hyosung gv250+1artçı ile istanbul-cunda-istanbul

Katılım
24 Ağu 2005
Mesajlar
373
Paylaştığınız için teşekkürler.. :rendeer:
Ama lütfen bana GV250 demeyin .. :salut:
 
Katılım
18 Nis 2006
Mesajlar
101
Tamda GV250 Almayı düşünürken

MrSandman' Alıntı:
Paylaştığınız için teşekkürler.. :rendeer:
Ama lütfen bana GV250 demeyin .. :salut:

Tamda GV250 Almayı Düşünürken Ama lütfen bana GV250 demeyin bu yazıda ne böyle kardeş kafamızı karıştırdın Bi açıklasan diyorum:pr:
 
Katılım
23 Nis 2006
Mesajlar
68
murathol' Alıntı:
Tamda GV250 Almayı Düşünürken Ama lütfen bana GV250 demeyin bu yazıda ne böyle kardeş kafamızı karıştırdın Bi açıklasan diyorum:pr:

mrsandman arkadasımızın avatarın altındaki motorsikleti kısmına bakarsan
durumu anlatıyor sanırım
 
Katılım
1 Şub 2006
Mesajlar
1,750
ALLAH nicelerini nasip etsin kazasız belasız
bencede motor kendini gostermiş eğer standartbir çinli ile gitseydin yolda belkş canını sıkabilirdi ama yazmadığına göre motor açısından proglemsiz geçmiş yolculuğun ayrıca yakıtda çok dikkatimi çekti oldukça hesapli geldi bana
 
Katılım
23 Nis 2006
Mesajlar
68
bbaday' Alıntı:
ALLAH nicelerini nasip etsin kazasız belasız
bencede motor kendini gostermiş eğer standartbir çinli ile gitseydin yolda belkş canını sıkabilirdi ama yazmadığına göre motor açısından proglemsiz geçmiş yolculuğun ayrıca yakıtda çok dikkatimi çekti oldukça hesapli geldi bana


cok tesekkurler
yakıt konusunda evet inanılmaz az yakıyor
bir cok geziyi düsük yol paralarına yapabiliriz sanırım.....
 
Katılım
2 Eyl 2005
Mesajlar
73
bu yazıyı okumadan önce gv 250 alıp almama konusunda şüpheliydim.ama bakıyorumda abimiz dünyaları gezmiş.hemde ne gezmek,benzin bile harcamamış.sağolsun.sayesinde kararsız kaldığım motor konusunda bana bir fikir verdi.MURATHOL şu işi hızlandırda bizde biran önce gv 250 lere katılalım.adamlara bak hepbirlikte gezelim diyor.Bu muhabbet kaçmaz.Geç meç olsada aralarına alırlar artık
 
Katılım
18 Nis 2006
Mesajlar
101
sade7 arkadaşımız sağolsun öyle fiyakalı resimler çekmişki eline sağlık ağzımızın suyunu akıttı artık sabırsızlanıyoruz.Bi turda biz atalım...

GV250 almayı düşünen arkadaşlar benimle bağlantı kurun toplu alım yapalım fiyatta ciddi indirim alabiliriz.

msn; [email protected]
mail; [email protected]

Not : Bu arada Türkiye Turu için hazırlanın motoru alınca Türkiye turuna çıkmak istiyorum gelmek isteyenler bana katılmak isteyenler şimdiden valizlerini hazırlasınlar...
 
Katılım
29 Nis 2006
Mesajlar
165
sade7' Alıntı:
bu yaz bi arada sapanca yapmayı dusunuyoruz
sana yakın sanırım orası belki sende oradan gelirsin

Yakınım tabiki , Sen sapancaya gel benim oraya ulasmam cok kolay , haberim olsun yeter .

GV250 yi bende pek cok motoru inceleyerek aldim , uzun gezilere henuz cikamadim ( is yogunlugu ) ama Adapazari cevresinde simdilik bireysel geziler yapiyorum ( Bizim Sakaryali motorculari bir yakalasam ) , Saka bir yana bireysel kafa dinlemece benimkisi ama makine ben ne kadar onu deli etmeye ugrassam ses cikarmadi , o yuzden efendi efendi kullaniyorum .
 
Katılım
24 Ağu 2005
Mesajlar
373
murathol' Alıntı:
Tamda GV250 Almayı Düşünürken Ama lütfen bana GV250 demeyin bu yazıda ne böyle kardeş kafamızı karıştırdın Bi açıklasan diyorum:pr:
Yaramı deşmek olyucak ama neys..
Daha önce başka bir başlıkta yazmıştım ama şöyle anlatayım motoru almak için krediye başvurdum o zaman faiz 1.75 idi ertesi gün kredimin onaylandığını söylediler parayı almaya gittiğimde kredi faizleri 2.30 olmuştu.. :salut: Haliyle motoru alamadım.. Alsaydım bende aynen böyle bir gezi planlıyordum.. :salut:

Neys birinin yazdıklarını okumakta güzeldi tekrar teşekkür ediyorum sade7 ye.. :rendeer:
 
Katılım
23 Nis 2006
Mesajlar
68
bende herkese bu guzel cevaplar icin tesekkur ediyorum bütün bunlar
yeni gezi planları yapmakta gaz veriyor insana
hepinize daha daha iyi geziler daha daha iyi motorlar dileği ile inşallah.......(kazasız belasız)
 
Katılım
16 Ocak 2006
Mesajlar
313
Yediğin içtiğin sana kalsın,bize GV250'nin uzun yol performansı,artçı ile kullanımı,benzin sarfiyatı,yüksek hızda-140 civarı-kullanımı nasıldı,hiç sorun yaşattı mı,yordu mu bunlardan bahset biraz.
Güzel gezi raporu için de ellerine sağlık,darısı benim cometin başına.
 
Katılım
27 Mar 2006
Mesajlar
912
Paylaşım için teşekkürler. Bende aynı güzergahtan Altınoluk'a gitmeyi düşünüyordum. Senin dönüş için seçtiğin yolun bir kısmıda Kaz dağlarından geçiyor. Bildiğim kadarıyla 50 km bir yol baya virajlı. Bu konuda bilgi verebilir misin?
 
Katılım
23 Nis 2006
Mesajlar
68
açıkyol' Alıntı:
Yediğin içtiğin sana kalsın,bize GV250'nin uzun yol performansı,artçı ile kullanımı,benzin sarfiyatı,yüksek hızda-140 civarı-kullanımı nasıldı,hiç sorun yaşattı mı,yordu mu bunlardan bahset biraz.
Güzel gezi raporu için de ellerine sağlık,darısı benim cometin başına.

diger 250 liklere oranla boyutları daha büyük oldugundan artçı ile kullanımı rahattı.benzin daha öncede yazdıgım gibi 500 km lik gidiş-geliş de 55 ytl lik benzin harcadım 1,5 depo gibi..en hızlı 130 km ile gittim buda dönüş yolunun düzgün olmasından dolayı hiç bir sarsıntı yaşamadım inanılmaz rüzgarlı bir gün olmasına karşın.bunun dışında 5 saatlik bir yolculuk sonunda popon biraz ağrıyor tabii :)

scud' Alıntı:
Paylaşım için teşekkürler. Bende aynı güzergahtan Altınoluk'a gitmeyi düşünüyordum. Senin dönüş için seçtiğin yolun bir kısmıda Kaz dağlarından geçiyor. Bildiğim kadarıyla 50 km bir yol baya virajlı. Bu konuda bilgi verebilir misin?


evet cok guzel kaz dagları manzaraları arasında yol alıyorsun.gercekten virajlı yollar ama cok guzel.sadece bizim donusumuzde bazı noktalarda asfaltlama çalışmaları vardı ve yeni mıcır dökülmüştü dikkatli olmak lazım...
 
Son düzenleme:

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst