Tercihine bağlı biraz çok fark olmaz arada. Güç olarak GV 250 altı beygir daha fazla, fakat torklar hemen hemen aynı; performans olarak arada pek fark olacağını tahmin etmiyorum. Kalite olarak da Honda da, GV250 de üzmez kesinlikle. Sadece Honda'nın yedek parçalarının pahalı olduğundan bahsediliyor, GV250'nin yedek parçaları gayet uygun. Cruiser mı naked mı istiyorsun önce ona karar vermen daha doğru olur ama şahsen cruisera alıştım naked motor verseler rahat edemem. Nakeda alışırsan ama onunla da rahat edersin. Birtek uzun yolda enduro rahat olur başka motorla gidilmez diye bişey yok. Sonuçta mobiletle bütün güney amerikayı dolaşanlar, YBR 125'le asya turu yapanlar var. 100lük Asya cub'dan sonra hangisini tercih edersen et kendini uçuyormuş gibi hissedeceksin. :cat: