ibrenizde en fazla kaçı gördünüz...

Katılım
23 Nis 2011
Mesajlar
32
Akrabamın R1 ile 299 gördüm tabi sınırlama var belkide 310 du, çünkü 299 dan sonra devirlenme bitmiyor.
 
Katılım
16 Şub 2007
Mesajlar
195
Yamaha xcity ile 155km/s
Kawasaki er5 ile 190 km/s
Yamaha r1 2001 model. 280 km/s
 
Katılım
7 Mar 2016
Mesajlar
1,086
Amma atmisiniz 299 gordum bende mondial driftle :)

Hacım motosiklet ilk açılırken ekranda 188 yazıyor sonra 0 a iniyor :D

En son kaç gördünüz diye sorulmuş

ben ibrede en çok 188 km/sa gördüm, motosiklet hareket halinde değildi yanlış anlaşılmasın :D :D
 
Son düzenleme:
Katılım
5 Eyl 2014
Mesajlar
1,225
Cbr 250 - 181 kesici
Cbr 1000rr - 210
Cbr 600rr - 240
Suzuki dl650 - 190 i gecmistim
 

127

Katılım
16 Eki 2015
Mesajlar
612
KTM Duke 200 - 137 den sonra kesiciye giriyor bi tıklıyor motor gitmiyor daha. Artçılı boş yolda 132 gördüğüm olduğu aynı motorda. Sanırım biraz daha bassam gene 135 filan görürdü.
 
Katılım
27 Şub 2016
Mesajlar
82
zamanında dorado akida vardı 100 cup 40 binden sonra motor bir açıldı 130 gördü emektar tabi 6 ay sonra hurdalığa salladık ömrünün sonuna gelmişti
 
Katılım
28 Eyl 2015
Mesajlar
474
1000RR HONDA 2014 model. ibre 299 dan atmıyor ama devir yükseliyordu.. bu göstergeler 299 a kadar sınırlı sanırsam..
buyrun gözlerimle gördüğümü sizde görün ;)
MAHMUT_AKIN_299.png
 
Katılım
10 Ocak 2016
Mesajlar
1,819
Kanuni Tiger 2005 - 130
Kuba Black Cat 2014 - 100

Kanuni 130 görünce gösterge paneli ışıklarını farları ve sinyalleri patlatmıştı sanırım statör fazla yüklendi:D
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
3 Eki 2007
Mesajlar
1,489
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Bi kez 115 gördüm.

Redline sevmem :)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst