Hyosung S&T Kanuni Hyosung (S&T) GT 650 Comet Kullanıcıları...

Katılım
18 Nis 2009
Mesajlar
4,287
Dün akşam sahibinden.com da satılık GT650 ilanlarına göz gezdirdim. Ya İstanbuldakiler çıldırmış ya da bu işte bir acayiplik var.

6000-6500 liraya 2000-3000 kmde GT650 satanlar var. Bu fiyatlara nasıl satıyorlar akıl almıyor ki ayrıca bu fiyata neden almayı düşünenler hala rağbet göstermiyor onu hiç mi hiç akıl almıyor.

İşin daha da ilginç yanı GT 250 R'ın 2. el piyasasının GT650 den daha yüksek olması. Şunu açıkça söylüyorum ki tecrübesiz sürücüler hariç o fiyata GT650 yerine GT 250 R almak için deli olmak gerekir. 2 motor karşılaştırılamaz bile.

Ayrıca bunun yanında 12 bin TL den aşağıya ne Fazer ne GSR 600 ne de benzeri modeller varken 6000 TL fazlasıyla bedavadır.

Son olarak anlayamadığım neden fiyatlar sadece İstanbulda bu kadar düşük.

arkadaşım size nedenini açık şekilde söyleyeyim
girin bi 250 kullanıcılarının bölümüne o kadar atıp tutmuşlar ki inanamazsınız adam sanki 250 hyodan bahsetmiyo da suzuki hayabusadan bahsediyo anca 150 yi zor gören makineyle 170 - 180 yaptık diye bir atıyolar yalanın biri bin para o
daha sonra boyut olarak 250 ile 650 aynı boyutta ama 250 likler genelde grenajlı olduğundan bizim milletimizde de görünüşe değer verme olduğundan sazan gibi düşüyolar
satan adamlar o kadar abartıyor ki artık kimseye inanmıyorum
 
Katılım
13 Kas 2008
Mesajlar
682
Bu fiyata bu güç kaçırılmayacak fırsatlar.İnanılmaz güçlü ve çok tasarruflu makine ne istersen onu verebilen bi alet üstelik bu fiyatlara neyleyim gerisini.İkinci vites 110 km hıza çıkabilen ender 2 silindirli.:cat:
 
Katılım
14 Tem 2005
Mesajlar
272
Benim takıldığım konu GT 250R ın değeri değil aslında. Eğer bir YBR 250 6-7 bin YTL den aşağıya satılmıyorsa GT 250 R'ın da o fiyatlara satılması normal.

Benim takıldığım konu ise yine Türkiyede tutulmayan ama GT650 nin birçok yönden benzeri olan Suzuki SV650 bile 10 bin TL altına satılmazken GT 650 nin komik fiyatlara alıcı bulamaması.

Örneğin Yürekçe'nin GSR600'ü. Eğer gerçekten temiz bir motosikletse 11 bin TL değeri normal sayılır. Fakat 6000 TL lik GT 650 ile karşılaştırınca ise yüksek kalıyor. Bu 11 bin TL nin yüksek olmasından değil GT650 nin 6000 TL ye satılmasından dolayı tamamen.

Ben de BSD gibi enduroya geçmek istiyordum ama böyle komik fiyatlara güzelim motorumu satıp çok daha dandik bir motor alacağıma eskitene kadar kullanırım çok daha iyi. Gerçi benim gibi titiz kullanıcıya da yıllarca eskiyeceğini sanmıyorum ya :)
 
Katılım
1 Tem 2006
Mesajlar
2,232
Motosikleti
Suzuki GSX S1000 & Sym Joyride 300
İkinci el değer kaybı tamamen hyo yu getiren firmanın arkasında duramamasından kaynaklanıyor. Kulaktan kulağa yayılan yedek parca sıkıntısı, ikinci elinede yansıdı.Bir etken daha varki o en büyüğü ; ülkemizde henüz naked motor sempatisi yok, bu o kadar ileriki başka bir motor forumu sitesinde 'naked motor ne işe yarar' başlığı altında konu bile açılmıstı. Gt 650 sınıfında çok sıkı bir motor, ama kullandığım sıralarda bana sıkca sorulan bu çin malımı sorularıda artık canımı sıkmıstı..
 
Katılım
12 Kas 2008
Mesajlar
609
yahu hasta oluyorum bu makinaya ama malesef sizlerinde belirttiği sıkıntılardan dolayı bende gv250 mi satamıyorum. yaklaşık 6 aydır satılık ama yok yok yok. gerçi gene hyo alıcam GT650 :)
 
Mersin İl Temsilcisi
Katılım
2 Ağu 2006
Mesajlar
10,372
Benim takıldığım konu GT 250R ın değeri değil aslında. Eğer bir YBR 250 6-7 bin YTL den aşağıya satılmıyorsa GT 250 R'ın da o fiyatlara satılması normal.

Benim takıldığım konu ise yine Türkiyede tutulmayan ama GT650 nin birçok yönden benzeri olan Suzuki SV650 bile 10 bin TL altına satılmazken GT 650 nin komik fiyatlara alıcı bulamaması.

Örneğin Yürekçe'nin GSR600'ü. Eğer gerçekten temiz bir motosikletse 11 bin TL değeri normal sayılır. Fakat 6000 TL lik GT 650 ile karşılaştırınca ise yüksek kalıyor. Bu 11 bin TL nin yüksek olmasından değil GT650 nin 6000 TL ye satılmasından dolayı tamamen.

Ben de BSD gibi enduroya geçmek istiyordum ama böyle komik fiyatlara güzelim motorumu satıp çok daha dandik bir motor alacağıma eskitene kadar kullanırım çok daha iyi. Gerçi benim gibi titiz kullanıcıya da yıllarca eskiyeceğini sanmıyorum ya :)

yahu 2010 yılı sıfır gsr600 abs fiyatları 20.000tl üstü iken, 2008 model abs li modeli nasıl 11.000tl ye yarı fiyatı bile etmiyor. arkadaşlar, hyo fiyat kırdırıyor ama bu olay hyonun distribitöründen kaynaklanıyor.
suzuki 1 sene arayla %50 den bile daha düşük fiyatlara düşmesi anormal değil mi?
ki, kendi sınıfının en iyisi olan bir model için insafsızlık olmaz mı?
 
Katılım
14 Tem 2005
Mesajlar
272
yürekçe ben önceki mesajları yanlış okumuşum. TOP SPEED mesajında 11 bin TL yazmış ben de senin sattığın fiyat sandım. O nedenle kaça sattığını bilmiyorum. Ama eğer satabilirsen istediğin fiyata ve gidip de 6 bin TL ye GT650 alırsan herhalde yapılabilecek en iyi şeyi yapmış olursun.

Her ne kadar GSR 600 çok iyi bir makina olsa da hiç bir zaman 2 tane GT 650 etmez.O nedenle hem eline güzel para kalır hem de GSR 600 ünü çok da aratmıyacak bir motosikletin olmuş olur. Mantıklı tercih bence de.

---------- Mesaj ekleme zamanı: 11:04 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 10:59 ----------

Son olarak gezgin_33 arkadaşa bir cevap vereyim. Her ne kadar GT650nin yerden yüksekliği yeterli olsa da gerek 200 kg ya yakın ağırlığı gerekse enduroya göre sert kalan süspansiyonu ile arazi şartlarına pek de uygun bir motosiklet olamaz.

Ha CBF 150 kadar enduro performansı yakalanabilir bence tabii lastikleri değiştirmek şartıyla. Bu da senin asvalt harici yollarda yolculuk edebilmeni sağlar. Ama dağ bayır gezmek pek de mantıklı olmaz bence.
 
Katılım
21 Haz 2006
Mesajlar
3,364
yahu 2010 yılı sıfır gsr600 abs fiyatları 20.000tl üstü iken, 2008 model abs li modeli nasıl 11.000tl ye yarı fiyatı bile etmiyor. arkadaşlar, hyo fiyat kırdırıyor ama bu olay hyonun distribitöründen kaynaklanıyor.
suzuki 1 sene arayla %50 den bile daha düşük fiyatlara düşmesi anormal değil mi?
ki, kendi sınıfının en iyisi olan bir model için insafsızlık olmaz mı?

Sencer haklısın, değer kaybı fazla ama; bu hemen hemen bütün markalarda bu şekilde. Mesela 2009 CBR 600 RR 27,000 TL'den satılırken, 2. elde 16,000 TL'ye kadar bulabilirsin.
Bir de yanlış hatırlamıyorsan Suzuki, 2008 sonrasında fiyatlarında bir anda yüksek bir artırıma gitmişti.
Mesela elimizde bu iş için ayırdığımız bir bütçe olsa ve 0 km. naked alacak olsak, fiyatlarına göre alternatifleri bir kıyaslayalım :

SUZUKİ / GSR 600 ABS - 23,600 TL

HONDA / CBF 1000 ABS - 23,960 TL
HONDA / CBF 600S ABS - 20,600 TL
HONDA / CB 600F HORNET ABS - 19,950 TL

KAWASAKİ / Z-750 ABS - 20,000 TL
KAWASAKİ / ER-6F ABS - 19,000 TL
KAWASAKİ / ER-6N ABS - 18,000 TL

YAMAHA / FZ6 FAZER S2 ABS - 23,000 TL
 
Mersin İl Temsilcisi
Katılım
2 Ağu 2006
Mesajlar
10,372
aslında şu anda sahip olmak istediğim 2 model var

ya cbf1000 abs ya da bmw f800
 
Katılım
29 Tem 2006
Mesajlar
3,199
emreye katılıyorum değer kaybı bi çok markada aynı ama bunun bi sebebi de aslında kimse liste fiyatından motor almıyor.
hep bi kampanyaya denk getirip alan alıyor fuardan şurdan burdan sonra 1 sene kullanıp aldığı fiyattan satmak istiyo, bakın liste fiyatı şu diyor.
mesela 600rr 27 bin küsür iken kimse bu rakamdan almadı 23binseviyesinden aldı alan, stoklar tükenince eski model yılına ait şimdi aynı rakamlara satmaya çalışıyolar ikinci el motorları.
keza yamahada mt-3 ü 13.bine verdi bi ara herkes aldı şimdi listsi 18 bin satmak isteyen de yine 12-13 bin telaffuz ediyo alacak olanlarda haklı olarak s......r.....diyolar :)
 
Katılım
21 Haz 2006
Mesajlar
3,364
aslında şu anda sahip olmak istediğim 2 model var

ya cbf1000 abs ya da bmw f800

Hayırlısı inşallah.
Ben F800'ün tipine ısınamadım bir türlü açıkcası..

---------- Mesaj ekleme zamanı: 17:26 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 17:26 ----------

emreye katılıyorum değer kaybı bi çok markada aynı ama bunun bi sebebi de aslında kimse liste fiyatından motor almıyor.
hep bi kampanyaya denk getirip alan alıyor fuardan şurdan burdan sonra 1 sene kullanıp aldığı fiyattan satmak istiyo, bakın liste fiyatı şu diyor.
mesela 600rr 27 bin küsür iken kimse bu rakamdan almadı 23binseviyesinden aldı alan, stoklar tükenince eski model yılına ait şimdi aynı rakamlara satmaya çalışıyolar ikinci el motorları.
keza yamahada mt-3 ü 13.bine verdi bi ara herkes aldı şimdi listsi 18 bin satmak isteyen de yine 12-13 bin telaffuz ediyo alacak olanlarda haklı olarak s......r.....diyolar :)

Fuardan sonra da fiyatlar fırlıyor zaten.

---------- Mesaj ekleme zamanı: 17:27 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 17:26 ----------

Bu arada, buradan da duyuralım

Katılabilecek her arkadaşın desteğini bekliyoruz :

http://www.motosiklet.net/forum/etk...n-02-02-2010-tarihli-durusmasina-katilim.html
 
Katılım
10 Mar 2008
Mesajlar
1,499
yürekçe ben önceki mesajları yanlış okumuşum. TOP SPEED mesajında 11 bin TL yazmış ben de senin sattığın fiyat sandım. O nedenle kaça sattığını bilmiyorum. Ama eğer satabilirsen istediğin fiyata ve gidip de 6 bin TL ye GT650 alırsan herhalde yapılabilecek en iyi şeyi yapmış olursun.

Her ne kadar GSR 600 çok iyi bir makina olsa da hiç bir zaman 2 tane GT 650 etmez.O nedenle hem eline güzel para kalır hem de GSR 600 ünü çok da aratmıyacak bir motosikletin olmuş olur. Mantıklı tercih bence de.

---------- Mesaj ekleme zamanı: 11:04 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 10:59 ----------

Son olarak gezgin_33 arkadaşa bir cevap vereyim. Her ne kadar GT650nin yerden yüksekliği yeterli olsa da gerek 200 kg ya yakın ağırlığı gerekse enduroya göre sert kalan süspansiyonu ile arazi şartlarına pek de uygun bir motosiklet olamaz.

Ha CBF 150 kadar enduro performansı yakalanabilir bence tabii lastikleri değiştirmek şartıyla. Bu da senin asvalt harici yollarda yolculuk edebilmeni sağlar. Ama dağ bayır gezmek pek de mantıklı olmaz bence.

Cevabın için Teşekkürler. Tabiki dag bayır gezmek için sormuyorum. Sadece zaman zaman asfalt yollardan cıktıgımız oluyor. Bu gibi durumlarda kullanımını merak etmiştim... Eger kısmet olurda GT650 alabilirsem CBF'e biraz daha dişli lastik takıp yakın gezilerde soft enduro olarak kullanmayı düsünüyorum. :cat::cat:
 
Katılım
29 Tem 2006
Mesajlar
3,199
aslında şu anda sahip olmak istediğim 2 model var

ya cbf1000 abs ya da bmw f800

dostum naked seviyosun anlıyorum ama grenajlı motorun keyfi bi başka söylemedi deme:)
eğer denemediysen mutlaka tam grenajlı bi model test et ondan sonra karar ver. ben de tarz olarak nakeda çok yakınım ama uzun yolda orta süratlerde bile o kadar konforlu ki grenajdan vazgeçmek zorlaşıyo
 
Katılım
14 Tem 2005
Mesajlar
272
Grenaj şart değil bence. Ben ön cam takarak çok rahat ettim.

Bu arada BMW F800ST kullandım. Teknik özellikler ve şekli çok hoş bir alet ama kısa bir tur attıktan sonra beni çok rahatsız eden bir motosiklet olduğunu söylemeden yapamıycam.
 
Mersin İl Temsilcisi
Katılım
2 Ağu 2006
Mesajlar
10,372
TAMAM, SİZ ALMAYIN, BANA VERİN :D

aslında grenajı bende seviyorum ama çiziği ve zarar gördüğü taktirde masrafı yüksek olduğundan tercih edemiyorum...
aksi halde suzuki gsx-f modelini alacaktım benimkiyle aynı fiyata :)

cam takılmış çıplak iyidir. hele cbf1000 çok çok iyidir...
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst