Hyosung QH 250 (GV 250) tavsiye eder misiniz?

Katılım
25 Kas 2021
Mesajlar
39
Arkadaşım cruiser tarzı bir motor almak istiyor. 2023 model Hyosung gv 250 modelini beğenmiş. Kullanan var mıdır? Tavsiye eder misiniz?
 
Katılım
2 Tem 2012
Mesajlar
4,753
Motosikleti
Hero X Pulse 200
Bu motordan bu başlıkla birlikte haberım oldu, qh 250 yuki motorun distribitörlüğünde türkiyeye getirilen hyosungun yeni modeli.

Blok vtwin fakat eski bloğun aynısı değil galiba, eski blokta şarj sistemi tam bir baş belasıydı. Bu motor hakkında bilgim yok, bana çok kaliteli gibi gelmedi, bir gv 250 kalitesi göremedim fotoğraflarda.
 
Katılım
17 Şub 2020
Mesajlar
235
Etmeyiz, bildiğiniz Çinli, eski Hyosung lar ile uzaktan yakından alakası yok. Gerçi eski Hyosung larda sorun makinesiydi. Az bekleyin piyasa biraz daha bollaşır kışın, fiyatlarda enflasyon gibi cikmaz. Sizi uzmeyecek bir motosiklet alın.

Herseyi iyi olsa bile piyasasi olmayacak, yedek parcasi ve ikinci eli sorun yaratacak bir motosiklet bu. Hic bulasmayin.
 
Katılım
25 Kas 2021
Mesajlar
39
Etmeyiz, bildiğiniz Çinli, eski Hyosung lar ile uzaktan yakından alakası yok. Gerçi eski Hyosung larda sorun makinesiydi. Az bekleyin piyasa biraz daha bollaşır kışın, fiyatlarda enflasyon gibi cikmaz. Sizi uzmeyecek bir motosiklet alın.

Herseyi iyi olsa bile piyasasi olmayacak, yedek parcasi ve ikinci eli sorun yaratacak bir motosiklet bu. Hic bulasmayin.
Cevap için teşekkürler

---------- Mesajlar birleştirildi - 07:25 ---------- bir önceki mesaj zamanı 07:23 ----------

Etmeyiz, bildiğiniz Çinli, eski Hyosung lar ile uzaktan yakından alakası yok. Gerçi eski Hyosung larda sorun makinesiydi. Az bekleyin piyasa biraz daha bollaşır kışın, fiyatlarda enflasyon gibi cikmaz. Sizi uzmeyecek bir motosiklet alın.

Herseyi iyi olsa bile piyasasi olmayacak, yedek parcasi ve ikinci eli sorun yaratacak bir motosiklet bu. Hic bulasmayin.

Bu motordan bu başlıkla birlikte haberım oldu, qh 250 yuki motorun distribitörlüğünde türkiyeye getirilen hyosungun yeni modeli.

Blok vtwin fakat eski bloğun aynısı değil galiba, eski blokta şarj sistemi tam bir baş belasıydı. Bu motor hakkında bilgim yok, bana çok kaliteli gibi gelmedi, bir gv 250 kalitesi göremedim fotoğraflarda.

Teşekkürler

---------- Mesajlar birleştirildi - 07:27 ---------- bir önceki mesaj zamanı 07:25 ----------

Diğer üyelerin de fikirlerini merak ediyorum
 
Katılım
10 Tem 2007
Mesajlar
2,755
Motosikleti
Kymco Downtown350i/Dominar 400/Suzuki GSX-8S
Abi her şeyi anladım ama bu arkadaşın kafasını anlamadım. Neyine güveniyor. Üstüne tüy mü dikti. Biz mi salağız, omu?
 
Katılım
26 Mar 2018
Mesajlar
10,009
Motosikleti
2022 Suzuki V Strom 650 (DL650)
Abi her şeyi anladım ama bu arkadaşın kafasını anlamadım. Neyine güveniyor. Üstüne tüy mü dikti. Biz mi salağız, omu?
[url]https://i.hizliresim.com/3hs9gj4.jpeg[/url]

Yersen lojistik maliyeti o :) Diğer ilanların hepsi İstanbul'da. Bu ta ülkenin diğer köşesinde. (Bu arada kalıbımı basarım ülkeye Mersin'den girmiştir zaten bunlar; Çin'den gemiyle gelen bir malın gideceği yerin orası olması beklenir...)
 
Katılım
25 Eki 2004
Mesajlar
6,182
Hysoung blok sağlamdı güzeldi tabii Kore üretimi olan şu anki aynı blok olsada Çin üretimi o yüzden şu anki blokun kalitesini bilemiyorum.. Eski hysoung başına bela olan şey elektrik problemleri ve çevresel bileşenler idi .. buji piposu, oksijen sensörü, cdi ana beyin yanması , ekran arızaları , efi sorunları say say bitmez ama blok Kaya gibiydi sağlamdı kaliteli bir bloğu vardı oda bir gerçek ..

Bu modeller biraz rks 250cc lik cruiseri var bana onu anımsattı tasarım olarak Çinliler eğer eski hysoung sistemini değişiklik yapmadan olduğu gibi aktardılarsa bu motorlarda 10-20 bin km sonra eski hyo lardaki sorunları göstermeye başlaya bilir..

Birde fiyatı yüksek 180 bin tl ye krişe olucak ama gider mt25 , cb250r , dominar 250 ,400 falan alırdım …
 
Son düzenleme:

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst