- Katılım
- 13 Tem 2006
- Mesajlar
- 457
15 yasinda olsam gider gercek bir kros makina alırdım , ehliyete falan ihtiyacım olmadan dere tepe gezerdim , bir bak derim . Bizim oglan buyusun ilk isim kros motor almak olacak 50 cc den başlıyordu 150 civarina kadar var .
Yaşın tuttuuğunda zaten herşeyin farkında olur , zamanla ne yapman gerektiğini öğrenirsin .
Şimdiden kolaygelsin
Yaşın tuttuuğunda zaten herşeyin farkında olur , zamanla ne yapman gerektiğini öğrenirsin .
Şimdiden kolaygelsin