Diğer Hyundai Cityzen 125 Varmı Böyle birşey

Katılım
17 Tem 2009
Mesajlar
220
Ne malı olduğunu bilmiyorum ama kore diye tahmin ediyorum.

Babamın bir arkadaşında var.2005 model.Motor çok sağlam tepe tepe kullanıyor adam.Ve de gayet seri.Ama takdir edersiniz ki parça sıkıntısı var.Artık üretilmiyor.
 
Katılım
14 Eyl 2009
Mesajlar
36
yok daha neler (ben bir küfürbazım)
 
Moderatör tarafında düzenlendi:
Katılım
26 Tem 2008
Mesajlar
2,258
böyle bir motorun varlığını biliyorum. ama çinmi koremi bilgisi olan varmı?
 
Katılım
9 Eki 2009
Mesajlar
8
Bu motosikletin en fazla edeceği 850 TL'dir, sakın ola bir delilik yapıp 1.500 TL'ye almayın...:cherry:
4.5 istediler bizden küfrettim adama marmariste babama alcaktık

---------- Mesaj ekleme zamanı: 17:23 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 17:21 ----------

Bu motosikletin en fazla edeceği 850 TL'dir, sakın ola bir delilik yapıp 1.500 TL'ye almayın...:cherry:
4.5 istediler bizden küfrettim adama marmariste babama alcaktık
 
Katılım
10 Eki 2007
Mesajlar
1,592
Bu motoru çok iyi biliyorum arkadaşlar.2003 yılında hyundai korede bir motosiklet fabrikasına motor ürettirir kendi adı altında ürettiği tek motorda budur cityzen.Zaten kısıtlı miktarda üretilmiştir.Türkiye piayasına 2004 yılında giriş yaptı, 2004 yılından sonra ne üretildi neden ülkemize getirildi.O günkü fiyatı 2 milyardı.2005 yılında burdaki bayide sadece bir tane kalamıştı geldiğinde 4 tane filandı.Alıp almamak konusunda baya tereddüt yaşamıştık ama sonra almamıştık.Nadirende olsa yollarda görüyorum hala.
 
Katılım
25 Eyl 2008
Mesajlar
781
Bu motoru çok iyi biliyorum arkadaşlar.2003 yılında hyundai korede bir motosiklet fabrikasına motor ürettirir kendi adı altında ürettiği tek motorda budur cityzen.Zaten kısıtlı miktarda üretilmiştir.Türkiye piayasına 2004 yılında giriş yaptı, 2004 yılından sonra ne üretildi neden ülkemize getirildi.O günkü fiyatı 2 milyardı.2005 yılında burdaki bayide sadece bir tane kalamıştı geldiğinde 4 tane filandı.Alıp almamak konusunda baya tereddüt yaşamıştık ama sonra almamıştık.Nadirende olsa yollarda görüyorum hala.

Bide Hyundai'nin Mover 125 diye bir modeli vardı. Yanlış mı hatırlıyorum?
 
Katılım
10 Eki 2007
Mesajlar
1,592
Bide Hyundai'nin Mover 125 diye bir modeli vardı. Yanlış mı hatırlıyorum?

Ben cityzen den başka model bilmiyorum ve hiç görmedim.Googlede araştırdım ama mondial uag 125 tipi bir çok markanın getidiği motor bu ne kadar hyundai dir orasını bilmiyorum ama cityzen hyundai ona eminim.
 
Katılım
25 Kas 2009
Mesajlar
5
bızde kullandık enişte motor tamırcısı istanbulda motor yag yakıyodu ona ragmen yanmıs (kullanılmış)yag koyyoduk bakalım ne zaman dagılacak dıe(deney amaclı) bı turlu hurdaya cıkmadı motor kaporta meselsine gelince süper 10 numara!!!!
 
Katılım
6 Ağu 2010
Mesajlar
1
slm

arkadaşlar 07 NM 305 benim motorumdur tesadüf google da gördüm fotosunu siteye girdim baktım sorusu olan varsa sorabilir motor hala bende ve taş gibidir :)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst