Hyosung Rt 125' e Smoke Head Egzos :)

Katılım
31 Mar 2009
Mesajlar
3,303
ustad ses hakkaten cok guzel benım tek sılındır sesını seven tek tuk adam ıcın gayet ıyı bırses tabı bu motorun kalıtesı ve doch olmasına da baglı bende bu motor olsa o egozstun hakkı acık hava fıltresı vve jet kıtıde takardım hem sesı daha tok ve derınden gelıyor hemde performans daha ıyı oluyor tabı yakıtta ıyı oluyor :) gercı zevkın bedelı olmaz derler ama olsun ınsallah rx 125 sm alınca bende bı egzost olayına gırıcem bakalım bırde fmf nasıl ses verıcek onuda gordukmu tamam gercı benım kafamda performans amaclı 1 tane daha bomba var ama neyse bı ara mıllet olmaz demıstı taktım oldu ( alı agaoglu gıbı konustum bırdan :) ) vede dandık cın malı motosıklette gayette ıyıdı ama kırık sası vede vıbrasyon canavarı bır cıhazda cok uzun sure kullanmadım
 
Katılım
1 Nis 2007
Mesajlar
1,944
Tayfunbora bende birkaç soru sorabilirmiyim.Egzozun montajını nasıl yaptınız.Orjinali kesip kaynatma yöntemiyle mi yoksa pahalı egzozlardaki gibi yaylı geçmeli olarak mı? Ayrıca bilmiyorum ama tek silindir sesi daha çok hoşuma gidiyor.Motorun zorlanması da öyle. :) Yokuş çıkarken bir vites düşürmek...Paha biçilemez. :p
 
Katılım
4 Nis 2011
Mesajlar
1,752
Usta kendi taktı egzosu.Kaynak hiç yapmadı.Kelepçe ve somun ile taktı.

Sesi beğenmene sevindim:)

Tayfunbora bende birkaç soru sorabilirmiyim.Egzozun montajını nasıl yaptınız.Orjinali kesip kaynatma yöntemiyle mi yoksa pahalı egzozlardaki gibi yaylı geçmeli olarak mı? Ayrıca bilmiyorum ama tek silindir sesi daha çok hoşuma gidiyor.Motorun zorlanması da öyle. :) Yokuş çıkarken bir vites düşürmek...Paha biçilemez. :p


---------- Post added at 09:01 ---------- Previous post was at 08:56 ----------

Tek silindiri seven ondan vazgeçemez:cat:Rx'e de egzos geliyor yakında:wiinkk: Ulen şu egzos olayını aklımıza kim soktuysa alacağı olsun.Durup dururken bir sürü masraf.Dün fmf için bir yerle görüştüm.Fmf'lerde sadece egzos takıldığında ses dışında her hangi bir artış olmayacağı söylendi.Ekstradan boruda gerekiyor.Ses içinde deneme yapabilir miyiz diye sordum ama olumsuz cvp aldım.Bakalım bugün yarın karar vericem.Rx SM de komple kit olayına girebilirim bugün araştırıcam.

ustad ses hakkaten cok guzel benım tek sılındır sesını seven tek tuk adam ıcın gayet ıyı bırses tabı bu motorun kalıtesı ve doch olmasına da baglı bende bu motor olsa o egozstun hakkı acık hava fıltresı vve jet kıtıde takardım hem sesı daha tok ve derınden gelıyor hemde performans daha ıyı oluyor tabı yakıtta ıyı oluyor :) gercı zevkın bedelı olmaz derler ama olsun ınsallah rx 125 sm alınca bende bı egzost olayına gırıcem bakalım bırde fmf nasıl ses verıcek onuda gordukmu tamam gercı benım kafamda performans amaclı 1 tane daha bomba var ama neyse bı ara mıllet olmaz demıstı taktım oldu ( alı agaoglu gıbı konustum bırdan :) ) vede dandık cın malı motosıklette gayette ıyıdı ama kırık sası vede vıbrasyon canavarı bır cıhazda cok uzun sure kullanmadım
 
Katılım
31 Mar 2009
Mesajlar
3,303
bence rx medem komple kıt takıcaksın jet kıt ıle hava fıltresıde tak bırde ıyı bır usta ayar yapsın off ben sana soylıyım satmaktan vaz gecersın onu haha rahat 17 bg falan alırsın guc o zaman tadından yenmez o rx hehe
 
Katılım
4 Nis 2011
Mesajlar
1,752
Bakalım daha karar veremedim.Egzos kesin geliyor ama kit için şu an kararsızım.

bence rx medem komple kıt takıcaksın jet kıt ıle hava fıltresıde tak bırde ıyı bır usta ayar yapsın off ben sana soylıyım satmaktan vaz gecersın onu haha rahat 17 bg falan alırsın guc o zaman tadından yenmez o rx hehe


---------- Post added at 09:59 ---------- Previous post was at 09:39 ----------

Bakalım daha karar veremedim.Egzos kesin gelicek ama kit için şu an kararsızım.:silent:

bence rx medem komple kıt takıcaksın jet kıt ıle hava fıltresıde tak bırde ıyı bır usta ayar yapsın off ben sana soylıyım satmaktan vaz gecersın onu haha rahat 17 bg falan alırsın guc o zaman tadından yenmez o rx hehe
 
Katılım
24 Şub 2009
Mesajlar
2,319
rölanti sesi çok tatlı yorum yazmadım dün işe gidecem geç kalmayım diye ama seni mutlu etmek için düşündüğümü yazdım acaba cub a olurmu ustanın telefonunu versene özelden de atabilirsin fmf ve kit ne bunlar açıklayıcı yazın ben sağlam modifiye yapmak istiyorum akrapoviç marka olarak hoşuma gidiyor ama ben 44 yaşındayım çılgınca birşey yapıp adımızı apaçiye cıkarmayalım
 
Katılım
4 Nis 2011
Mesajlar
1,752
Teşekkür ederim.Gerçekten mutlu oldum.:)Eleştiriye kapalı değilim kesinlikle.Ama art niyetli yorumları gereksiz buluyorum.Bende gereksiz sese karşıyım.Özellikle bu yaştayken ve hergün işe gidip gelirken:cherry:Ama gerçekten daha farkedilir olmak çok güzel.Seste çok zevk veriyor sürüşe.Ben internet sitesinin linkini vereyim siz oradan ulaşabilirsiniz:cat:
http://www.ercanmotorcycle.com/

rölanti sesi çok tatlı yorum yazmadım dün işe gidecem geç kalmayım diye ama seni mutlu etmek için düşündüğümü yazdım acaba cub a olurmu ustanın telefonunu versene özelden de atabilirsin fmf ve kit ne bunlar açıklayıcı yazın ben sağlam modifiye yapmak istiyorum akrapoviç marka olarak hoşuma gidiyor ama ben 44 yaşındayım çılgınca birşey yapıp adımızı apaçiye cıkarmayalım
 
Katılım
3 Şub 2006
Mesajlar
1,961
Motosikleti
Mondial Virago 50i
Dizüstü bilgisayarımda 5+1 ses sistemi yok ama :p yine de güzel buldum! Yalnız bence şöyle bir dezavantajı var egzosun; sesi kadar güzel kafa ütülüyor. Uzun yolda baş ağrıtıyor, müzik dinlemek haram oluyor. Şöyle portatif birşey olsa rahatlıkla çıkarılıp takılsa.. :)
 
Katılım
4 Nis 2011
Mesajlar
1,752
Ya şu 5+1 lafım SYANUR yüzünden geyik oldu valla:queen::cherry:Halbuse ben sesi herkes tam duyabilsinler diye yazmıştım.Ses kask sebebi ile daha az duyuluyor heleki giderken daha da kısılıyor.Zaten son hali bu değil yakıt-performans-desibel etkenlerini değerlendirip opitmum seviyede ayar yapılacak:p

Dizüstü bilgisayarımda 5+1 ses sistemi yok ama :p yine de güzel buldum! Yalnız bence şöyle bir dezavantajı var egzosun; sesi kadar güzel kafa ütülüyor. Uzun yolda baş ağrıtıyor, müzik dinlemek haram oluyor. Şöyle portatif birşey olsa rahatlıkla çıkarılıp takılsa.. :)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst