İBB motorcu dostu bariyer çalışmalarına başladı, motorcular da destek verdi

Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
M Moderatörler nasıl olur da böyle aşağılayıcı pislik hakaretamiz bir yoruma müsade ediyorlar ?

Nasıl oluyor da böyle hakeratamiz bir mesaj silinmiyor. Moderatörler ne iş yaparlar ?
Adam doğruyu söylemiş işte.. Hakaret neresinde ?..
Tommycan aynı duyguları paylaşıyoruz.. :cat:
 
Katılım
13 Haz 2017
Mesajlar
30
Ben bu adamdan tiksiniyorum, ben bu adama oy veren Esenler halkından da tiksiniyorum, ben bu adamı o yöreye layik gören Ak Parti'den de tiksiniyorum.

Kendisiyle aynı görüşte olmayan insanları böyle iğrenç ve ırkçı bir üslup ile aşağılamaya çalışan sen ve senin gibi ırkçı aşağılık mahluklardan tiksiniyorum. Allah sizin gibilere gün yüzü göstermesin.
 
Katılım
29 Tem 2015
Mesajlar
18,549
Motosikleti
Sym Wolf Sb250Ni
Kendisiyle aynı görüşte olmayan insanları böyle iğrenç ve ırkçı bir üslup ile aşağılamaya çalışan sen ve senin gibi ırkçı aşağılık mahluklardan tiksiniyorum. Allah sizin gibilere gün yüzü göstermesin.

İnşallah ailene Suriyeli, Afgan, Pakistanlı damat gelir. Torunlarının soyadı "al-yrak" falan olur da gelecekte kendi ülkende azınlık kalmak ne anlarsın pembe göt.
 
Katılım
26 Mar 2018
Mesajlar
10,039
Motosikleti
2022 Suzuki V Strom 650 (DL650)
İnşallah ailene Suriyeli, Afgan, Pakistanlı damat gelir. Torunlarının soyadı "al-yrak" falan olur da gelecekte kendi ülkende azınlık kalmak ne anlarsın pembe göt.

Puahahaha sesli güldüm ya. Al-y... :queen:
 
Katılım
31 Mar 2018
Mesajlar
2,648
Fetöyle iş tutmuş puştların tamamıyla, bunu yapanlara alkış tutup bir bok yediklerini sananlardan iğreniyorum...

Ülkeme, İstanbulluya, Türke ihanet edenlerden tiksiniyorum...

Bunun ırkçılıkla alakası yok.
Bir durum betimlemesidir.

Yanıldık demeleri yetmiyor. Ben hala iğreniyorum.
 
Katılım
3 Ağu 2005
Mesajlar
1,191
Motosikleti
Yamaha Tracer 9 GT+ Honda Activa
mecliste sadece el kaldıran biri vardı hani motorcu dostu bariyer sözü verip de sadece şovdan ibaret olan, işte o ve onun zihniyeti değil de böyle iş yapanları istiyoruz, her türlü çirkin oyunlara rağmen şimdi ibb veya diğer muhalif belediyeler ellerindeki imkanlarla bir şeyler yapmaya çalıştığının göstergesi, 20 yıldan fazladır iktidar olup her imkanı olup bu şehri 25 sene yönetenler hem de meclise kayırma ile de motorcu birini sokanlar bile beceremedi, yeni yönetim başarıyor, eminim bu işi baltalamak için o iğrenç zihniyet bir şeyler yapmaya çalışır, biliyorum ki onların derdi insan hayatı değil sadece para, 20 seneden fazladır yapmadıklarından belli..
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst