İç Don

Katılım
11 Tem 2007
Mesajlar
2,824
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Daha onu denemedim ama rezil ettiğini gördüm.Sinemadayken kız arkadaşımın yanında ortaya çıktı kız şimdi akli dengemde bi sorun olduğunu düşünüyor:queen:

antalya da giyilir mi?
sinemada nasıl ortaya çıktığını sormayacağım bile..
 
Katılım
7 Eyl 2007
Mesajlar
2,130
su aralar kessınlıkle o takımı alt ust almayı dusunuyorum...eger bı bıldıklerı olmasaydı askerler onları gıyermıydı demı ama:cat:
 
Katılım
24 Ocak 2006
Mesajlar
4,007
Hakkaten Rigel hocam "perses" nedir yahu:cherry:? Yazdığını okumadan yollarsan böyle olur işte(kendime diyorum sayın arkadaşlar:mrgreen:).
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
16 Tem 2004
Mesajlar
1,465
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Hasyün ve safyün ürünlerini alın,, çok kaliteli ürünler..
 
Katılım
28 Mar 2007
Mesajlar
138
Net olarak söylüyorum ki, termal alt üst pahalı malzemeler bisiklet veya doğa yürüyüşünde işe yarayabilir, ama motosiklette asla hiçbir yardımı yok. En iyi ısıtan, alt üst takımı 10 milyona satılan streç şeklinde, askerlerimizin de giydiği yün İÇ DONLAR..!

Bende onaylıyorum:cat::cat:, gerekirse kalıp basılacak yere kalıbımı da basarım:cherry::cherry:
 
Katılım
22 Şub 2007
Mesajlar
1,760
ya benimde hep aklımda ya askerde giydigimiz içliklerle karlarda dolanırdık kar yerdik hala içimiz yanardı ben motor pantolonundan hiç hoşlanmıyorum eminönüne gidip temin edicem donlardan:D
 
Katılım
26 Tem 2007
Mesajlar
278
16 yaşımdan beri kullanıyorum(ocakta 19 oluyorum :cherry:) mükemmel bişi zaten biraz boya göre ufak oluyor giydiğinde esneyip vücut şeklini alıyor üzerinede bi kargo pantolon çektimmiydi alttanda belli olmuyo ben zayıfım bide daha kalıplı gösteriyor üst içlikte aynı gene vücudu sarıyo eldivenleride taktımmı ayaktata bot ohh kışın gezmesi bu ekipmanla süper oluyo artçı olan arkadaşlar tirtir titrerken ben hamam giibiyim:queen::queen:
 
Katılım
25 Kas 2005
Mesajlar
407
Şahane paylaşım, aktarım:cat:
Yalnız ben içdonu geyinince, lastikli bel kısmı pantuldan dışarı taşıp mideme kadara çıkıyor:mrgreen: Derste tahtanın üst kısmına bişiyler yazarkene de kazak sıyrılıyor, içdonu malzemesi televolelik oluyor, sınıf kıkırdamaya başlıyor:silent:
yinede içdonun üzerine ben de tanımam arkadaş:cat:

bende şimdiye kadar kışın hep yün kışlıkları giydim, sarı renk ve karışımı tamamen yün olanlar,fevkalede güzel ısıtıyor alt üst olarak fakat bunların nylan karışım olanları var onlar hem yakıyor, hemde rahat değil, ince örmeli yün olanlar daha sağlıklı ve kullanışlı.not: birde geçenlerde tüyap fuarından dönerken üzerimde sadece kot pantolan vardı ve artçı alamak zorunda kaldım,alt üst yağmurluğu artçıma verdim onun üzerinde takım elbise olduğundan,e tabi budurumda kasıklarım üşüdü otobanda 90 100 km hızlarda sağa çektim pantolonun içine poşeti dörde katlayıp koydum felaket ısıttı.sıcak sıcak geldim. pratik çözüm olarak mecburiyet durumlarında aklınızda bulunsun.
 
Mersin İl Temsilcisi
Katılım
2 Ağu 2006
Mesajlar
10,372
bende şimdiye kadar kışın hep yün kışlıkları giydim, sarı renk ve karışımı tamamen yün olanlar,fevkalede güzel ısıtıyor alt üst olarak fakat bunların nylan karışım olanları var onlar hem yakıyor, hemde rahat değil, ince örmeli yün olanlar daha sağlıklı ve kullanışlı.not: birde geçenlerde tüyap fuarından dönerken üzerimde sadece kot pantolan vardı ve artçı alamak zorunda kaldım,alt üst yağmurluğu artçıma verdim onun üzerinde takım elbise olduğundan,e tabi budurumda kasıklarım üşüdü otobanda 90 100 km hızlarda sağa çektim pantolonun içine poşeti dörde katlayıp koydum felaket ısıttı.sıcak sıcak geldim. pratik çözüm olarak mecburiyet durumlarında aklınızda bulunsun.

demek katladdınız ha. ben 2 poşeti açık seriyorum ancak kapatyo :bounce:
:queen::queen::queen::queen::queen::queen::queen::queen::queen:
 
Katılım
10 Kas 2008
Mesajlar
566
rigel bilgilendirdiğin için çok sağol.. güzel bi deneyim olmuş.. bende izmirdenim ve bahsetmiş olduğun iç donu normal dükkanımın içindeykene bile giyiyorum:) ve harika ısıtıyor hele birazda sürtünme oldumu ohh deme keyfine klimalı gibi:)

edirne uzunköprüde askerlik yapmıştım ve aynen dediğin gibi asker iç donları harika ısıtıyordu.. demek istediğimde deneyimini onaylıyorum.. bilgin için tşkler

:D Abi Sürtünme Derken NE gİBİ Yani İstedin Bazen Popomuzuda Karşıyoruz Yada Bacaklarımızı O Bakımdan Sürtünmemi
 
Katılım
26 Tem 2007
Mesajlar
278
ha unutmadan bu donlar:queen: motosiklete binince özellikle scooter a bınıce pantolonu yukarı cekıyo :queen:

sitemiz nelere kadir meraktan yazdım ve lıste basıyız donda bırıncıyız:queen:




bide hanımlar için varmı diye sorulmuştu varmış buyrun altta


 
Katılım
31 Eki 2005
Mesajlar
1,618
bende şimdiye kadar kışın hep yün kışlıkları giydim, sarı renk ve karışımı tamamen yün olanlar,fevkalede güzel ısıtıyor alt üst olarak fakat bunların nylan karışım olanları var onlar hem yakıyor, hemde rahat değil, ince örmeli yün olanlar daha sağlıklı ve kullanışlı.not: birde geçenlerde tüyap fuarından dönerken üzerimde sadece kot pantolan vardı ve artçı alamak zorunda kaldım,alt üst yağmurluğu artçıma verdim onun üzerinde takım elbise olduğundan,e tabi budurumda kasıklarım üşüdü otobanda 90 100 km hızlarda sağa çektim pantolonun içine poşeti dörde katlayıp koydum felaket ısıttı.sıcak sıcak geldim. pratik çözüm olarak mecburiyet durumlarında aklınızda bulunsun.

Naylon poşet çok iyi fikir... Bravo..

demek katladdınız ha. ben 2 poşeti açık seriyorum ancak kapatyo :bounce:
:queen::queen::queen::queen::queen::queen::queen::queen::queen:

Abisi çok kötü senin için:queen:
 
Katılım
4 Nis 2005
Mesajlar
145
Yün gibisi var mı!
Yalnız dikkat edin,pamuk olmasın,onlar hiç ısıtmıyor!!

Ha bu arada mecbur kalırsanız,birkaç kat gazeteyi bacaklarınıza içten sarın,hiç üşümezsiniz!
 
Son düzenleme:
Katılım
19 Haz 2007
Mesajlar
117
Her ne kadar soğuğu önleyeyici elbiseler yapılsa da, şu an yaşadığım Erzincan'da hiç birisi fayda etmiyor. 21 Eylül'de motorumun bakımlarını yapıp garaja çektim valla....
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst