sorun çıkarırsa ?![]()
yeni motor alınır o paraya![]()
grenaj demedim amotrsör falan dedim kusura bakmayın
Siz bir sorun yaşadınızmı motorunuzda ve yaşadıysanız hangi sorunlar maliyeti ne kadar ?
albırını wur ötekısıne aslında bence okadar werıceğine bıraz daha werırsın markasını kanıtlamış bır motosıklet al derım çünkü neden dersen bu moto alıcakdım bende sahıbınden .com a bakınca wazgecdım şuan uzuldumde açıkcası radyötor sorunu warmış genellıkle hysngdada bugun gördum 3 adet sanayıde usta aman abım gıt honda yamaha fln al dıodu :cyclopsan hayırlısı olsun 7bınlıram wardı 3daha eklıcem artık kalıtelı bı marka alıcam ınsallah