Hyosung - Your way to experience

Katılım
14 Eyl 2005
Mesajlar
437
super, harika bir video:cat: fakat koreli adamları bayrakları fln görünce dedimki adamlar yapıyorda biz niye yapamıyoruz, bizim niye dünyada adımızı duyuracak bir markamız yok:pr: :salut:
 
Katılım
7 Nis 2005
Mesajlar
1,905
Yoktun ortalarda uzun süredir ama geldiğinde Hyosung GT 250 R la beraber geldin ! Hayırlı olsun. Kazasız belasız sürüşler dilerim ! :cat:

Ancak yok öyle ! Bütün Millet bu motoru merka ediyor burada. Adına destanlar dökülecek yakında

Hemen geç klavyenin başına da, anlat şu motoru biraz ltf.
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
muhteşem bir klip yav...:rendeer:

müzikte harika...bunu diğer sitelerede koymakda fayda var...kesinlikle hyosung severler için tatmin edici...ama bu ingilizce başlık türkçede olabilir...
 
Katılım
22 May 2004
Mesajlar
236
Güzel video teşekkürler.Eralp hala test edicek motoru hemde bazı videoları yayınlayamarak ne kadar objektif oldugunu gördük...Kendi agzıyla söyledi
 
Katılım
7 Nis 2005
Mesajlar
1,905
Filmin tam 2.dakika 52. saniyesine bakın. Türk bayrağı göreceksiniz. :)

Adamlar Türk sevgilerini buraya bile taşımış. Helal olsun.:cat:

Benim Koreden tanıdığım iş adamları var. Anlatıklarına göre, o ülkede gerçekten çok seviliyoruz. Üstelik kendi evlerinde yapılan Dünya Kupasında 3. lüğü ellerinden almamıza rağmen...:rendeer:
 
Katılım
14 Eyl 2005
Mesajlar
437
ledo haklısın adamın göbeğinde var, bir de sağ üstte bir kişi Türk bayrağı sallıyor:)
 
Katılım
5 Eyl 2005
Mesajlar
1,490
Nerden buldun bu video yu be kardesım .1 gunumu sırf bole bı vıdeo bulmak ıcın aramıstım. cok saol super olmus
 
Katılım
11 Eki 2005
Mesajlar
105
ledo' Alıntı:
Filmin tam 2.dakika 52. saniyesine bakın. Türk bayrağı göreceksiniz. :)

Adamlar Türk sevgilerini buraya bile taşımış. Helal olsun.:cat:

Benim Koreden tanıdığım iş adamları var. Anlatıklarına göre, o ülkede gerçekten çok seviliyoruz. Üstelik kendi evlerinde yapılan Dünya Kupasında 3. lüğü ellerinden almamıza rağmen...:rendeer:

Kore savasindaki yardimimizdan dolayi o sevgi, gerci NATO ulkeleri olarak bir cok ulke yardim etti ama Turk ordusu savunma hattinin en onunde bulunarak gecit vermedi ve ulkeler arasinda en fazla askerini kaybeden oldu, cunku buyuk isi Turk ordusu halletti. Bundan birkac sene oncede Kore'de yayinlanan bir belgesel buyuk ilgi topladi. Eski ve yeni jenerasyon Turkiye'yi kardes ulke olarak goruyorlar.

konu disi: Japonya'dada oyle. Osmanli Imparatorlugu, Japon imporatorlugunun bir kutlamasini deniz donanmasi gonderiyor,fakat donuste firtina cikiyor ve Japonya yakinlarinda gemimiz batiyor ve butun askerler oluyor. Oyuzden Japonlar'da sempati duyarlar. Japonya'da hatta Turk koyu bile vardir.(Turkiye hakkinda bilgi anlatan genis bahce-park gibi)

Hyosung GT250R alacagim ilk motor olacak insallah...
 
Katılım
12 Nis 2003
Mesajlar
824
2move' Alıntı:
Nerden buldun bu video yu be kardesım .1 gunumu sırf bole bı vıdeo bulmak ıcın aramıstım. cok saol super olmus

Motoru 1.5 aydır araştırıyorum ve bulduğum her resmi dökümanı toparladım, sadece internette 1 sitede bu video vardı çok yavaştı çekene kadar göbeğim çatladı :cat: bir kaç pdf dosyası felanda var, en yakın zamanda bi GTR sayfası yapıp şimdiye kadar toplanmış en büyük GTR resim arşivi ile beraber hepsini yayınlamayı düşünüyorum.
 
Katılım
11 Eki 2005
Mesajlar
4,387
Gusel motorlar biraz pahali ama kaliteli , cin mallarina alternatif olarak bence deger.
 
Katılım
5 Eyl 2005
Mesajlar
1,490
komtan,bende de cok belge ve resımler var.hepsını gondere bılırım ben.
 
Katılım
8 Ocak 2006
Mesajlar
39
ya arkadaşlar bu videolar nası izleniyor.bi türlü bulamadım yardım lütfen.bu arada hyosung u gittim bayide izledim gerçekten çok sağlam gözüküyor.bu arada söylendiği gibi koç bünyesine girmiş.
 
Katılım
27 Şub 2006
Mesajlar
52
slm arkadaşlar;dün o müthiş aletleri hususi kastamonudan kalkıp kankamla istanbula gittik ve inanmıyacaksınız motorun avrupayakasındaki bayileri buluncaya kadar inanın göbeğimiz çatladı ve 4 saat'in sonunda nihayet bulabildik kağıthanede ha-car şirketi bayilik almış ve firma yetkililerinden levent günenç beye ayrıca buradan teşekkür ederim bizimle yakınen ilgilendiği için ve bize test sürüşü için elinden geleni yaptı fakat o şerefe saat'n geş olması için nail olamadık fakat bir hafta içinde test şürüşü için sözünü aldık . yalnız arkadaşlar showroomlarında GT 650 R vardı onu inceleyebildik ,alet şahsen beni pc den daha çok heyecanlandırdı çok müthiş bir motor üretmişlerde biz yinede kesin almayı düşündüğümüz GT 250 R yi göremediğimiz için kafamızda ufak ? işaretleri kaldı ;arkadaşlar uzun lafın kısası sitede bir dostumuz bu aleti almış fakat nereden aldığını öğrenemedik bize ha-car firmasındaki yetkilinin henuz bu aletin anlaşmaları bitti fakat motorun satışlarına mart 20 gibi başlanacagından GT 250 R ellerimize ulaşmadı sadece test sürüşleri için gelen motorlar var onun dışında satışlarımız tam manasıyla başlamadı dendi buradann GT 250 R alan arkadaşım bizibu konuda daha açık aydınlatsan çok sevinirdim . şimdiden çok teşekkürler ;yarın size motorun showroom daki çektiğimiz resimleride yayınlayacağım ,herkese ;önce kazasız,sonra bol keyifli sürüşler dileğiyle hoşçakalın ...
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
9 Ocak 2006
Mesajlar
2,003
Bu videoyu izleyince. Koreliler ,japonları neredeyse yakalamış gibi bir izlenim edindim.:cat:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst