Hyosung Gt250r mı başkaları mı ??

Katılım
13 Tem 2006
Mesajlar
457
15 yasinda olsam gider gercek bir kros makina alırdım , ehliyete falan ihtiyacım olmadan dere tepe gezerdim , bir bak derim . Bizim oglan buyusun ilk isim kros motor almak olacak 50 cc den başlıyordu 150 civarina kadar var .
Yaşın tuttuuğunda zaten herşeyin farkında olur , zamanla ne yapman gerektiğini öğrenirsin .
Şimdiden kolaygelsin
 
Katılım
16 Eyl 2006
Mesajlar
517
benim görüşümü sorarsan iş başta sende bitiyor. Eğitim aldıysan(veya almak üzereysen) ayrıca bilinçli hız tutkunu olmayan biriysen hys. gt250r sana yakışır. (ztn o cc lerde o genişlikte bi ninja var bi hys. ninjada abartı pahalı :S )
 
Katılım
12 Tem 2007
Mesajlar
2,743
ya avupa standartlarına göre baslangıc motoru sınıfına uyuyo gt250r avrupalılar onayladıysa tamam vardır bildikleri :p
 
Katılım
13 Ocak 2008
Mesajlar
1,903
neden herkes senle uğraşıyo yaw bak yaşıt sayılırız benimle uğraşan yok :mrgreen:
 
Katılım
27 Şub 2008
Mesajlar
383
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
celıl ybr,Moderatör ya ondan :p
 
Katılım
1 Eki 2007
Mesajlar
880
Scooter Lar vitessizLer yaff vitessiz bi motosikLetle kendini ne kadar geListiripte diyeLim 600 cc bi makinayLa baslayacaksın :silent:


siz yzf R1 aLana kadar hangi motosikLetLeri kuLLandınız ?? :)

arkadaşım sanırım baya bi geç oldu cevap ama benim demek istediğimi yanlış anlamışsın.. Olay vitesli vitessizden ibaret değil, arkadaş gt250r la baslanabilirmi diye sordugu icin daha önce vitesli motoru olmamıs bende demek istedim ki eğer daha önceden iyi bir scoter tecruben dahi varsa 600cc ye kadar istediğin motorla başlayabilirsin bence, bu birazda ona bağlı tabiki.. benim anlatmak istediğim buydu..
 
Son düzenleme:
Katılım
2 May 2007
Mesajlar
24
kardeş bende aynı senin gibiydim şuan 150 cclik bi scooterla başladım 5000km yaptım azda olsa motoru tanıdım Allah kısmet ederse st kanuni gt250r alacam seninde imkanın varsa basit bi scooterla başla sonra gt250r sür ....
 
Katılım
12 Tem 2007
Mesajlar
2,743
peki hyosung gt250r dan cbr 125 ten başka hiç mi yok ss oncesi küçük cc li baslangıc motosikleti...
 
Katılım
27 Şub 2008
Mesajlar
383
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
by_moto,Aprilia :queen:
 
Katılım
26 Haz 2008
Mesajlar
19
Bence gt250r yaşına göre çok büyük bir motor, Almakla büyük bir hamle yapmış olursun ,Eğer illaki racing tarzı olsun diyosan o zaman cbr 125alabilirsin....
 
Katılım
12 Tem 2007
Mesajlar
2,743
Bence gt250r yaşına göre çok büyük bir motor, Almakla büyük bir hamle yapmış olursun ,Eğer illaki racing tarzı olsun diyosan o zaman cbr 125alabilirsin....


şuanda almayacağım..sadece araştırmayapıyorum..kimisi hyo'yla baslanır iyi de olur diyor kimisi canını sewiyosan baslama dıyor.. ben bu konuyu arastırmaya calısıyorum. :)
 
Katılım
11 Şub 2008
Mesajlar
391
HYO ağır bir motor ve motor ne kadar ağırsa kontrol etmekde o kadar zorlaşır.Sen olabildigince hafif bir motor al oyuncak gibi oyna onla öncelikle.sonra daha hacimli bir motora gecersin.Ama hyo ile başlama derim.Cunku kasası 600 cc kasası oldugu ıcın baya agır bır motor.Ağır motoru yatırıp kaldırmak,manevra yapmak güç olur.Bu durumda kazaya sebebiyet verır.
 
Katılım
12 Tem 2007
Mesajlar
2,743
arkadaslar geçen günkü supersport gezimi çoğu kişi bilir ..

o beni gezdiren abiye baslangıç motosikletini sordum .. yamaha dragstar 650 - honda 600f sport diye gittiğini söyledi .. dedim dragstar ağır olmadı mı 650 cc falann .. dedi 40 hp olduğundan bi problem yaratmadı .. sizce dragstar 650 ile başlamak ne kadar doğru .. ?
 
Katılım
3 Haz 2008
Mesajlar
254
Suzuki GSX_R 125 Geliyor onu bekleyebilirsin.Aprilia RS 125 var.Yamaha YZF R125 var.CıBıR'ı zaten biliyosun.seçim senin.Ha birde Derbi GPR 125 var galiba....:queen:
 
Katılım
12 Tem 2007
Mesajlar
2,743
mecburen beklemem lazım ehliyetime 2.1 sene var .. ortalama .. gerçi görkem abiyle şu aralar uzun uzun konusuyoruz da .. ukraynadan cbr 400 getircekk.. :cherry:
 
Katılım
1 Şub 2008
Mesajlar
960
Bak güzeL kardeşim.. Boş yere açılmış bir konu ; Çünkü onlarca kez açıldı bu :)

Neise ; 250 cc ile de başlayabilirsin.. HYo topic inde de belirttiğim gibi.. Yalnız kendine hakim olabilecek misin bu motor üzerinde ... Seri hızlanan bir motosiklet 250 cc ler :)

Benim için en ideal başlangıc motoru CBR 125 R dır :) Hem şirin hem güzeL :)

:cat::cat::cat::cat::cat::cat::cat::cat::cat::cat::cat::cat::cat:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
28 Ara 2007
Mesajlar
1,335
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
istediğinle başla.
gazlamadığn sürece sorun olmaz.
10-15 gün dur kalk yap. sokak aralarında gez.dönüş çalış biraz.hiç bişey olmaz.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst