hehehehee krank orda kesmez ki düşük devirde yüklenirsen herşey olur ama yüksek devirde sadece motor fazla ısınmasından kaynaklı conta yakma olayı olur bunu farketmezsen motor şişmeye başlar (ki bu hacminin büyümesi demek ) bu durumda piston sıkışır ve motor önce zorlanmaya başlar taa en son piston artık hareket edemeyeceği seviyeye geldiğinde kilitler ve nadirende piston krank dağıtır
bu motor su soğutmalı olduğu için dikat edilmesi gereken en önemli konu da elbetteki radyatördür redlinde uzun süre kullanmak çok yüksek hızlarda yaz günü antalyada yapılıyorsa elbetteki sakıncalıdır ama istanbul gibi hava sıcaklığı normal olan yada daha soğuk havalarda herhangi bir sorun çıkartmaz tehlikeli de değildir
( benim bahsettiğim şey redlin de 150 km/h üstü içindir bu hızın altındaki durumlarda redlinde sabit hızda gitmek neden gereksin ki ? akıl var mantık nerde :queen: