- Katılım
- 6 Nis 2012
- Mesajlar
- 579
Haberlerde görmüştüm 2 gün önce. Yarış yapıyorlarmış 'gençler' o yolda kendi aralarında.
Yahu tamam çocuk 95'li de, bunun anne babası nasıl bu işe razı olabiliyor? O motor nasıl onun altında oluyor? Nasıl o sürate çıkabiliyor? Bu nasıl bir özgüvendir, umursamamazlıktır. Şahsen, kaza sırasında vefat eden çocuk hariç başka birisine bir şey olmamasına sevindim epey. Kimse kimsenin hayatına kast edemez bu şekilde. Ederse de cezasını çeker ama tabi ceza böyle olmamalıydı. Çocuk da suç bulmuyorum yine de, ailesidir sorumlu olan.
Yahu tamam çocuk 95'li de, bunun anne babası nasıl bu işe razı olabiliyor? O motor nasıl onun altında oluyor? Nasıl o sürate çıkabiliyor? Bu nasıl bir özgüvendir, umursamamazlıktır. Şahsen, kaza sırasında vefat eden çocuk hariç başka birisine bir şey olmamasına sevindim epey. Kimse kimsenin hayatına kast edemez bu şekilde. Ederse de cezasını çeker ama tabi ceza böyle olmamalıydı. Çocuk da suç bulmuyorum yine de, ailesidir sorumlu olan.