- Katılım
- 24 Tem 2006
- Mesajlar
- 23
- Konu Yazar
- #1
şimdi bende fazla para yok şimdiden söleyim motor tecrübesi dersen çok profesyonel olmasada var şu anj motorsuzum ve bir motor almayı düşünüyorum büyük bir race bana hem yakıt hemde başka konularda külfetli olacak gibi geliyor ama bi 250 lik hyosung alsam egzost sesi ve hızlanma açısından beni tatmin edermi acaba yada 650 lik mi alayım