Ben mezar taşı istemem.. Çok banal ::miiz::
Ben mezar taşı istemem.. Çok banal ::miiz::
Mezar alçısı yaptırırıs sana babol imzalı çerçeveli felam:queen:
tmm o zaman seni yakarız alçındanda egzoz tüpü yaparız..
egzoz müesssesemizin hediyesidir![]()
Yok olm ben yakılmaya karşı bi dindarım :queen:
Biz sanki yakılmaya meraklı jöntürküs![]()
Çok fena geyiğe sarmışsınız sabahın 4üne kadar sıkılmadınımı
:salut::salut::salut:
Yoksa sen benim sıkılmamama sıkıldın mı :silent:
Evet aynen öyle okurken bile chok sıkıcıydı böğk geldi:farao:
Topic sahibi bile topici actığına pin pişman
diğer okuyucuları bilemiyorum
Tamam bu gece senin için sıkılarak geyik yaparız sende sıkılmamamıza sıkılmamış olursun
:queen::queen:
Sana cevap vermek istiyorum ama o da ayrı bir geyik konusu olacak
En iyi ben susayım sıkılma pozisyonunda beklerken sizde sıkılmadan geyiklerinizi beslemeye devam edin:queen:
Taam sen sıkılmana bak rahatsız olma :queen::queen::queen:
Ben iyiyim böyle çerez çay severim sıkılırken iyi oluyor ama hiç kalmamış demek oluyor ki benim canım baya sıkılacak :queen::queen::queen:
Yada sen bi koşu kapıp gelsn bi iki bişi neolur sanki :cherry: motoruna yapışmazya:mrgreen::queen:
Şimdi ben gidip çerez çay alırsam geyiklerimi beslemiş mi olucam :queen::queen::queen::queen:
Iyyy ne fettan bişeysin sen öyle
Senin elinden ne yenir ne içilir
sonrada böyle lafını edersin işde
Daha kursağımızdan geçmedi dünya laf ettin bide iki lokma bişi ısmarlasan vay halime
Ben demedimki 3 mesaj önce sen dedin![]()
Benim söylediğim farklı bişi senin anladığın farklı
Eskiden olsa ben diyorum ankara sen anlıyorsun gözümkara derlerdi
Şimdilerde ANLADIN SEN ONU demek kafi geliyor :queen::queen::queen: