- Katılım
- 19 Ara 2011
- Mesajlar
- 228
Doğru aklıma gelmedi değil, yalnız şöyle bir durum da var, benzin musluğu akıttığı için 1 ay önce değiştirmiştim, benzin filtresi de öyle. O günden beri her sabah aynı yol senaryosu var ama son 3 defadır aynı şekilde aynı sorun... Arada bir de Würth katkı atıyorum zaten depoya temizlesin diye. Benim anlamadığım, 20 km boyunca bana mısın demeyen motor, 100ü geçince neden böyle yapıyor... Ve hatta 100-110la da giderken hiç performans kaybı olmazken birden gidiyor? hızlanma kaybı hatta orta devir klasiği olan devir kesme falan da yok. Tıkanma olsa yavaş yavaş performans düşürüp en sonunda hiç benzin geçmez hale gelmez miydi? Tıkanıklık biraz bekleyince nasıl olup da çözülüyor? Kafayı yicem valla
Bi şekilde benzin yakamaz hale geldiği kesin de acaba yakıttan mı yoksa ateşlemeden mi orasını çözmek lazım...
Evet arkadaşlar, motorumun esrarengiz tekleme sıkıntısı düzeldi... Hem de durup dururken... Depodan karbüratöre kadar ne kadar alet hortum varsa hepsini kontrol ettim ve tıknanıklık yoktu. İhale karbüratöre kaldı haliyle. Açtırmadan önce bi benzin katkısı koyup deneyeyim dedim. 1 depo öyle gittim, arada jikleyi de biraz açtım çünkü jikle sapıtmaya başlamıştı bu sorun çıktığında. Neyse, sonuç olarak çözüldü
Bu arada bugün satış için Bay-Moto'ya ekspertize gittik, heryer sorunsuz çıktı ama amortisörüm patlakmış, elinde olan var mı? GT 650 amortisörü takanlar vardı galiba. Sürüşü nasıl? Farklılıkları neler?