- Katılım
- 12 Eki 2006
- Mesajlar
- 11,471
Dediğim gibi Hyo ile baslayabilirsin... sadece 1 ay kadar acemiliğini çekersin ondan sonra kurdu oluyosun...
Ama cbr 125 Le baslarsan daha güvenli ; ve cbr den sonra 600 lüğe gecebilirsin... Yine dikkatli kullanımlar sonrası tabii ki
Ha 250 R Ha 600 RR sonucta ikisi de seri makinalar... DİKKAT ŞART !
Ama cbr 125 Le baslarsan daha güvenli ; ve cbr den sonra 600 lüğe gecebilirsin... Yine dikkatli kullanımlar sonrası tabii ki
Ha 250 R Ha 600 RR sonucta ikisi de seri makinalar... DİKKAT ŞART !