- Katılım
- 19 Tem 2008
- Mesajlar
- 404
- Konu Yazar
- #1
Bugünkü Gezimde çektiğim fotoğrafları ve 1-2 eski motorumla çekindiğim fotoğrafları kolaj yapıp elimle hazırladım.
İyi seyirler...
http://www.youtube.com/watch?v=BfIbLoA9Iio
İyi seyirler...
http://www.youtube.com/watch?v=BfIbLoA9Iio