'Hyosung GT250 R Mı? Kawasaki Ninja 250R MI?

Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
16 Tem 2009
Mesajlar
295
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Belki Bu karsılastırma Yapılmıstır ama kendı ve arkadaslarımın merakı ogrenmesı acısından actım.

hyosung GT250 R 2009 MODEL 0 KM 9.800 Milyar.

Kawasaki Ninja 250R 2009 0 Km 10 Milyar.

Ama Hyosung pek Guven vermıyor gıbı ama lastıklerı ve durusuda cok hos nınja 250r almak ıstıyorum ama fıyatı cok yanı bana 8 8.5 mılyar tam tamına 0 km hyoyu karsılıyor nedersınız acaba Hyonun ımblzrı varmı kasko kolay yapılırmı? ve bu motorları nasıl koruyorsunuz o kalın zıncırlerı kesıyorlar denıyor yardımlarınızı beklıyorum.

Kawasaki Ninja 250R ve Hyosung GT250R Arıyorum temiz 2.el kazasız arkadaslar. Ozel mesaj atarak bana ulasabılırsınız!
 
Son düzenleme:
Katılım
12 Eki 2006
Mesajlar
11,471
Arkadasım hangi motorun tutulmadığı ilanlarda gözüküyor :)

R 125 Kesinlikle tavsiye etmiyorum; 6ooo olsaydı tavsiye ederdim :)
 
Katılım
28 Nis 2009
Mesajlar
1,946
kadıkoy goztepe badgat caddesı ıslerımı halletcem pıayasa yapcam desene suna :mrgreen: yamahanın 50 cc var cok kaslı duruyor ondan alsana 5500 tl bugun bayıde gordum ıyı havan olur
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
16 Tem 2009
Mesajlar
295
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Sey resım kursum, Body ve MMA dıe bır dovus sporu na gıdıyorum hergun havada olcak tbı ;) benım dusuncem 9 mılyara kadar 0 km bır motor almak uzun seneler memnun kalcaım sekılde.
 
Katılım
10 Tem 2007
Mesajlar
1,656
2side çok farklı motorlar ve fiyatları aynı gibi :silent:

biri tek silindir 125 cc 14-16ps max 125-130a çıkan bir makina
diğeri ise çift silindir tam racing tipli 250 cc 29 ps 170-180e çıkan alet.

diğer arkadaşların dusuncelerını bılmem ama yamaha yzf 125 çok gereksiz bi makına diyebilirim 125 cc ye o para vermek pek normal sayılmaz.
eğer hyo buyuk suremem yada sevmem dıyorsan yzfde alma derim.

yzf 125 alıncagına
aprilia rs 125 var 28.5ps 8000TL çift zamanlı düz yol 170km/h civarı birşey yapıyor
honda cbr 125 var 13ps 5500TL 4 zamnalı düz yol 130km/h
derbi gpr 125 var ama sıfırları türkiyeye gelmio heralde...
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
16 Tem 2009
Mesajlar
295
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
aprilia rs 125 nın bana Sıte lınkını yollarmısınız acaba yada nerden gıdıp gorebılırım ama bu forumda bır arkadas topıc acmıs aprillia cok sorunlu ve sıkıntılı motordur ne servısı ve yedek parcası vardır demıs dogrumu acaba? ve hyosung cokmu buyuk makına boyum 173 fln.
 
Son düzenleme:
Katılım
5 Kas 2007
Mesajlar
3,893
yamaha tzr 50 oluyor..
İstersen sıfır ayarında uygun fiyata bulabilirim..
 
Katılım
28 Nis 2009
Mesajlar
1,946
bugun bayıde gordum 50cc yamaha race ama o kadar guzel bır kasası varkı cbr125ten daha yapılı 50 cc bıle ondan yapılı genellıkle egıtım motoru olarak kullanıylıormus ama egsozu görsenin cok komık ufacıkmı ufacık :)
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
16 Tem 2009
Mesajlar
295
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Hmm onuda bır arastırım ama bana ıste daha kaslı goruntuye yonelık bırazda motor lazım ;)
*aprilia rs 125
*hyosung GT250 R
*Yamaha R125
3 unu dusunuyorum.
Ama Hypsung ve aprilia da yedek parca bulmak ve guvenme acısından yamaha gıbı degılmıs ama yamahadan motor olarak daha iyiler. siz ne onerırsınız beyler bu 3 unden bana. ben hız yapmam akıllı ve normal surerım. nedersiniz abilerim kardeslerım?
 
Katılım
10 Tem 2007
Mesajlar
1,656
aprilia rs 100kmde 7-9 litre yakıomus yanı km basına 210-270 bin arası bişi
cbr ve yzf bunun yarısı kadar yakar
hyosunga gelınce oda 125-175 civarı bişşi yakar heralde tam olarak bılmıyorum

ancak yzfe okadar para verme derım hysoung al :cat:
 
Katılım
5 Kas 2007
Mesajlar
3,893
aprilia rs 100kmde 7-9 litre yakıomus yanı km basına 210-270 bin arası bişi
cbr ve yzf bunun yarısı kadar yakar
hyosunga gelınce oda 125-175 civarı bişşi yakar heralde tam olarak bılmıyorum

ancak yzfe okadar para verme derım hysoung al :cat:

İlhan kim dedi abi bu 7-9 litreyi
Ben rs 250 ile o kadar yakmıyorum abi..
 
Katılım
5 Kas 2007
Mesajlar
3,893
lavfler açıkken sürersem maximum 7 litre yakıyo..
Eğer 7000 devir altında kullanırsam 4-5 litre civarı :)
Her yazılana inanmıycaksın
www.apriliaforum.com/forums iyice okuyun sonra yorum yapın :cat:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
16 Tem 2009
Mesajlar
295
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
hyosung GT250 R ı Öneriyorsunuz yanı pekı bu alete kolayca kasko yapılabılırmı? arkadaslar ve 0 km alınca kac yıl garantısı oluyor acaba?
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819


ben bırazda dıs goruntusu kaslı tam bır yarıs motoru durmasını ısıtıyorum


bu motorla kadıkoy goztepe bagdatcaddesı gıbı alanlarda gezıp ıslerımı halletcem.



]


[Hmm onuda bır arastırım ama bana ıste daha kaslı goruntuye yonelık bırazda motor lazım ;)
]

bu memleketin görüntü sevdası asla bitmedi...


herşey görünüm demek değil...:cat: tam bütçen nedir...
 
Katılım
10 Tem 2007
Mesajlar
1,656
Yoo site gayet güzel açılıyo :)

one ya az once 3 kere bastım found404 hatası felan verdı sımdı uyuzluk olsun dıe acıldı :mrgreen:

---------- Mesaj ekleme zamanı: 18:22 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 18:21 PM ----------

bu memleketin görüntü sevdası asla bitmedi...


herşey görünüm demek değil...:cat: tam bütçen nedir...

abi gençlik işte :D sana kalsa cbf 150 yada ybr 125 al dersın olmadı bi yarı otomatık cup verirsin =)
ama bizde öle deil cüseeli olcak kadranı fazla olcak hızlı gıtcek :p
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst