Hyosung S&T Kanuni Hyosung Gt 250 Comet Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
18 Tem 2010
Mesajlar
439
2012 naked için oksikjen sensörüne ihtiyacım var. Allah rızası için bulabileceğim bir yer bilen varsa söylesin. Sırf onun yüzünden motoru satamıyorum ya..
 
Katılım
24 Eyl 2006
Mesajlar
441
Merhaba,

2012 GT250 alarak araniza katildim. Motorun birkac sorunu var. Arka disk degismeli, km saati calismiyor. Bunlari yaptirmak icin istanbul avrupa yakasinda guvenilir bir servis onerebilirmisiniz. Ayrica arka disk icin ybr on diski uyar gibi bir duyum aldim bilgisi olan varsa yardimci olabilirmi.
 
Katılım
2 Tem 2012
Mesajlar
4,753
Motosikleti
Hero X Pulse 200
Merhaba,

2012 GT250 alarak araniza katildim. Motorun birkac sorunu var. Arka disk degismeli, km saati calismiyor. Bunlari yaptirmak icin istanbul avrupa yakasinda guvenilir bir servis onerebilirmisiniz. Ayrica arka disk icin ybr on diski uyar gibi bir duyum aldim bilgisi olan varsa yardimci olabilirmi.

parçaları hemen bulamayabilirsiniz ancak işçilik konusunda avcılar motoparkı öneririm
 
Katılım
28 Ağu 2005
Mesajlar
613
Whitehair, disk için parçacıdan canlısını görüp vida delikleri tam karşılaşıyor mu, çapı ve kalınlığı uyuyormu diye bakmanda fayda var. cbf 150 ve ybr 125'in ön diskleri görünüş olarak benziyor.

ihitiyacın olan parçaların listesini çıkart. kayalar motor, delta motorlu araçlar, yeşilyut motor, merkez yedekparçave yeni distribütörü bir ara. pek çok parça ellerinde mevcut. bulamazsan hyosungsource.com veya benzeri sitelerden sipariş verebilirsin. çoğunlukla 7 gün içerisinde geliyor. nereye bakman gerektiğini bildikten sonra parça bulması çok kolay.
 
Katılım
24 Eyl 2006
Mesajlar
441
Tabi bu söylediğim için diski çıkarıp delikleri karşılıyormu, karşılayan varmı, uyan varmı diye, elde disk dolaşıp bakmak lazım. İşte burada daha önce başına gelmiş yada işten anlayan arkadaşların cevaplarını rica etmiştim. Aynı diski bulmak sorun değil, uyumlu ve malum yüksek fiyatlı hyosung diski yerine, belki daha kaliteli bile olabilecek diğer uyumlu markalarda arıyorum. Disk 23 cm çaplı 6 delik. CBE 125 ve Ybr diskleri olabilirmiş.
Yüzlerce marka model içinde mutlaka uyan vardır.
 
Katılım
28 Kas 2013
Mesajlar
5
Arkadaşlar herkeze merhaba ,öncelikle tüm motosikletnet ailesinin bayramını kutlarım.
Forumu uzun zamandır takip etmekteyim istanbulda yaşıyorum yaş 40 dahaöncesinde GV250 sahibiydim,tecrübeli büyüklerime ve arkadaşlarıma bi konuyu danışmak istiyorum,yaptığım işin yanı sıra günlük 100-150 km yapacağım bir aktivasyon işi aldım bunu arabamla yaparsam çok maliyetli bi okadar da zaman kaybım olacak.Bunu yaparken de klasik 125 ve 150cc motorları kullanmak istemiyorum 100 km de 3,5 lt bana göre subfanse edilir bir rakkam sizden ricam GT250 ile bu yolu yapmak uygunmudur(istanbul şehir içi and-avr)pratik olurmu yoksa hiç girişmeyeyimmi,ilginize şimdiden teşekkür ederim.Tekrar iyi bayramlar...
 
Katılım
24 Eyl 2006
Mesajlar
441
Nacizane cevabim;
Oncelikle hosgeldiniz. Bende daha once gv250 kullandim ve 40 yasindayim. Gt 250 ile gunluk o kilometreyi sehiricinde yaparsiniz fakat istanbul trafiginde sizi oldukca yorar malum direksiyon donus acisinin az olusu ve oturma pozisyonu geregi bileklere baskisi nedeniyle. Arkaya canta koyarak biseyler tasirsiniz ama fazla degil.Fakat, motosikletin belirttiginiz degerlerde yada yakin olan yakit tuketimi ve gideceginiz yere kisa surede ulasmak paha bicilemez bir zevk.
 
Katılım
28 Ağu 2005
Mesajlar
613
Arkadaşlar herkeze merhaba ,öncelikle tüm motosikletnet ailesinin bayramını kutlarım.
Forumu uzun zamandır takip etmekteyim istanbulda yaşıyorum yaş 40 dahaöncesinde GV250 sahibiydim,tecrübeli büyüklerime ve arkadaşlarıma bi konuyu danışmak istiyorum,yaptığım işin yanı sıra günlük 100-150 km yapacağım bir aktivasyon işi aldım bunu arabamla yaparsam çok maliyetli bi okadar da zaman kaybım olacak.Bunu yaparken de klasik 125 ve 150cc motorları kullanmak istemiyorum 100 km de 3,5 lt bana göre subfanse edilir bir rakkam sizden ricam GT250 ile bu yolu yapmak uygunmudur(istanbul şehir içi and-avr)pratik olurmu yoksa hiç girişmeyeyimmi,ilginize şimdiden teşekkür ederim.Tekrar iyi bayramlar...

torku ve yakıt tüketimi açısından şehir içi için son derece uygun. gtr modeline göre daha geniş olan gidon çevirme açısında dolayı bu güne kadar bir sorun yaşamadım. bence fazlasıyla yeterli durumda. isterseniz gv 250 veya cbf 150 gidonu takarak yükseltebilir konfor elde edebilirsiniz. ancak doğru oturuş pozisyonuna sahipseniz ona da gerek olmuyor.
 
Katılım
21 Eyl 2006
Mesajlar
10
Herkese Merhaba;

Bende geçen hafta ilk sahibinden 28.000Km de 2009 Model S&T Kanuni GT250 aldım. Bundan sonra fırsat buldukça forumda bilgilerinizden yararlanıp bilgi paylaşmak isterim.
Ve alır almaz hafta sonu ufak bir gezi yaptım. Artcı ile beraber İstanbul Avrupa yakasından, Eksi hisar arabalı feribot ile Yalova Topculara geçtim, oradan da Çınarcık a geçtim.Ve akşama aynı istikametten dönüş yaptım. Gidiş-Dönüş toplam 220 Km yol yaptım. Ortalama hızım 110-120km çok nadir 130-140km di.Motor hiç zorlanmadı ve beni de fazla yormadı.(rüzgar hariç, rüzgar biraz boynumu ağrıttı, çok rüzgarlı bir hava vardı.) Yakıt konusunda birşey diyemicem, nekadar yaktı hesaplamadım ama yola çıkmadan önce fullemiştim depoyu, akşam döndüğümde yakıt göstergesi yarıda idi. İyi forumlar..
 
Katılım
28 Kas 2013
Mesajlar
5
Arkadaşlar tekrar merhaba ,

siyah renk haricindeki gt ler daha mı heybetli duruyor banamı öyle geliyor genelde arabada da siyah daha küçük gösterir.
 
Katılım
8 Eyl 2009
Mesajlar
904
bir kaç ay önce gt 650 aldığım için gt 250'mi satıyorum :salut:. ilgilenen olursa ilan bilgileri aşağıdaki gibidir. bu modelin meraklısı, kıymetini bilecek birisine gitsin istiyorum.:cat:


ilan no :221137185

http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-hyosung-gt-250-naked-2010-enjeksiyonlu-bol-yedek-parca-hediyeli-221137185/detay/[/QUOTE]

---------- Mesajlar birleştirildi - 19:14 ---------- bir önceki mesaj zamanı 19:12 ----------

Yanlis bisye yaptim msjla ilgili kusura bakmayin arkadaslar. Motoruna talip olucam ama kendi motorumu satamadim daha :(
 
Katılım
28 Ağu 2005
Mesajlar
613
Arkadaşlar tekrar merhaba ,

siyah renk haricindeki gt ler daha mı heybetli duruyor banamı öyle geliyor genelde arabada da siyah daha küçük gösterir.

motorun şasi, depo her şeyi siyah görünce öyle gelmiş olabilir. siyah zor bir renktir ama sürekli silmek gerekiyor.

---------- Mesajlar birleştirildi - 10:59 ---------- bir önceki mesaj zamanı 10:57 ----------

---------- Mesajlar birleştirildi - 19:14 ---------- bir önceki mesaj zamanı 19:12 ----------

[/COLOR]Yanlis bisye yaptim msjla ilgili kusura bakmayin arkadaslar. Motoruna talip olucam ama kendi motorumu satamadim daha :(

scorpion, motorun nedir?
 
Katılım
14 Ağu 2015
Mesajlar
1
http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-hyosung-kisa-sureligine-satista-hyosung-gt250-225517900/detay/

ilgilenen olursa motorum satılıktır arkadaşlar
 
Katılım
17 Şub 2013
Mesajlar
360
Merhabalar.

Acaba bu GT 250'lilere uygun, chopper gibi en ciğerli, en tok sesi veren egzoz hangisi acaba?
Videolara baktığımda Screaming Demon, SmokeHead gibi egzosların sesi hoşuma gitti mesela.

Bunlardan daha iyisi var mı acaba? Ayrıca motor ile uyuşmama gibi sorun olabilir mi?
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst