Hyosung GT 250 gaz kesme

Katılım
25 Mar 2010
Mesajlar
10
Herkese iyi günler. 2006 model bir Hyo gt 250 aldım ancak 6 bin devirde gaz kesiyor ve daha yüksek devirlerde de anlık gaz kesmeler oluyor. Anladığım kadarıyla başa gelebilen bir problemmiş çözümünü bulamadım ancak. Bana bir yol gösterirseniz çok sevinirim...
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
1 Eyl 2009
Mesajlar
4,559
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Ben de GV 250 den biliyorum aynı sorunu. Ama bence dert etme, motoru yeni aldığın için rahatsız etmiş seni ama o kadar da kafaya takılacak bişey değil. Her zaman yapmaz çünkü. Ama illa bundan kurtulmak istiyorum dersen CDI değişecek, 250 TL gibi bişeydi sanırım fiyatı
 
Katılım
25 Mar 2010
Mesajlar
10
CDI mıdır tek problem. Yada takacağımız CDI nın farkı ne olmalıdır sorunu düzeltmek için...
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
1 Eyl 2009
Mesajlar
4,559
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Forumda biraz araştırma yaparsan kesin bulursun. Ayrıca CDI ı hyosungsource.com sitesinden alabilirsin.
 
Katılım
6 Ocak 2010
Mesajlar
32
bendede aynı problem var çok can sıkıcı bi durum ... çözümünü ustada bulamadı Problemin CDI olduğuna eminmisiniz... [email protected] ulaşırsan sevinirim....
 
Katılım
6 Ocak 2010
Mesajlar
32
teşekkürler .. yarın hemen denicem ..

---------- Mesaj ekleme zamanı: 00:32 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 00:29 ----------

acaba temizlenen bişimi yoksa 0 mı takıcazz kardeşim .. ?
 
Katılım
27 Nis 2008
Mesajlar
261
temizlenen bişi ya ufack bişi cıkar bi kompresörle havayı bas umarım sorun ondandır
 
Katılım
7 Kas 2006
Mesajlar
43
bende de aynı sorun var. p.tesi günü aldığım motorumda ilk önce 4. viteste sonrada 2-3. viteslerde yapmaya başladı. 1 ve 5. viteste yapmıyor. aldığım arkadaş benzin filtresini değiştirmiş ve bana beyne giden bir kablonun iptali ile düzeleceğini söylemişti. gerçekten beyni değiştirmek gerekiyor mu yoksa kablo iptali ile düzelir mi?
 
Katılım
27 Nis 2008
Mesajlar
261
valla arkadaşlar bildigim kadarıyla bu motorlarda 2.vites dişlisi sorunlu onu değiştirdikten sora bi sorun olmuyor ama benzin filtresini bi temizletin olmassa iyi bi tamirciye götürün
 
Katılım
10 Eyl 2010
Mesajlar
1,243
Ya bende asya 200gy var tamamen aynı problemi yapıyodu. sanki kesicinden önce bi kesici varmış gibi gaz yemiyodu belli bi devirden sonra ( bende devir göstergesi yok kaçta bilmiyorum) karburatör temizledim hava filtresi değiştirdim şimdi cillop
 
Katılım
8 May 2008
Mesajlar
882
gv 250 nin karbüratörü yeni temizlendi ama bu bahsettiğiniz 6bin devirde gaz hızlanma problemi temizlik öncesinde de vardı temizlendikten sonra da var.Ama şunu da fark ettim motor soğukken bunu yapıyor.15dk lık kullanımdan sonra yapmıyor.
Birde ek olarak karbüratörü temizlettiğim usta (hyosung'tan anlayan birisi) CDI'nin değişmesinin sonucunda bu problemin düzelmeyeceğini söylemişti.
 
Katılım
4 Kas 2009
Mesajlar
56
arkadaşlar eğer bahsettiğiniz sorun ani devir düşmesi problemiyse sanki aniden motorun tüm elektrikleri kesiliyormuş gibi sorun ne benzin filtresinde ne karbüratörde ne de cdi unit te boşuna onlarla uğraşmayın ben hepsiyle uğraştım ama sonucu 2 birayla motor başında 3 saat geçirerek buldum :) ön zincir dişlisinin önünde N ışını yakan ve vitese takınca söndüren müşür war problem ondan kaynaklanıyor onu direk bağladığınızda bu tip kesintiyi yaşamazsınız değiştirseniz daha iyi olur 20-30 tl bişi direk bağladığınızda da N lambası sürekli yanıyo dikkat etmeniz gerekense vitesteyken bile marşa basabiliyosunuz ona göre debrijaya basmadan çalıştırmayın herkese kolay gelsin ;)
 
Katılım
8 May 2008
Mesajlar
882
Aslında tam olarak aniden elektriklerin kesilmesi gibi değil.Örneğin;motoru çalıştırdık,vitese attık kalktık,1 den 2 ye geçtik,sonra 2den 3 e geçerken devride yavaş yavaş artarken 4500-5000-5500 devir diye hızlanırken 6000'e geldiğinde elimiz gaz kolunu hala çevirmesine rağmen sanki kolu boşta tutuyormuş gibi hiç bir hızlanma yapmıyor.Ta ki aradan 3-4 sn geçtikten sonra kaldı yerden hızlanmaya devam ediyor.İvmelenmede bir çeşit '' pause'' tuşuna basılmış gibi oluyor.Benim motorumda olan tam olarak budur.
Ancak sizin söylediğiniz boşta lambasını yakan anahtarını direk nasıl bağlıyouz onu tam anlayamadım
 
Katılım
15 Ara 2008
Mesajlar
346
dostum aynı sıkıntıyı yaşadım benzin filtresini ve bujileri değiştir hiç bişey kalmıyor tabanca gibi gidiyor makina :) :)
 
Katılım
16 Ağu 2011
Mesajlar
3
Merhaba Benim Bi Arkadaşımın Motorundada Aynı Olay Vardı Ama Sonradan Anlaşıldıki O Motorda Turbo Olayı Var. Ondan Dolayı Kesme Yapıyor Yani Seninki Arıza Değil Sadece Gaz Akış Seçeneğinin bİr Devirden Sonra Değişmesi.

---------- Mesajlar birleştirildi - 15:29 ---------- bir önceki mesaj zamanı 15:27 ----------

Merhaba Audioslave

Benim Bi Arkadaşımın Motorundada Aynı Olay Vardı Ama Sonradan Anlaşıldıki O Motorda Turbo Olayı Var. Ondan Dolayı Kesme Yapıyor Yani Seninki Arıza Değil Sadece Gaz Akış Seçeneğinin bİr Devirden Sonra Değişmesi.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst