Merhaba,
arabayla prestij olmaz, sanırım sizin aradığınız gösteriş.
bu durumda tuscon ya da giriş seviyesi bmw gösterişli sayılmazlar. aşağıdakiler çoğunun kafasını çevirip bakmasını sağlar, bir bakın:
cabrio spor araçlar:
mercedes SLK
Porsche Boxter
BMW Z4
tek kişi olarak kullanacağım
Merhaba,
arabayla prestij olmaz, sanırım sizin aradığınız gösteriş.
bu durumda tuscon ya da giriş seviyesi bmw gösterişli sayılmazlar. aşağıdakiler çoğunun kafasını çevirip bakmasını sağlar, bir bakın:
cabrio spor araçlar:
mercedes SLK
Porsche Boxter
BMW Z4
Niye yaptın ki bunu gece gece sebebi neydi.. :salut: