Herkese Merhaba;
Bende geçen hafta ilk sahibinden 28.000Km de 2009 Model S&T Kanuni GT250 aldım. Bundan sonra fırsat buldukça forumda bilgilerinizden yararlanıp bilgi paylaşmak isterim.
Ve alır almaz hafta sonu ufak bir gezi yaptım. Artcı ile beraber İstanbul Avrupa yakasından, Eksi hisar arabalı feribot ile Yalova Topculara geçtim, oradan da Çınarcık a geçtim.Ve akşama aynı istikametten dönüş yaptım. Gidiş-Dönüş toplam 220 Km yol yaptım. Ortalama hızım 110-120km çok nadir 130-140km di.Motor hiç zorlanmadı ve beni de fazla yormadı.(rüzgar hariç, rüzgar biraz boynumu ağrıttı, çok rüzgarlı bir hava vardı.) Yakıt konusunda birşey diyemicem, nekadar yaktı hesaplamadım ama yola çıkmadan önce fullemiştim depoyu, akşam döndüğümde yakıt göstergesi yarıda idi. İyi forumlar..