İbretlik klip - Farketmez bize Harley Honda Kawasaki ?

Katılım
30 Tem 2010
Mesajlar
414
biri sonunda kamera şakası olduğunu itiraf etmiş hepsi kameraya el sallıyor
 
Katılım
29 Eyl 2007
Mesajlar
6,279
video güzel olmuş gerçekten ben bependim adamlar apaçi o ayrı..2.36 da vay be dimeden edemedim :)
 
Katılım
23 May 2009
Mesajlar
1,082
bir ss ile aklını alıcan bunların sonra tövbe edicekler motora :mrgreen:
 
Katılım
16 Ocak 2005
Mesajlar
264
Ben işim gereği epey gezen biriyim geçen ay G.antep teydim. İnanın orda bir tek motorda bile ayna yok kask yok vs.vs. ama leke yok motorlarda okadar hastalık derecesinde. İnanın bana bu adamlar sıfır R1 i olan caddede gezen adamdan daha mutlular motorlarıyla ;)
 
Katılım
18 Eki 2008
Mesajlar
2,823
:mrgreen: yıllar önce Cem Yılmaz'ın doritos reklammında ti'ye aldığı bir özlü söz vardı... Eğitim şart.
 
Katılım
8 Haz 2012
Mesajlar
271
Antep'e bı kac kez laf atılmış, nizipli şampiyon kardeşleri pek bilmiyolar herhal...
 
Katılım
5 Şub 2011
Mesajlar
4,031
Videoyu izledikten sonra psikolojim bozuldu hastaneye kaldirildim hastaneden yaziyorum
 
Katılım
3 May 2008
Mesajlar
1,330
adamlar harbiden klip yapmışlar profosyonel bi şeyler çekmişler ama . işin diğer tarafı farklı ama ben klibi sevdim gerçekten...
 
Katılım
26 Tem 2008
Mesajlar
2,258
Yapılan yanlışlar bir yana, ama benim çok hoşuma gitti. Tayfa sağlam, şarkı sağlam zevkler renkler tartışılmaz ama ben 3-4 kere peş peşe dinledim..
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst