İbretlik klip - Farketmez bize Harley Honda Kawasaki ?

COQ

Motosiklet Eğitmeni
Katılım
27 Ocak 2008
Mesajlar
11,727
Kenan Sofuoglu bir an önce Oguz usta ile kontak kurmali diyor ve susuyorum.:sunny:
 
Katılım
10 Ağu 2011
Mesajlar
1,108
Valla rap müzik ve türevlerinden nefret ederim ama çocuklar güzel yapmış işte be abi?!...
Apaçilikleri onlara kalsın, hayatlarını riske atıyorlarmış atsınlar, ama bu video güzel, eğlenceli. En azından şarkı sözleri.:)
 
Katılım
3 Ocak 2012
Mesajlar
1,154
Ya kardeşlerim ne güzel bir ekibiniz var kalabalık ,ustanız var güvendiğiniz, adam akıllı davranıpta kaskınızı,AYNANIZI eksik etmeseniz de bizde helal olsun size desek neden böylesiniz siz yaaa
 
Katılım
28 Eki 2010
Mesajlar
1,767
subhanallah+kardes+ibretlik+bir+paylasim

fağvk etmez honda hağvley kawasaki...
 
Katılım
24 Eyl 2011
Mesajlar
1,703
Adam cg ile 200 le giriyormuş viraja ne ayak la bunlar :p
Ben bunlarla aynı memlekettenim daha düzde 160 ı vuranı görmedim Orjinal sayaçda
 

F54

Katılım
25 Haz 2010
Mesajlar
14,951
kim ne derse desin adamlar şekil yapmış:sunny:
yanlız oğuz usta nın yaptığı motorları benim ustanın yaptığı pejolar geçer :cherry:
 
Katılım
24 Eyl 2011
Mesajlar
1,703
Bu adamların Antep le bi alıp veremedikleri var sanırım :D Benim çıkardığım sonuç bu ;)
Ovv Hocam sen ne den bea
Uyuz oluyorlar Antepli Cg lere oradada sağlam Cg ustaları var ya O yüzden sağlam cg yapıyorlar
Her hafta yarış düzenleniyor mersinde Adanadan gelenler ,antepden gelenler oluyor Mersine gelen yeniliyor ama Buradan gidenlerin ne olduğunu bilmiyorum
Buradan takip edebilirsiniz https://www.facebook.com/pages/Mersin-motosiklet-dünyası/122689004457763?ref=ts&fref=ts
 
Katılım
16 Ocak 2005
Mesajlar
264
Ovv Hocam sen ne den bea
Uyuz oluyorlar Antepli Cg lere oradada sağlam Cg ustaları var ya O yüzden sağlam cg yapıyorlar
Her hafta yarış düzenleniyor mersinde Adanadan gelenler ,antepden gelenler oluyor Mersine gelen yeniliyor ama Buradan gidenlerin ne olduğunu bilmiyorum
Buradan takip edebilirsiniz https://www.facebook.com/pages/Mersin-motosiklet-dünyası/122689004457763?ref=ts&fref=ts

Olaya tamamen fransız biri olduğumdan bendeki izlenim bu oldu :D
 

F54

Katılım
25 Haz 2010
Mesajlar
14,951
Ovv Hocam sen ne den bea
Uyuz oluyorlar Antepli Cg lere oradada sağlam Cg ustaları var ya O yüzden sağlam cg yapıyorlar
Her hafta yarış düzenleniyor mersinde Adanadan gelenler ,antepden gelenler oluyor Mersine gelen yeniliyor ama Buradan gidenlerin ne olduğunu bilmiyorum
Buradan takip edebilirsiniz https://www.facebook.com/pages/Mersin-motosiklet-dünyası/122689004457763?ref=ts&fref=ts
bundan sonra mersin mt grubunun en yakın takipçisi oldum ilk fırsatta geilp 200km /h ile viraj a girenlerle kaıpışacağım:queen:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst