Hyosung Gt250r mı başkaları mı ??

Katılım
12 Eki 2006
Mesajlar
11,471
Dediğim gibi Hyo ile baslayabilirsin... sadece 1 ay kadar acemiliğini çekersin ondan sonra kurdu oluyosun...

Ama cbr 125 Le baslarsan daha güvenli ; ve cbr den sonra 600 lüğe gecebilirsin... Yine dikkatli kullanımlar sonrası tabii ki :)

Ha 250 R Ha 600 RR sonucta ikisi de seri makinalar... DİKKAT ŞART !
 
Katılım
24 Tem 2007
Mesajlar
1,993
benim düşüncem 0'dan başlanıyorsa(yani hayatında motor ne bilmeyen biri heves edip almak isterse) başlanılmaz ama az bucuk bi kaç sene motor alıp sürmüşlüğü varsa nerde nasıl davranması gerektiğini biliyorsa gönlü rahat olsun derim

ör:by_moto bence başlayabilir
 
Son düzenleme:
Katılım
30 Ara 2007
Mesajlar
7,516
la olm kafayımı yedin motora binilirmi benzin ne kadar haberın yok herhalde öğrenciadam işi deil bu makınalar =)

bisiklete devam sporun alasıda var :p
 
Katılım
12 Tem 2007
Mesajlar
2,743
benim düşüncem 0'dan başlanıyorsa(yani hayatında motor ne bilmeyen biri heves edip almak isterse) başlanılmaz ama az bucuk bi kaç sene motor alıp sürmüşlüğü varsa nerde nasıl davranması gerektiğini biliyorsa gönlü rahat olsun derim

ör:by_moto bence başlayabilir


saol melocann kendime güwenim sonsuz ki böyle şeylerde gayet becerikliyimdir..babamın arabasını 2005 modeL passat rahatlıkla,hiç stop ettirmeden kuLLanıyoRum hatta kaç kere trafiğe çıkmışlığım vardır...


la olm kafayımı yedin motora binilirmi benzin ne kadar haberın yok herhalde öğrenciadam işi deil bu makınalar =)

bisiklete devam sporun alasıda var :p


çevire çevire bıktım waLLa ya eRhan abi...ama sen yap bi abiLik al bana çin çan çon bi motor..benzin sorun deil..sewgLimn babasının benzin istasyonu waaRR...:p:queen:
 
Katılım
1 Nis 2004
Mesajlar
508
saol melocann kendime güwenim sonsuz ki böyle şeylerde gayet becerikliyimdir..babamın arabasını 2005 modeL passat rahatlıkla,hiç stop ettirmeden kuLLanıyoRum hatta kaç kere trafiğe çıkmışlığım vardır...





çevire çevire bıktım waLLa ya eRhan abi...ama sen yap bi abiLik al bana çin çan çon bi motor..benzin sorun deil..sewgLimn babasının benzin istasyonu waaRR...:p:queen:

Anladıgım kadarıyla fazla bir tecruben yok . Kendine güzel bir scooter ya da cbr 125 tarzı (ybr125-cbf150-titan-cgl.vsvsvs) bi motosiklet al öyle başla. Öyle göründüğü kadar kolay işler değil bunlar. Ucunda hayatın var. Bence 1 sene daha bekle hevesini al.bu arada ehliyetin varmı? A2?
 
Katılım
23 Mar 2008
Mesajlar
82
saol melocann kendime güwenim sonsuz ki böyle şeylerde gayet becerikliyimdir..babamın arabasını 2005 modeL passat rahatlıkla,hiç stop ettirmeden kuLLanıyoRum hatta kaç kere trafiğe çıkmışlığım vardır...
arabayı stop ettirmemeyi boşwer sen, durum şu
GT250R racig boyutlarına, oturuş şekline sahip
yani oturduğun zaman ellerinde amuda kalkabilirsin gibi gelecek sana :)
ayrıca trafikte, bu makinayı sağa sola kaçırmak (kaçırmak çünkü piyasada manyal cidden çok) veya ara sokaklara giriş yapmak, vs. vs. vs. uzatılır bu

sen yinede iyi düşün :rendeer:
 
Katılım
10 Eki 2007
Mesajlar
1,592
250 cc bir motosikleti kontrol etmek, 125 cc'ye göre çok ama çok zor olur.
Üstelik ben motosiklete yeni başlayacak 17-20 yaş arası gençlerin, 250 cc motosiklet alıp, kendilerine hakim olabileceğini, yavaş kullanacağını düşünmüyorum.
Bu yaş aralığındaki herkes motoru son aşamasında kullanır..

sonuçta akıl yaşta değil baştadır 18 yaşında biri olarak bu düşünceye katılmıyorum ben kendimi biliyorum ve bilinçli bir sürüyüm ister 600cc ilk olsun ister 1000cc lik hiç sorun olmaz ve hız olarakta makul hızlarda seyrederim önemli olan kişinin güce hükmetmesidir gücün kişiye değil bu bilince sahip her kişi istediği motoru kullana bilir tecrübe ise zamanla kazanılır ve gittikçe en iyiye ulaştırır.

vitesli bilmiyorsan kesinlikle 125 cc lik bir makinayla başlamalısın
 
Katılım
13 Ocak 2008
Mesajlar
1,903
by-moto
banada yaptı msnden dimi o yuzden hiç takma çok şeyler söylerimde burası yeri değil uzaklaştırma almak istemem
 
Katılım
27 Şub 2008
Mesajlar
383
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
:queen: :cherry:
 
Katılım
30 Eyl 2007
Mesajlar
103
birader burası bilgi paylaşım sitesi noluyor burda ya en büyük gt 250 r saygılar
 
Katılım
12 Tem 2007
Mesajlar
2,743
Anladıgım kadarıyla fazla bir tecruben yok . Kendine güzel bir scooter ya da cbr 125 tarzı (ybr125-cbf150-titan-cgl.vsvsvs) bi motosiklet al öyle başla. Öyle göründüğü kadar kolay işler değil bunlar. Ucunda hayatın var. Bence 1 sene daha bekle hevesini al.bu arada ehliyetin varmı? A2?

ya birçok scooter kullanmışlığım vardır..honda activa,honda beat,honda today,mondial 50tt,tvs scooty pep+... :wiinkk: heptende tecrubesiz deiLm.. ayrıca bisikLeti burda bnden iyi kuLLanan da yok :cherry:

birader burası bilgi paylaşım sitesi noluyor burda ya en büyük gt 250 r saygılar

aynısını bende söyledim..bu başlığa öyle şeyler yazmayın gerekirse size geyik çiftliği kurucam dedm ama dinlemiyolar :queen:


genç kaptan denen ...... varya


saLLa gtsinn... :p:cherry:
 
Katılım
7 May 2007
Mesajlar
532
Evet sewgili MT üyeleri az önce sitemize üye oLan Kerem abi ile (06bluedragger) konuştuk başlangıç motosikleti hakkında ..


dedi ki gt250r başlangıç motosikleti değildir vs..

şu araLar da yarın motosiklet almaya gitmeyecek oLsam bile hangi motosikletle başlamalıyım kara kara düşünmekteyim..siz ne dersiniz şekli cbr kadar küçük olmasın ne oLursa oLsun..

Hadi bekLiyoruz yorumLarınızı... :wiinkk:

gt250r neden başlangıç değilmiş onu çözemedim ben, avrupada yeni ehliet alanların uyması gereken standartlara uyuyor (max 24kW güç ve max 250cc). ve bence hoş ta bi başlangıç motoru, benimkinden hoş olmasın :queen: :cat:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
29 Ara 2007
Mesajlar
2,819
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
ayıp beyler birbirinize salla gitsin filen aaaa..

baslangıç için senin boyun gt250r a yetmiyor bu biiir

yasın 14-15 bu yasta ehliyetsiz nasıl motor kullancan buda ikiii

sen önce aileyi ikna et sonra küçük bi scooter yada cup ile basla buda üüüüç..

seni severim bilirsin bu uyarımı dikkate alırsan sevinirim can tatlıdır..
 
Katılım
30 Ara 2005
Mesajlar
186
ben gt250 r kullanıyorum, şu anda satıyorum 600f alıcam, 1000rr vs.de kullandım, sana diyceğim şu ki başlangıç motoru asla değil, seni tanımadığım halde(yani sürüşünü kişiliğini bilmeden) söylüyorum direk kaza yaparsın, hyo geçiş motorudur, başlangıç motoru olarak gene 125 cc üstünü geçme, yada vites tecrüben varsa 250 lik bir chopper vs. alabilirsin bu çin mallarından, ya bi scooterla başla sıfırdan başlıcaksan, yada cbr125, ybr 125 gibi vitesli modellerden başla.
 
Katılım
10 Eyl 2007
Mesajlar
1,741
Hyo lar başlangıç tamamen kişinin tecrübesine kalmış cunku su an bir honda cbr600 168 kilo iken hyo 250 171 kilo?

Hertürlü bir denge sorunu olur ve sanmıyorum başlangıcta rahat rahat kullanacagını ancak honda cbr125e bakarsak motoruyla aynı kiloda 125 kilo!

Ve gayette güzel ivmelenen türkiye yolları ve standrtları için cok yerinde ve tam bir motor cılız mılız diye lutfen kendinizi kandırmayın.

O fiyata bu dercede motosiklet lanet vergilerden bence cok iyi Bkz. yzf-r125 vs.

Yaşın gelince belki ucuzlar veya Honda yeni model cıkarırsa Yzf-r125 düşünrsün :cat:
 
Katılım
27 Şub 2008
Mesajlar
383
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Hayır hayır ve hayır .
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst