Diğer Hyundai Cityzen 125 Varmı Böyle birşey

Katılım
26 Mar 2006
Mesajlar
4,133
Bu motosiklet Hyundai Markamı Boyle bir Marka - model motosiklet varmı?

http://www.sahibinden.com/hyundai_c...del_125cc-45WQQaXQQ12300963WQQpXQQdisplayitem

big_12300963_6x7.jpg


big_12300963_t2t.jpg


big_12300963_m42.jpg
 
Son düzenleme:
Katılım
25 Haz 2005
Mesajlar
1,395
Resimlerdende anlasildigi uzre var ?

Saskinlik verici olan nedir ?
 
Katılım
25 Haz 2005
Mesajlar
1,395
Bu marka ve modelin kasko degerlerini verebilirim.

HYUNDAI CITYZEN 125
2006 Model

1.771 YTL

2005 Model

1.610 YTL

Alintidir.

Mumkun olabilir diye dusunuyorum fakat pek bilgi yok hakkinda.

---
 
Son düzenleme:
Katılım
7 Eki 2008
Mesajlar
99
Bizim buradada var bir abide.Taş gibi motor kaç senelik motor daha hiçbir sorunu yok kaportada da dahil...
 
Katılım
25 May 2006
Mesajlar
737
Arkadaslar bu motorun markası hyundaı..ve trafıgede boyle kayıtlı..2006 model olarak kayıtlı..demekkı varmıs boyle bı motor..
 
Katılım
7 Eki 2008
Mesajlar
99
Valla ben arkadaşı 4 seneden beri tanıyorum.Onu tanıdığımdan beri de var o motor onda.Önüne birde cam taktırmış baya baya gezio adam...
 
Katılım
25 Haz 2005
Mesajlar
1,395
Motosiklet ile gezmek kaca ayriliyor ki bu aradas secenekler icinden Baya olani secmis ? :)

Sahsen ben trafikte gormedim ve ilk kez burda gordum ama olmayacak seyler degil bunlar

ufo gordum yadirgamadim bunuda yadirgamam :)
 
Katılım
22 May 2009
Mesajlar
91
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
tabikide var ben çalışırken iş yerindekini sürüyodum.bizzat ben kullandım ve bayada var
 
Katılım
26 Mar 2006
Mesajlar
4,133
Bu marka ve modelin kasko degerlerini verebilirim.

HYUNDAI CITYZEN 125
2006 Model

1.771 YTL

2005 Model

1.610 YTL

Alintidir.

Mumkun olabilir diye dusunuyorum fakat pek bilgi yok hakkinda.

---

Bizim buradada var bir abide.Taş gibi motor kaç senelik motor daha hiçbir sorunu yok kaportada da dahil...

Arkadaslar bu motorun markası hyundaı..ve trafıgede boyle kayıtlı..2006 model olarak kayıtlı..demekkı varmıs boyle bı motor..

Valla ben arkadaşı 4 seneden beri tanıyorum.Onu tanıdığımdan beri de var o motor onda.Önüne birde cam taktırmış baya baya gezio adam...

tabikide var ben çalışırken iş yerindekini sürüyodum.bizzat ben kullandım ve bayada var


Bu motoru kim getiriyor kim satıyor nerde bulunur.
 
Katılım
21 Nis 2007
Mesajlar
2,162
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Bu motosikletin en fazla edeceği 850 TL'dir, sakın ola bir delilik yapıp 1.500 TL'ye almayın...:cherry:
 
Katılım
14 Eki 2008
Mesajlar
141
Ankara'da Tandogan Burger King kullaniyo bu motorları. Kurye motoru oluşundanmıdır bilinmez eli yüzü düzgün aletlere benzemiyodu. 1 milyar vermem ben olsam.
 
Son düzenleme:
Katılım
23 Kas 2008
Mesajlar
879
plakası var şeyi var abi sorgularız :)

Plakası: 07NM305
Markası: HYUNDAI
Modeli: 2006
Sahip Belge Tarihi: 03.08.2006
Tescil Birimi: ALANYA
Renk 1: KIRMIZI
Renk 2: -
Cinsi: MOTOSİKLET
Çalıntı Mı: HAYIR
Hak Mahrumiyeti: YOK


bence bi sorun da yok :)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst