Hyosung GT250R & Kymco Xciting 250

asm

Katılım
3 Şub 2007
Mesajlar
2,665
Bu nasıl karşılaştırma,sapla samanı birbirine karıştırma diyebilirsiniz ama bir kere niyetlendik ya kafa karışık :)

zevk yönüm o kadar ters şeyleri de bir arada barındırıyor ki karar vermekte zorlanıyorum

işin motor yönüne bakan kısmına değinirsek :

Börtü böcek içinde,orman içinde gezmeyide seviyorum, spor bir motor ile keyif veren egzoz sesi eşliğinde ilerlemeyi de,

ağır takılıp rahatlığın keyfini çıkarmayı da,yer yer sportif kullanmayı da...

velhasıl kelam motorum küçük geldiği için Hyosung GT 250 R'a niyetlendim
sportif bir görünüme,sese sahip olması,seri olması beni çekti

5.jpg


ama bir yandanda düşünüyorum ben sürekli üstünde olursam nasıl rahat dolaşacağım
dağda bayırda nasıl gezeceğim,doğanın keyfini nasıl çıkaracağım? vs. vs.

ne bileyim garip bir ikilem içindeyim

bir yandanda diyorum " e benim derdim motorun fiziki yönden küçük olması değil mi?" ,kendini kandırma o zaman Xciting 250 al :)



8853.jpg


Race hayalimi erteleyeyim mi diye düşünüyorum
Hyosung'un daha çekici bir görüntüsü var ama Xciting'in daha seri olduğunu bilsem bu çekicili hiç düşünmeden eleyeceğim ya...

fiyat olarak ikinci elde üç aşağı beş yukarı aynılar

siz ne dersiniz ?
 
Son düzenleme:
Katılım
11 Ağu 2007
Mesajlar
91
hiç düşünmeden hyo tabiki her şeyi onda bulursun aradığından fazlası var:cat:
 
Katılım
11 Tem 2007
Mesajlar
563
Scooterlar güzelde , düştüğü zaman o kırılan saçma plastik kaportaları dünyaları tutuyor ya..ona gıcık oluyorum ben..neyse konu ile alaksı yok ama yazmak istedim..gönlüne göre al 2 side güzel alet ama bende hyosung.çift silindir.ve arka-ön disk fren olması çok iyi.performans ıda gayet güzel diyolar..

herşey gönlünce olsun..
 
Katılım
29 Tem 2006
Mesajlar
46
Börtü böcek içinde,orman içinde gezmeyide seviyorum, spor bir motor ile keyif veren egzoz sesi eşliğinde uzamayıda...



eğer bunu dediydsen bence de hyosung derim.aradığını bunda bulacağını umuyorum... ama karar senin tabii.

"Börtü böcek içinde,orman içinde gezmeyide seviyorum, spor bir motor ile keyif veren egzoz sesi eşliğinde uzamayıda..."



eğer bunu dediydsen bence de hyosung derim.aradığını bunda bulacağını umuyorum... ama karar senin tabii.
 
Son düzenleme:
Katılım
27 Eyl 2006
Mesajlar
142
ya arkadaşım inanır mısın bende senin gibi düşünmüyor değilim walla bendede biraz hyosung ağır basıyo ama 3-4 saatlik yolculukta hyosung nasıl olur bilmiyorum onun içinde kymco xciting rahat olur diyorum arada askerlikte war ne yaparım bilmiyorum
 
Katılım
23 May 2007
Mesajlar
1,062
bırak abi kymco mimko scooter alma yha.Düşünsene uzun yoldasın gazı sona dayamışsın tamgaz ööle gidiyosun.bi süre sonra bıkkınlık verir adama.scooter'ları kötülemiyorum ama benim düşüncem bu hem sen:
-Börtü böcek içinde,orman içinde gezmeyide seviyorum, spor bir motor ile keyif veren egzoz sesi eşliğinde uzamayıda..." demişsin bu dediklerin için hyosung harika bence.ses olarak bilmiyorum nasıl bi sesi var ama bence hyo:cat:
 

asm

Katılım
3 Şub 2007
Mesajlar
2,665
ikisinide alllllll :)

aslında kafamdan öyle bir seçenek geçmiyor değil :)

Agility'i satmayayımda direkt Hyosung mu alayım diyorum ama 2 motor ile hava mı yapacaksın,göze gelir vs. diyor aile (kısacası hayatta kabul etmiyorlar) :)

haklılar aslında bir bakıma...
 
Katılım
3 Haz 2007
Mesajlar
411
250 lik racingmi olur ya sanki 250 racing ile 200 görecekmiş gibi yazmışsınız :) Tabii ki scooter al ve eğer o alttaki resim kymco ise hiç durma koş onu al :)
 
Katılım
2 Eyl 2005
Mesajlar
1,288
scooter yaşam tarzı:) ondan sonra zor gelır bak solıyım gıyın dokun elınde taşı:) ikinci el de bence hyo R alma yırtıcı gencler zorlamıs olabılır zaten sağlamlık olarak sende anlarsın parçalarını görünce.bence vitesli motor ama acelen yoksa azcık daha bekle:)
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
18 Ağu 2007
Mesajlar
571
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Al bi tane APRİLİA 500 cc maxi scooter hayatın değişsin hız, güvenlik, karizma vs vs vs.:cat:
 
Katılım
4 Eki 2007
Mesajlar
3
bence xciting daha güzel bi seçim olur.uzun yolda daha rahat kullanma imkanı sunuyor.trafikte de çok güzel.rahat,konforlu,seri bi motor vites değiştirme diye bi sorun yok bas git keyfine bak:bounce:
 
Katılım
10 Mar 2007
Mesajlar
166
250lik racing mi olur diyen arkadasa: 200 degil ama 175 gorebiliyor amac hizsa. 7 milyarlik bir motor icin oldukca yeterli. zaten arkadas 2 kriter vermis: 1- gezmek icin 2- gorunusunden oturu racing... hiz kelimesi gecen bir madde goremiyorum.

rahatlikla ilgili soruya cevap: hyo ile 2 gunde 1000km yaptigim oldu, supersporta benzer bir oturus pozisyonu olmasi herhangi bir agri sizi yaratmadi bende. ustunde dogru sekilde oturdugun surece sorun olmaz.
 
Son düzenleme:
Katılım
17 Ağu 2007
Mesajlar
1,470
önce hangi tarz motor istediğinizi belirlerseniz çünkü ikiside çok farklı motorda gönül ister birgün scooterle gez birgün çek altına 1000 cc makina bağırta bağırta gez ama ikisininde zevki başka güzel
 

asm

Katılım
3 Şub 2007
Mesajlar
2,665
scooter yaşam tarzı:) ondan sonra zor gelır bak solıyım gıyın dokun elınde taşı:) ikinci el de bence hyo R alma yırtıcı gencler zorlamıs olabılır zaten sağlamlık olarak sende anlarsın parçalarını görünce.bence vitesli motor ama acelen yoksa azcık daha bekle:)

3 sene araba bekledim(vaadedildiği için)
artık istemiyorum araba maraba
1 senedirde motor bekliyorum
bekleyecek takatim kalmadı :)


Al bi tane APRİLİA 500 cc maxi scooter hayatın değişsin hız, güvenlik, karizma vs vs vs.:cat:
Xciting 500 ile 250 aynı fiyat olsun gene yanaşamam 500 cc'ye :)

bence xciting daha güzel bi seçim olur.uzun yolda daha rahat kullanma imkanı sunuyor.trafikte de çok güzel.rahat,konforlu,seri bi motor vites değiştirme diye bi sorun yok bas git keyfine bak:bounce:
rahatlık konusunda daha iyi olduğu kesin

250lik racing mi olur diyen arkadasa: 200 degil ama 175 gorebiliyor amac hizsa. 7 milyarlik bir motor icin oldukca yeterli. zaten arkadas 2 kriter vermis: 1- gezmek icin 2- gorunusunden oturu racing... hiz kelimesi gecen bir madde goremiyorum.

rahatlikla ilgili soruya cevap: hyo ile 2 gunde 1000km yaptigim oldu, supersporta benzer bir oturus pozisyonu olmasi herhangi bir agri sizi yaratmadi bende. ustunde dogru sekilde oturdugun surece sorun olmaz.
hız konusunda uç bir beklentim olsa Xciting'i hiç öne sürmem
dediğiniz gibi hız mız ilk planda değil,acceleration-ivmelenme olaylarını daha çok severim...
aslında oturuş tarzı ile ilgili endişelerim oldu
görünen köy kılavuz istemez hesabı,oturuş tarzı ortada,diğer tip motorlara nazaran tabiki rahatlık geri planda
yıllarca dağ bisikletine bindik,hiç hatırlamıyorum şikayet ettiğimi :)
hatta geçen Hyo bayiinde GT 250R'a baktıktan sonra eve gelince sığınaktan yıllanmış dağ bisikletimi çıkardım sırf oturuş pozisyonuna bakmak için
dağ bisikleti ile resmen kambur dolaşıyormuşum;nasıl binmişim ben buna dedim alışınca biniliyor demek ki(küçükken akşama kadar üstünden inmez,devriye gibi gezerdimde:))

önce scooter tarzı oturuş şekillerine sahip motor kullanıpta GT 250 R'a geçenlerin fikirleri önemli benim için aslında

hayırlısı olsun...

önce hangi tarz motor istediğinizi belirlerseniz çünkü ikiside çok farklı motorda gönül ister birgün scooterle gez birgün çek altına 1000 cc makina bağırta bağırta gez ama ikisininde zevki başka güzel

aynen öyle hakkaten :)
bir taraftan fedakarlık lazım
 

asm

Katılım
3 Şub 2007
Mesajlar
2,665
Dünya dolu yar olsada alacağım bir tane :)
 
Katılım
29 Mar 2006
Mesajlar
3,903
Racing-sport tarzı makinalarada çanta bagaj sorun oluyor.Aldığın 2.5 lt kolayı file tutmuyor.2 kilo domatesi salça etmeden evine götüremiyorsun,ya sır çantası taşıyacaksın ya depo üstü.Görüntü çiziliyor.
Diğer tüm motorlarda çanta-yük sırıtmıyor.
Artçı taşıyacaksan eğer racing alma da ne alırsan al.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst