Geçmiş olsun. Bu haberde mevzusu geçen kasksız motor kullanmanın ve ibret olsun diye paylaşılan fotoğrafın öneminden daha vahim bir mevzu var bence. Motor kullanan arkadaşın diğer insanların hayatına önem vermemesidir. Eğer çarptığı otomobil yerine bir yaya olsaydı , yayanın resmini çekip ona buna hava atıcam diye motorun önünü kaldırdım bu yayaya çarptım diyerek paylaşırmıydı. Hatta yaya hayatta kalırmıydı ve biz kasksız motor kullanmasını mı yoksa yaptığı sorumsuzca hareketimi konuşurduk. Kask kendini bağlar. Evvela o yolu kullanan diğer insanları hiçe saydığı için hayıflansa kendisi açısından daha hayırlı olurmuş. Trafikte motorları farketmeyen araçlardan şikayet ediyoruz ama farkedilmek için motorun önünü kaldırmaya gerek yok.