İğneada videosu (Bol virajlı)

Katılım
10 Haz 2008
Mesajlar
29
mükemmel bi gezi oldu gelmeyenler bu videoları seyrettikten sonra pişman olur.
 
Katılım
24 Şub 2008
Mesajlar
173
Ah ulan bee motorum bozuk olmasa bende gelmek isterdim iğneada yolu baya virajlı virajlı yolda kullanmayı çok seviyorum. Bu arada emrah motor güzel bağırıyo ta ilerilerden duyuluyo YAMAHA RX sesi direk çakıyo ulan bulsam onun motorundan bitane direk çakıcaz benim kadroya ama yok:salut:
 
Katılım
8 May 2008
Mesajlar
190
bi yorumda ben yazayım istedim, son derece keyifli bir yolculuktu darısı gelemeyenlerin başına :)
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
30 Tem 2008
Mesajlar
38
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
abi süpersiiz ya bidakı geziye bede elmek istiyom :bounce:
 
Katılım
30 May 2006
Mesajlar
962
Çok yakında yapıyoruz bizde bu yolu..

Fikir edinmek için iyi oldu bu yol..

Virajlar tatlı , orman şahane..

Video için teşekkürler..
 
Katılım
12 May 2008
Mesajlar
6
usta hadı gene iiiii gun gecırdınız hawada guzeldı sarıya sor sen ragmurlu havayı anlatsın motorla geldıgınde :D
yollar cooook harıka tam uzamalık ama tekırdag ucmak dere gıbı zırveler yoq
 
Katılım
30 Haz 2008
Mesajlar
107
Çok Güzel Yerler Ve Güzel Gezi Olmuş, Kamerayı Tutan Arkadaşın Motorunu Kullanan Arkadaş Baya Bir Usta Şöförmüş... Şanzuman Sesleri, Vites Küçültmeleri, Viraja Girişi Gerçekten Profesyönelce... Kutlarım.:cat:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst