Aslında tam olarak aniden elektriklerin kesilmesi gibi değil.Örneğin;motoru çalıştırdık,vitese attık kalktık,1 den 2 ye geçtik,sonra 2den 3 e geçerken devride yavaş yavaş artarken 4500-5000-5500 devir diye hızlanırken 6000'e geldiğinde elimiz gaz kolunu hala çevirmesine rağmen sanki kolu boşta tutuyormuş gibi hiç bir hızlanma yapmıyor.Ta ki aradan 3-4 sn geçtikten sonra kaldı yerden hızlanmaya devam ediyor.İvmelenmede bir çeşit '' pause'' tuşuna basılmış gibi oluyor.Benim motorumda olan tam olarak budur.
Ancak sizin söylediğiniz boşta lambasını yakan anahtarını direk nasıl bağlıyouz onu tam anlayamadım