Hyosung GT250R & Bumoto Calibre 250RR

Katılım
11 Mar 2013
Mesajlar
265
Merhaba arkadaş şimdi diyeceksiniz ki çok konu var bunun için biliyorum okudum hepsini fakat bilgileri tazelemek istiyorum açıkcası o yüzden kızmayın siz hangisini tavsiye edersiniz hangisinin yedek parçası uygundur ve hangisi sorun çıkarmaz ( sonuçta mekanik alet ne kadar iyi baksanda bişey olabilir ) fazla tavsiyelerinizi bekliyorum :)
 
Katılım
12 Mar 2006
Mesajlar
421
albırını wur ötekısıne aslında bence okadar werıceğine bıraz daha werırsın markasını kanıtlamış bır motosıklet al derım çünkü neden dersen bu moto alıcakdım bende sahıbınden .com a bakınca wazgecdım şuan uzuldumde açıkcası radyötor sorunu warmış genellıkle hysngdada bugun gördum 3 adet sanayıde usta aman abım gıt honda yamaha fln al dıodu :cyclopsan hayırlısı olsun 7bınlıram wardı 3daha eklıcem artık kalıtelı bı marka alıcam ınsallah
 
Katılım
11 Mar 2013
Mesajlar
265
bende calibre aşığıydım fakat bugün önümde bi hyosung gt250r durdu ne biliyim bir farklı geldi gözüme :)
 
Katılım
15 Şub 2011
Mesajlar
644
albırını wur ötekısıne aslında bence okadar werıceğine bıraz daha werırsın markasını kanıtlamış bır motosıklet al derım çünkü neden dersen bu moto alıcakdım bende sahıbınden .com a bakınca wazgecdım şuan uzuldumde açıkcası radyötor sorunu warmış genellıkle hysngdada bugun gördum 3 adet sanayıde usta aman abım gıt honda yamaha fln al dıodu :cyclopsan hayırlısı olsun 7bınlıram wardı 3daha eklıcem artık kalıtelı bı marka alıcam ınsallah

birader hyosung kullandın mı ki böyle yorum yapıyorsun lütfen milleti kulaktan dolma bilgilerle yanlış yönlendirme.Sanki hiç servise giden honda ve kawasaki yok mu ?o gördüklerin apaçilerin eline düşmüş motorlardır.Ben hem 2007 modelini kullandım hiç bir sorun yaşamadım.Şimdi de 2012 modelini kullanıyorum.Bakımını yaptıktıktan sonra hyosung ömürlük motordur.Araştırırsan forumda bir arkadaşın motoru 70.000 km de hala kullanıyor.Bu-moto nun hiçbir şansı yok hyosung un yanında...
 
Katılım
9 Kas 2012
Mesajlar
802
Barkın abinin karşılaştırma videosunu bekliyoruz.
Yalnız, son olarak bumoto ve megelli bulunamamıştı sanırım doğrumudur. Sonradan buldular mı?
 
Katılım
11 Mar 2013
Mesajlar
265
peki hyosung parça fiyatları olarak ne kadardır grenajlar vb ? bilgi verirseniz sevinirim geçen bişey kapagına 4000 tl diyorlardı şaştım kaldım :/
 
Katılım
15 Şub 2011
Mesajlar
644
peki hyosung parça fiyatları olarak ne kadardır grenajlar vb ? bilgi verirseniz sevinirim geçen bişey kapagına 4000 tl diyorlardı şaştım kaldım :/


hyosung un parçaları çok pahalıdır onu söyleyeyim eski kasaların yan grenajı 460 tl yenilerin ki 800 tl falan ama eskiyle yeni arasında boya sticker haricinde bir fark yok yan grenajlar için söylüyorum.ön far 700 tl .ön iki amortsör 3000 tl vs. vs.

burada parça listesi ve fiyatlar var:
http://www.yesilyurtmotor.com/yedek_parca.aspx
 
Katılım
15 Şub 2011
Mesajlar
644
gülü seven dikenine katlanır.Hem kaza yapmadıktan sonra bunlara ihtiyacında olmaz
 
Katılım
23 Ara 2012
Mesajlar
419
sorun çıkarırsa ? :)

Grenaj sorunmu çıkarıcak kendi kendine ? motorun sorun çıkarıcak aksamı bellidir onunda hyosungla alakası yok servis pahalı gelirse özele gidersin bu kadar basit.Arkadaşlar forumu cidden araştırmıyorsunuz ve sürekli yeni başlık bu forumda cidden tutunmak ve birşeyler vermek istiyorsanız bu kafayla olmaz ha niyetiniz bilgiyi alıp kaçmaksa onu çok güzel yapıyorsunuz açıkcası her gün aynı başlıklar Bumotomu hyosungmu 600 lük ne alıyım cidden rahatsız ediyor insanı o kadar dil döküp yazan insanada yazık sahipleri üşenmeden sayfalarca inceleme yazmış araştırdım diyorsunuz hala aynı sorular yazık.
 
Katılım
23 Ara 2012
Mesajlar
419
grenaj demedim amotrsör falan dedim kusura bakmayın

Ekonomik bagımsızlıgınız yoksa hyosung cidden lüks motor yalnız yukarıda arkadaşın da bilmediği gibi cidden belli bir kalitede motor sürüş tarzı falanda bildigin 600 lük 1000 lik motosiklet havası veriyor duruşun verdiği izlenimde tamamen öyle adamlar altyapıyıda öyle yapmışlar haliyle bazı markalar gibi görüntü var ses yok moduna girmek istememişler kısaca özetlersek bumoto ile 2si hiçbir şekilde kıyaslanamaz çok yanlış karşılaştırma altınızda cbr 125 var sanırım profilde öyle gözüküyor değiştirmeye niyetiniz var ise iyi düşünün ve tutarlı araştırmalar yapın.
 
Katılım
8 Eki 2012
Mesajlar
1,480
IMG_1225_zps9afdd7c6.jpg
 
Katılım
18 Şub 2012
Mesajlar
2,513
Motosikleti
2025 NC 750X DCT
hyosungun hangı parcası cok pahalıymıs merak ettım gercekten sag kutuk 35 tl ıdı 2008 de tvs nın kı 60 tl ıdı 100 lıra grenaj calıbreyı fuarda begenmedım kalıtesız duruyor hyo derım
 
Katılım
11 Mar 2013
Mesajlar
265
arka bişey kapağıydı geçen forumdan biri yazmıştı şaşırdım şımdı hatırlamıyorum bulursam yollarım :) yorumun için sağol hyo daha sert bir görünüşe sahip :)
 
Katılım
23 Ara 2012
Mesajlar
419
Ben kafanı daha da bulandırıp Daelim Roadwin 250 al derim

Bencede arkadaşın alması gereken motor daelim ama ben bulandırmak istemedim :D işin şakası bir yana bütün emsalleri görmen lazım gözünle zevk meselesi ben cbr roadwin gt250r ve calibre arasından daelimi seçerim benim zevkime o gidiyor fiyatıda oldukça uygun bence aldıgın verdiğin düzeyinde ama bu işin bi kıstası sonu yok herkesin tercihi değiştigi için bu kadar çok marka var.
 
Katılım
6 Şub 2013
Mesajlar
92
Bence hepsini bi kenara koy kalite,parça vs. vs. bak şöyle ikisine hangisi hosuna gidiyorsa onu al derim aklın bumoto'da ise gidersin bi hyo alırsın aklın bumotoda kalır ertesi gün önünden bumoto geçer onu istersin sürdüğün motordanda zevk almazsın veya hyoda aklın kalır bumoto alırsın önünden hyo geçer zevk alamazsın motorundan bence herşeyden önce zevk önemli bende senin gibi hyo mu bumoto diyordum bumotoya daha yakındım ve hyonun en büyük sorununun krank kırması oldugunu duydum(neredeyse yarı parası) ve krank kırmayan hyo olmadıgını söylediler tabi çoğu yönden bumotodan iyi olabilir ama hyonun önden görünüşü hoşuma gitmiyor bence hertürlü bumoto zevk meselesi :D
 
Katılım
18 Nis 2006
Mesajlar
1,341
bumoto tek silindir çinli bir motor okadar para bağlamak doğru olacağını düşünmüyorum bugün var yarın yok üretimi durunca yedek parça sıkıntısı çekeceğin kesin hiç bulaşma bence
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst