Hyundai tucson 1.6 t-gdi elite plus mı bmw 1.18i mi

Katılım
31 Mar 2016
Mesajlar
25
arkadaşlar sizce hyundai tuscon 1.6 t-gdi 2015 elit plus lpg li almakmi daha iyi olur yoksa 2014 bmw 116d veya 2016 118i.Hangisi daha prestijli dir. butcem 120.000 tl
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
21 May 2018
Mesajlar
772
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
2016 118i
 
Katılım
31 Eki 2016
Mesajlar
33
Muadil ya da benzer değiller, kullanımınıza yönelik birkaç kriter yok mu? Aileniz kaç kişi, günde kaç km. yol yaparsınız, senelik servis ücret beklentiniz nedir, yüksek araca ihtiyacınız var mı, eğilip kalkarken bel ağrısı yaşar mısınız vs vs?

Ancak bunları bir kenara bırakırsak şahsen 120000 TL' ye alacağım 2. el otomobil 1 yaşında Volvo S60 T3 Premium olurdu.
 
Katılım
31 Mar 2016
Mesajlar
25
iyi akşamlar ben 30 yasinda resepsiyonist olarak çalışıyorum tek kişi olarak kullanacağım. prestijli olmasi benim için önemli
 
Katılım
20 Nis 2015
Mesajlar
855
Merhaba,

arabayla prestij olmaz, sanırım sizin aradığınız gösteriş.

bu durumda tuscon ya da giriş seviyesi bmw gösterişli sayılmazlar. aşağıdakiler çoğunun kafasını çevirip bakmasını sağlar, bir bakın:

cabrio spor araçlar:

mercedes SLK

Porsche Boxter

BMW Z4
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
5 Kas 2015
Mesajlar
11,464
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Merhaba,

arabayla prestij olmaz, sanırım sizin aradığınız gösteriş.

bu durumda tuscon ya da giriş seviyesi bmw gösterişli sayılmazlar. aşağıdakiler çoğunun kafasını çevirip bakmasını sağlar, bir bakın:

cabrio spor araçlar:

mercedes SLK

Porsche Boxter

BMW Z4

mercedes SLK: sporumsu araba

Porsche Boxter: fakir Porş'u

BMW Z4: Az daha pahali Miata

Bence özel uçak lazım asıl prestij için... İtibardan tasarruf olmas.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
21 May 2018
Mesajlar
772
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
tek kişi olarak kullanacağım

şair burada duygu sömürüsü mü yapmış

prestij olarak kullanılacak ise; işletim maliyetleri yüksek olduğu için ikinci eli düşük, park müdavimi bişey iyi durur
(mtv yi park çözmez!)
 
Katılım
31 Mar 2016
Mesajlar
25
sevgili üye kardeşlerim verdiğiniz cevaplar için teşekkür ederim. hyundai suv hosuma gidiyor genis arac yerden yüksek nadiren de olsa kocaelinde dağ bayır geziyorum ama marka hyundai olunca. Bmwde markasi park etmesi kolay istanbula gidince yolda park yerinde sıkıntı yaşamazsın. Gonulden gecen bmw 4.20 grand coupe bakalim. Simdilik tusconla 1 serisi arasinda kaldim. Kullandığım arac ford tourneo courier. Bu arabadan sonra bir hafta Renault cilo kullandim boğuluyor gibi hissettim kendimi araba kucuk geldi
 
Katılım
31 Mar 2016
Mesajlar
25
Değerli üye kardeşim gogozh, peder beye araba bakarken 3008 ile qashqai arasında kalmıştık. Babama 3008 aldık güzel araç dijital göstergeler. Ben qashqai alsam eski kasası olacak.
 
Katılım
12 Eki 2013
Mesajlar
332
Hocam siz birkac once de prestijli araba bakiyordunuz. ( http://www.motosiklet.net/forum/konu-disi/191974-yuz-bin-butce-ile-audi-a3-mu-audi-a4-mu.html)

O konudakiler yeteri kadar prestijli gelmedi heralde
 
Katılım
31 Mar 2016
Mesajlar
25
değerli üye kardeşlerim verdiğiniz cevaplar için teşekkür ederim araç modelleri arasında gidip geliyorum. Yardimlariniz icin tesekkur ederim. Yeni konu açınca daha farklı uye arkadaslarımızda cevap yazıyolar. Eski konuya cevap yazınca yeni konu acmak kadar ilgi görmüyor
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst