalmıştı bi bakayım dedim acaba eksiltme var mı?Gram yağ eksiltme yok.Gözünü seveyim kymco seni bilmeyenler ne işkenceler çekiyo haberleri yok.Hondanın yağ eksilten motorlarına biniyolar.Yalama yapacaklar yağ çubuğunu her gün kontrol etmekten.Sonra da kymco markasını ağızlarına alıyolar.
Birisi de kalkmış hondanın düşük cc motorlarını listelemiş.Kardeşim kinetic minetic bunlar tedavülden kalkalı nice zaman olmuş siz ayakta mı uyuyosunuz.İşte o listelediğiniz motorlar en fazla 1-2 sene daha ikinci el olarak piyasada dolaşır , sonra da temizini bulmak imkansız olur.Ondan sonra da düşük cc motor üretemiyen honda bu ülkede kepenk kapatır.Aha buraya yazıyorum.Geçen sene hondanın Türkiyede satılacak modeli yok , kimseye motor satamıyoruz diye ağlıyan honda bayisinin yerinde bu sene yeller esiyo.Yavaş yavaş hepsi kapanacak.Esen Taiwan rüzgarı caponları silip süpürecek.Aklınızı başınıza alın.Bırakın bu capon fanatikliğini.İleri görüşlü olun.
peki eskiki cbf150 için yazdığına bakarmısınız
kaynak
http://www.motosiklet.net/forum/moto-sohbet/85938-2011-honda-cbf-150-a-3.html
kim diyor cbf150 yağyakıyo diye bedava bu motor diyip üstüne toz kondurmuyor
arkadaşlar burası paylaşım yeri o an ne kullanıyosan onu yalan yanlış met etme yeri değil yapmayın yazıktır günahtır polemik yaratmak için paylaşmıyorum bunu burdada böyle paylaşım olcaksa çoğu kişi eksilir bu forumlardan