Hyosung S&T Kanuni Hyosung Gt 250 Comet Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
30 Nis 2011
Mesajlar
287
http://www.hyosung.com.tr/ Buradan bakabilirsin ayrı bir katogori olarak degerlendiriyorlar sanirim...

Ben x5 'mi ne varya comet'i kaldırıp onu getirdi sandım ilk ama Hyosung'un sitesinde fiyat yazmıyor. Bayiyi aradım Comet 12.490 tl , Gt 250 r 13.190. yeni gelecek x5 'de 11.874 tl .

İkinci eli yok galiba bu cometlerin , gt 250 r pek rahat gelmedi bu motora bakayım dedimde alıpda elimde kalır diye korktum şimdide. Arkadaşlar Muğla / fethiye civarı comet sahibi gelip bir bakmak isterim motorumla
 
Katılım
28 Ağu 2005
Mesajlar
613
comet kalkmadı. x 5 zaten cometin tam olarak bir muadili değil. neticede tek silindirli ve uzun seyahatler için çok iyi bir tercih değil. hyosung'un bu modeli tasarlamasındaki aslı amaç bence gelecekteki modelleri için bir inovasyon çalışması. en azından bir kaç sene sonra mevcut şase tasarımlarıyla modellerine fazla birşey katamaz duruma gelecektir. bir iki seneye kalmaz 650'lik versiyonuda piyasaya tamamlayıp piyasaya sürerler. kanuni her ne kadar distribütör de olsa mevcut ürün çeşitliliğini azaltmamak adına cometten vaz geçemez. yedek parçaları gtr ile aynı olduğundan ekstra parça stok maliyeti bulunmamakta.
 
Katılım
30 Nis 2011
Mesajlar
287
comet kalkmadı. x 5 zaten cometin tam olarak bir muadili değil. neticede tek silindirli ve uzun seyahatler için çok iyi bir tercih değil. hyosung'un bu modeli tasarlamasındaki aslı amaç bence gelecekteki modelleri için bir inovasyon çalışması. en azından bir kaç sene sonra mevcut şase tasarımlarıyla modellerine fazla birşey katamaz duruma gelecektir. bir iki seneye kalmaz 650'lik versiyonuda piyasaya tamamlayıp piyasaya sürerler. kanuni her ne kadar distribütör de olsa mevcut ürün çeşitliliğini azaltmamak adına cometten vaz geçemez. yedek parçaları gtr ile aynı olduğundan ekstra parça stok maliyeti bulunmamakta.

Hocam 3 renkli cometler var mı peki? ben ikinci el 2013 model bakıyorum ama kimse satmıyor. Sahibinden.com'da var 2 tane onlar ST Kanuni ve siyah bu yüzden onları istemiyorum.
 
Katılım
28 Ağu 2005
Mesajlar
613
Hocam 3 renkli cometler var mı peki? ben ikinci el 2013 model bakıyorum ama kimse satmıyor. Sahibinden.com'da var 2 tane onlar ST Kanuni ve siyah bu yüzden onları istemiyorum.

3 renkli comet hiç görmedim. nasıl bir şeyden bahsediyorsunuz? 2013 yılında talep doğru tahmin edilmediğinden az sayıda getirildi ve stok sıkıntısı oluştu. bu sebeple 2013 yılında satışı fazla yapılamadı. 2012'den kalan stoklar 2013'de satıldı. zaten cometi alan kullanıcı profili kısa sürede satmıyor. 2012 modelleri bile ikinci el piyasasında fazla görememenizin nedeni budur.
 
Katılım
26 May 2011
Mesajlar
3
arkadaşlar bu üç makinayadan herhangi birini inceleyen oldumu ?

http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-hyosung-hyosung-gt-250-acil-satilik-148871443/detay/

http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-hyosung-hyosung-gt250-kis-firsati-152670341/detay/

http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-hyosung-hyosung-gt-250-naked-132734276/detay

yan yatması boyası kazası vs olması benim için önemli değil motor ve yürüyen aksamı sıkıntı çıkarmasın yeter.
 
Son düzenleme:
Katılım
27 Tem 2011
Mesajlar
666
http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-hyosung-hyosung-gt250-kis-firsati-152670341/detay/

İlanda ki motor sahibi benim :)
 
Katılım
30 Ocak 2014
Mesajlar
5
Merhaba arkadaslar
bana kanuni s&t gt 250 ile hyosung gt 250 arasındaki farkları yazabilecek varmı ? hyosung satıcıları s&t nin sorunlu makine oldugunu idda ediyor bu ne kadar dogrudur sizce ? saygılar.
 
Katılım
28 Ağu 2005
Mesajlar
613


ilk ilanı direkt es geçin. 3. ilandaki motoru görmedim bilmiyorum. 2. ilan ise spartacus'e ait ve ederinin çok altında bir fiyat vermiş. kendisi bu motoru yeterince iyi tanıyan birisi. bir karşılaşmamızda, 3-4 ay kadar önce motoru merak edip sürmüştüm. performansı yerinde ve herhangi bir sorunu yoktu. kendisine sorarsanız zaten detaylı bilgi verecektir.

---------- Mesajlar birleştirildi - 13:27 ---------- bir önceki mesaj zamanı 13:10 ----------

Merhaba arkadaslar
bana kanuni s&t gt 250 ile hyosung gt 250 arasındaki farkları yazabilecek varmı ? hyosung satıcıları s&t nin sorunlu makine oldugunu idda ediyor bu ne kadar dogrudur sizce ? saygılar.

özellikle naked model için yazıyorum. 2006-2008 modelleri global motor getirdi. depoda hyosung yazıyor. 2008 den itibaren kanuni distribütörlüğünde gelmekte. isim hakkı anlaşmazlıklarından dolayı depoya s&t markası konuldu. 2013'de marka sorunu giderildi ve tekrar hyosung olarak satışa çıktı. 2008 modelden itibaren gelen s&t'ler enjeksiyonludur ve enjeksiyon sistemi kaliteli ekipmanlardan oluşmaktadır. misal benzin pompası bosh, rolanti vanası simens markalıdır. enjektör ve sensörleri de yıllarca sorun çıkartmayacak kalite seviyesindedir. anlayacağınız durum bilmemekten kaynaklanmaktadır. ben 2010 model s&t kullanıyorum ve bugüne kadar konjektör ve satatör değişimi haricinde yedek parça değişimim olmadı. bu bahsettiğim ikilinin zaten belirli bir kullanım ömrü var ve bir kaç senede bir yenilenmesi gerekir. motor bloğu karbüratörlü ve enjeksiyonlu modellere aynı kalitededir. zaten geriye parça kalmıyor. atıp tutanlara bakmayın siz.
 
Katılım
5 Nis 2010
Mesajlar
137
Selam arkadaşlar 2008 model hyosungumun artık lastiklerini degiştirmek istiyorum Oldukca sertleşti lastiklerim. Ama fazla bi bütcem yok o nedenle fiyatı cok fazla olmayan orta sertlikte lastik labilecegim bi site biliyormusunuz İlgilenen arkadaşlara şimdiden tşkler
 
Katılım
30 Nis 2011
Mesajlar
287
Merhaba arkadaslar uzun suren tvs apache macerama gt 250 ile devam etmek istiyorum. Universiteye giderkende goturecegim 650km mesafe var. Motorun onune sallanmayacak ve beni ruzgardan koruyacak cam tavsiyeniz var mi ? Mont ve pantlon ayriyetten uzun yolda giyilecek baska esya varsa tavsiyeleriniz nelerdir? 3.5 sene once 200 tl ye aldigim ls2 kask var ceneden acilir degistirmelimiyim eger evetse hangi kaski onerirsiniz. 3 lu canta kac paraya mal olur borusu ile ? Cok tesekkurler simdiden :)
 
Katılım
2 Haz 2013
Mesajlar
251
GT 250'nin oturuş pozisyonu nedeniyle rüzgardan tamamen korunmak zordur. Sahibinden de var fiyatı 100-150 TL arası değişiyor. Kaliteli bir balaklava al. imkanın varsa neopren içlik, kayak eldiveni ( koruma yoktur ama sıcak tutar ve yağmur soğuk geçirmez). Reflektif yelek kullan. yaklaşık 200 Km de bir durup mola ver ve su iç. Kaskın çenesi açık halde iken sürüş yapma. 3 lü çanta yerine bir tane arka çanta yanlar içinse soft çanta kullanabilirsin. Çanta taşıma demiri 100- 150 TL cıvarında iyi bir şey yaptırabilirsin. Çanta olarakta Shad sh48
Şimdilik hızlıca bunları söyleyebilirim. Başka arkadaşlarda fikir verecektir. Şimdiden hayırlı yolculuklar.
 
Katılım
28 Ağu 2005
Mesajlar
613
Selam arkadaşlar 2008 model hyosungumun artık lastiklerini degiştirmek istiyorum Oldukca sertleşti lastiklerim. Ama fazla bi bütcem yok o nedenle fiyatı cok fazla olmayan orta sertlikte lastik labilecegim bi site biliyormusunuz İlgilenen arkadaşlara şimdiden tşkler

düşük bütçeli olsun derseniz fazla tercihiniz yok malesef. savanın radyal ve mişlenin pilotun giriş sevisyesi olan modellerine bakın.
 
Katılım
28 Ağu 2005
Mesajlar
613
kalır tabi. üşengeç adamlarız biz. girmesi, bakması, yazması zor geliyor:) at bir iki foto da rengi değişsin sayfanın.
 
Katılım
31 May 2007
Mesajlar
3,081
kalır tabi. üşengeç adamlarız biz. girmesi, bakması, yazması zor geliyor:) at bir iki foto da rengi değişsin sayfanın.

Benim eski motorun yeni sahibinden :D

1621723_10152179149199724_125459669_n.jpg


1891271_10152179162354724_696942264_n.jpg


1920055_10152179163119724_1147035308_n.jpg


Bu motorun kaderi bu :D

Al bundalarda bizim hafta sonu gezisinde ;)

1511522_645748118816010_1066143293_o.jpg


1898694_645748175482671_2101370457_o.jpg


1669816_645748315482657_1891450315_o.jpg


1557273_645748532149302_1772624770_o.jpg
 
Son düzenleme:
Katılım
28 Ağu 2005
Mesajlar
613
forumda bir yerlerde deposunda aprilla yazan siyah bir 2012'nin resmi olacak. göstergedeki siperliğe puig benzeri bir cam takmıştı.
 
Katılım
26 Kas 2013
Mesajlar
39
Arkadaşlar slmlar benzin göstergem ufak bir isyan yarattı ve artık çalışmamakta sıkıntı yüksek ihtimalle şamandıradan kaynaklı yenisini yada çıkmasını arıyorum yada uyumlu farklı bir markanınki????
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst