- Katılım
- 18 Şub 2009
- Mesajlar
- 955
benim 650 lik 5 ay oldu alalı ilk işim ise konjektörü ve aküyü değiştirmek oldu. daha sonra ön cam armaya başladım ama hangisini denediysem hoşuma gitmedi, elbet onuda bir gün beğenirim. makina çok güçlü. japolardan aşşağı kalacak bir yanıda yok kalite olarak ben yeterli görüyorum ve bu motorla 2200km lik bir doğu karadeniz gezisi yaptım insanın bile nefes almakta zorlandığı yerleri gezdim motor tık bile demedi. illa japon olacak diye dünya kadar para dökmenin bir anlamı yok taş gibi motor...
:cat::cat::cat:

