C cnrtmr Katılım 23 Mar 2006 Mesajlar 17 29 Mar 2006 #22 çok klasikleşmiş fakat buraya yazılmamış bir espri daha var Ben Leonardo'yla aynı şantiyede çalışıyordum.Ben greyder kullanıyordum Leonardo DaVinci
çok klasikleşmiş fakat buraya yazılmamış bir espri daha var Ben Leonardo'yla aynı şantiyede çalışıyordum.Ben greyder kullanıyordum Leonardo DaVinci