İğrenç espriler

Katılım
23 Mar 2006
Mesajlar
17
çok klasikleşmiş fakat buraya yazılmamış bir espri daha var

Ben Leonardo'yla aynı şantiyede çalışıyordum.Ben greyder kullanıyordum Leonardo DaVinci
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst