Hyosung S&T Kanuni Hyosung X5 - GD250N Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
13 Mar 2007
Mesajlar
353
Karşınızda X5...Hyosung un sitesinde Eylül'de piyasaya çıkacağının reklamı dönüyor...Türkiye'ye ne zaman gelir bilemem...250cc Tek Silindir Su Soğutmalı
http://eng.hisntmotors.com/
Buda motosikletle ilgili forum;
http://comunidadertr.net/forum/index.php?topic=2476.0
e197cx.jpg

x60bih.jpg

2ibkjgx.jpg


Hyosung X5-GD250N Kullanım Kılavuzu
 
Moderatör tarafında düzenlendi:
Katılım
17 May 2011
Mesajlar
4,435
Çirkinlik abidesi, işlevsellik bilinmiyor, grafik cad programı ekranından fırlamış, kötü bir şaka olmalı.
 
Katılım
11 Haz 2012
Mesajlar
3,535
Motosikleti
Kawasaki Vulcan S
Motorun en altında ortasında duran kutu gibi şey ve önündeki çirikin tasarlanmış sakal hariç bence gayet güzel ve değişik tasarım.
 
Katılım
14 May 2011
Mesajlar
3,443
egzoz ve önündeki kutu mu sakal mı ne haltsa berbat ötesi.
geri kalan şeyler güzel tasarım.
egzozu koltuk altına alsaymış on numara olacakmış.
mesele türkiyeye gelmesi ve fiyatı..
 
Katılım
14 Ağu 2012
Mesajlar
72
altta kutu gibi olan şey sanırım eksozu şayet düşündüğüm gibi cidden eksozsa yok artık dedirtir ama tasarım güzel
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
1 Eyl 2009
Mesajlar
4,559
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Düpedüz Ktm Duke 200'ü kopyalamışlar.
 
Katılım
6 Mar 2011
Mesajlar
2,592
Düpedüz Ktm Duke 200'ü kopyalamışlar.
Andırıyor ama yok artık o kadar değil.
Bence değişik bir çalışma olmuş fakat. Ortada kol girecek kocaman boşluk var. Tek silindir olunca bomboş kalmış. Bu şekilde 4 silindir olsa tüm boşluklar kapanır o zaman çok daha iyi olurdu

Peki elektirikli gt650 gördünüz mü :)
 
Katılım
26 Mar 2006
Mesajlar
4,133
Depo altı ile silindir arasında koca bir boşluk var ya işde o boşluğun olmaması gereklı. Bana sorarsanız iş yapmaz.
 
Katılım
19 Nis 2009
Mesajlar
1,684
er-6 gibi kazan egsoz var alt yandan öndeki sakal ilginç olmuş.11bin liradan aşağı satmazlar bunu şimdi :)
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
1 Eyl 2009
Mesajlar
4,559
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Andırıyor ama yok artık o kadar değil.
Bence değişik bir çalışma olmuş fakat. Ortada kol girecek kocaman boşluk var. Tek silindir olunca bomboş kalmış. Bu şekilde 4 silindir olsa tüm boşluklar kapanır o zaman çok daha iyi olurdu

Peki elektirikli gt650 gördünüz mü :)

Egzozuna kadar Duke'den kopya. Tabii ki birebir aynısı değil ama sonuçta aynı kalıptan çıkmadı, adamlar bu kadar benzetebilmeyi becerebilmiş bence. Bence genel olarak hoş bir model olmuş ama kopya olduğu için sevemedim, daha özgün bir şey tasarlanabilirdi.
 
Katılım
6 Ara 2010
Mesajlar
2,175
Sokak motoru severim.
Ama bu pek ilgimi çekmedi, çoğu arkadaşın dediği gibi alt sakal, egzoz vasat olmuş, o motor bloğunun içindeki boşlukta çirkin, far idare eder dersek, eh işte!
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst