- Katılım
- 11 Tem 2007
- Mesajlar
- 2,824
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
geçmiş olsun 
nazarlık olur umarım
nazarlık olur umarım
bu benim favori hyo'm deilmi ya??
marten geçmiş olsun ama ben eski halini daha bi sevmiştim:wiinkk:
Kardeşim HFC'de gösterdiğim gibi 1-2 sticker ekleyebilirsin depoya
Yenilikler hayırlı olsun.
Sıkılırsan tekrar renk değiştirirsin. Nasıl olsa bir kere el attın bu işe![]()