Hyosung'a Yeni İmaj !

Katılım
11 Tem 2007
Mesajlar
2,824
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
geçmiş olsun :)

nazarlık olur umarım
 
Katılım
5 Ağu 2006
Mesajlar
282
bu benim favori hyo'm deilmi ya??
marten geçmiş olsun ama ben eski halini daha bi sevmiştim:wiinkk:

eyw abi eski halini çizdiler abi yenisi aldık :queen::cat:


Kıllı Tarkan ,Asfalt Melegi, Yücel

Sağolun :rendeer:
 
Son düzenleme:

asm

Katılım
3 Şub 2007
Mesajlar
2,665
Kardeşim HFC'de gösterdiğim gibi 1-2 sticker ekleyebilirsin depoya

Yenilikler hayırlı olsun.

Sıkılırsan tekrar renk değiştirirsin. Nasıl olsa bir kere el attın bu işe :)
 
Katılım
5 Ağu 2006
Mesajlar
282
Kardeşim HFC'de gösterdiğim gibi 1-2 sticker ekleyebilirsin depoya

Yenilikler hayırlı olsun.

Sıkılırsan tekrar renk değiştirirsin. Nasıl olsa bir kere el attın bu işe :)

Degiştirirz abi bukalemun sonucta bu motor :queen::queen::queen::queen:

haftaya Kawasaki ninjasına boyucam :):p:)
 
Katılım
4 Ocak 2008
Mesajlar
1,876
yeni hali daha güzel olmuş eline sağlık çok güzel yapmışsın :queen::cat:
 
Katılım
1 May 2007
Mesajlar
4,036
Abi güzel olmuş ,hatta dehşet durmuşş ,yanlızz senin bu kaza topiklerine geçmiş olsun yazmaktan sıkıldım beaaa:pgeçmiş olsun dostummm sorunsuz halletmen sevindiricii:rendeer:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst