Hyosung S&T Kanuni Hyosung (S&T) GT 650 Comet Kullanıcıları...

Katılım
14 May 2012
Mesajlar
20
valla süper olur benım musait yerim var hangı anahtarlar gerekıosa onlarıda ayarlarım gundüzleri çalışmıorun 10.00 15 00 arası hergun boşum
 
Katılım
14 May 2012
Mesajlar
20
valla süper olur benım musait yerim var hangı anahtarlar gerekıosa onlarıda ayarlarım gundüzleri çalışmıorun 10.00 15 00 arası hergun boşum

---------- Mesajlar birleştirildi - 01:04 ---------- bir önceki mesaj zamanı 00:59 ----------

valla süper olur benım musait yerim var hangı anahtarlar gerekıosa onlarıda ayarlarım gundüzleri çalışmıorun 10.00 15 00 arası hergun boşum

---------- Mesajlar birleştirildi - 01:08 ---------- bir önceki mesaj zamanı 01:04 ----------

sen uyuyosun zaten dostum öğlene kadar 11.00 gıbı erkenmı olur senın için ?:))
 
Katılım
22 Haz 2012
Mesajlar
66
arkadaşlar,bana debriyaj tası lazım.varmi elinde olan yada nerden nasl alinacagını bilen?
 
Katılım
18 Nis 2006
Mesajlar
1,602
Luleburgazda bir serviste var sanirsam.. Birde GV650 forumunda kaya abiye sormani oneririm.. Nick i GV650
 
Katılım
3 Haz 2012
Mesajlar
337
arkadaslar merhaba,
2008 model hyo gt 650 comet sahıbıyım.
fakat bı takım problemler yasadım ve suan bana yedek parca lazım ..
bu yedek parcaları nerden nasıl temın edebılırız bana yardımcı acıklamaları yaparsanız sevırım..
saygılar
 
Katılım
24 Nis 2007
Mesajlar
4,756
arkadaslar merhaba,
2008 model hyo gt 650 comet sahıbıyım.
fakat bı takım problemler yasadım ve suan bana yedek parca lazım ..
bu yedek parcaları nerden nasıl temın edebılırız bana yardımcı acıklamaları yaparsanız sevırım..
saygılar

http://satis.kanuni.com.tr/ypproduct.aspx
yada
http://www.hyosungsource.com/

Koreden önce kanuni fiyatlarına bakın. BAzı parçalar kanunide çok daha ucuz olabiliyor . Kargo gümrük vs ilede uğraşmıyorsun.

arkadaşlar,bana debriyaj tası lazım.varmi elinde olan yada nerden nasl alinacagını bilen?

http://satis.kanuni.com.tr/ypproduct.aspx

365 tl görünüyor.
 
Katılım
3 Haz 2012
Mesajlar
337
ruhsatta kanuni gt 650 comet diye gecıyor , gt 650 parcalarına mı bakacagım yoksa dıger parcalarda uyumlumudur?
 
Katılım
24 Nis 2007
Mesajlar
4,756
ruhsatta kanuni gt 650 comet diye gecıyor , gt 650 parcalarına mı bakacagım yoksa dıger parcalarda uyumlumudur?
gt650 r - gt650 comet - gv 650 bu modellerde debriyaj ve parçaları aynı biliyorum ben. Herhangi bir servisi arayın sizi yönlendirirler.
Eğer debriyaj revizyonu yapıyorsanız yaylarınıda mutlaka değişin. ( zaten ucuz birşey) 17 numara listede. 14 numarayıda değişin hatta.
Sıkıntı yaşarsan Kayalar kanuniyi ara görüş. Parça yoksa 3 günde getiriyorlar. Parayı havale yaparsınız parçaları kargolarlar. Şuana kadar yüzlerce kere parça almışlığım var birçok farklı motor için daha hiçbir sorun yaşamadım şükür. ( ben elden aldım hep kargo yapıyorlarmı bilmiyorum. Ayrıca üye olunca direk gönderiyorda olabilirler site üzerinden.
 
Katılım
3 Haz 2012
Mesajlar
337
dostum bana telefon numarası verırmısın ? pekı yuklu bır mıktar parca aldıgım zaman ıskonto yapma ımkanları varmı acaba.?

---------- Mesajlar birleştirildi - 09:32 ---------- bir önceki mesaj zamanı 09:29 ----------

buarada bana debrıyaj degılde ekzantırık zıncır gergısı subap ekzantırık zıncırı gıbı parcalar lazım .
daha tam olarak motora bakma fırsatım olmadı ..
 
Katılım
24 Nis 2007
Mesajlar
4,756
http://kayalarkanuni.com/?page_id=32

Arayıp görüşün.
Ben senelerdir parça alırım bir kere iskonto yaptılar :) o da kendime far almıştım 97 tl değilde 90 tl ye aldım zor bela :) şansınızı deneyin.
 
Katılım
3 Haz 2012
Mesajlar
337
arkadaslar cok acıl olarak ''arka sılındır (eksoz tarafı) ust kapagı'' lazım.. 2. el... yardımınıza ıhtıyacım var cok acıl..
ıyı aksamlar
gt 650 comet hyo 2008 enj. model
 
Katılım
14 Mar 2005
Mesajlar
537
arkadaslar cok acıl olarak ''arka sılındır (eksoz tarafı) ust kapagı'' lazım.. 2. el... yardımınıza ıhtıyacım var cok acıl..
ıyı aksamlar
gt 650 comet hyo 2008 enj. model

Dostum açtığın diğer bir başlıktan hatırladığım kadarıyla baya zorlu bir süreçten geçerek almıştın motoru. Eski sahibinden kalma hacizler, rehinler, icralar falan derken bir de başına bu işler mi çıktı anlamadım ki ? Ucuza aldıysan problem yok ama ne bileyim bu motor senin başını bayağı bir ağrıtacak gibi. Umarım sorunlar kolayca çözülür de motorunun keyfini sürersin.
 
Katılım
3 Haz 2012
Mesajlar
337
aynen oyle oldu hocam.. 1 rehın 2 ıcra temızledım fakat adam sımdıde avukat parasını odemıyor param yok dıyor..
odeyecegı mıktarda 346 lıra.
onu gectım bana oyle bı motor satmıskı ... motorun dıslılerının ıcınden 10 cm uzunlugunda spralle kesılmıs bır demır cubuk cıktı...
ve motor kısmı o kadar ıs bılmeyen ustaların elınden gecmıskı..
ya ne yapacagımı sasırdım kaldım..

---------- Mesajlar birleştirildi - 18:02 ---------- bir önceki mesaj zamanı 18:00 ----------

yag fıltresını hayal edemeyecegınız sekılde cıkardım ıcınden..
kutu kola sısesını sıkarsınız ya aynen oyle..
6 7 parcasında sacma salak yapılmıs kaynaklar.. hertarafta degısık vıdalar hatta bazı en onemlı yerlerınde vıda yok..
neyse basımıza geldı bı kere..
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst