Hyosung subap ayarı

Katılım
19 Tem 2008
Mesajlar
404
Arkadaşlar gt250r motoruma 15000 km den beri subap ayarı yapmıyorum.Kendim bu ay sonu yapmaya karar verdim..

En sağlık emme ve egzost subap ayarı değerlerini kim verebilir
Şimdiden teşekkürler:bounce:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
1 Eyl 2009
Mesajlar
4,559
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
GV250'nin servis dökümanında yazan değerler emme subabı 0.1~0.2 mm, egzoz subabı 0.2~0.3 mm. GT250 ile aynı motoru kullanıyorlar ama subap değerleri aynı mıdır, değil midir bilmiyorum.
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
23 Tem 2006
Mesajlar
916
GV250'nin servis dökümanında yazan değerler emme subabı 0.1~0.2 mm, egzoz subabı 0.2~0.3 mm. GT250 ile aynı motoru kullanıyorlar ama subap değerleri aynı mıdır, değil midir bilmiyorum.

Değerler aynıdır.İngilizce servis kitabını isterseniz mail adresinizi bildirin.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst