Hyosung S&T Kanuni Hyosung Gt 250 Comet Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
28 Ağu 2005
Mesajlar
613
Green Arrow doğru diyorsun arkadaşımda nedir bu hyo ların çektiği makinası kurcalanmamışı yok :( hiç açılmamış bir bandit buldum sanırım ona yönelicem...

ilanlardaki gt 650 liler 2005 ve 2006 model. 7 yıllık motosiklete bakıp ta motorun açılmamış olmasını yeğliyorsanız bence bir doğru bir beklenti değil. egzantirik zinciri kontrolü (gerekiyorsa değiştirilmesi) ve sübap ayarı gibi durumlar için en azından üst kapakların açılması şart. ki bu aslında motorun açılması anlamına gelmiyor. eğer bu kontroller ve ayarlar yaptırılmadı ise bence uzak durun. aynı durum bandit içinde geçerli.
 
Katılım
18 Nis 2013
Mesajlar
2,495
ilanlardaki gt 650 liler 2005 ve 2006 model. 7 yıllık motosiklete bakıp ta motorun açılmamış olmasını yeğliyorsanız bence bir doğru bir beklenti değil. egzantirik zinciri kontrolü (gerekiyorsa değiştirilmesi) ve sübap ayarı gibi durumlar için en azından üst kapakların açılması şart. ki bu aslında motorun açılması anlamına gelmiyor. eğer bu kontroller ve ayarlar yaptırılmadı ise bence uzak durun. aynı durum bandit içinde geçerli.

Çok doğru hatta Barkın abinin motor videosu vardı 2.elle alakalı orda diyor ya abi hiç açılmadı tertemiz ulan açmadıysan bakımıda yapmamışsındır diye :D takılmayın gerçekten böyle şeylere gidin servis ok veriyorsa içinizede siniyorsa alın güzel güzel binin.
 
Katılım
18 Nis 2013
Mesajlar
2,495
Şu izmir gezisi güzel gelıyor kulağa ama kendımı uzun yola hazır hissetmiyorum :D

Şuan heryer manyak gibi şehirdışı insan akını kaynıyor.Kimse trafik kuralı veya düzene uymuyor şehirlerarası yollarda aynı şekilde.İstanbul boşaldı dediler yabancı plakalar ve diğer şehir araçları trafigin içine ediyorlar,bayramdan sonra en güzel zaman bence.
 
Katılım
30 Tem 2013
Mesajlar
208
selamlar;
gt 250 de motor yağı ve fren hidroliği konusunda hangi markaları önerirsiniz.
malum motor önemli, iyi bakmak lazım. en kalitelisi hangisidir acaba?

bilgilendiren olursa hislenirim cidden.
 
Katılım
28 Ağu 2005
Mesajlar
613
Motor yagi icin kesinlikle motul'u oneririm. Ester katkisinin etkisini ozellikle sanziman bolumunde hissedeceksin. Litresi 5100 icin 30tl, 7100 40 tl, 300v 50 tl. Yuksek sicaklik ve basinca dayanimi en razla olani 300v. Ben ucunu de kullandim. Su an 7100 ma2 yi kullaniyorum. 10w40.
Fren hidroligi dot 4 ve bilindik bir marka olsun gerisi onemli degil.
 
Katılım
25 Tem 2013
Mesajlar
180
herkese hayırlı bayramlar geçen cuma günü motor arama çalışmalarım suzuki sv650s ile sona erdi... zaten her ne kadar biri satılıkta olsa iki adet gt250comet sahibiyim birde ss yapalım dedim :)
ankaradan aldım akşamüzeri yola düşüp eskişehire inip konakladım ertesi sabahta eskişehirden eve devam ettim tarz değişimi biraz yormuşta olsa sanırım böyle bir tura ihtiyacım varmış :)
yani kısacası gene v-twin... torku hissetme yaşa...


 
Katılım
25 Tem 2013
Mesajlar
180
ilanlardaki gt 650 liler 2005 ve 2006 model. 7 yıllık motosiklete bakıp ta motorun açılmamış olmasını yeğliyorsanız bence bir doğru bir beklenti değil. egzantirik zinciri kontrolü (gerekiyorsa değiştirilmesi) ve sübap ayarı gibi durumlar için en azından üst kapakların açılması şart. ki bu aslında motorun açılması anlamına gelmiyor. eğer bu kontroller ve ayarlar yaptırılmadı ise bence uzak durun. aynı durum bandit içinde geçerli.

puser kastettiğim o değildi malum netten bulup önce telde görüşülüyor makineler öyle bir anlatılıyorki sanki dün fabrikadan çıktı yada hiç kullanılmadı der gibi konuşuyorlar maalesef makine sahipleri görmeye gittiğindede bakıyorsunki her tarafı ile oynanmış... aslında deseki sibop ayarı yaptırdık zincirler kontrol edildi gerildi yada değişti ona göre gidecen...
 
Katılım
19 Ara 2011
Mesajlar
228
Beyler herkese merhaba, geçmiş bayramınız kutlu olsun.
Sinirimi bozmaya başlayan bir durum var, deponun tahliye hortumundan sürekli benzin damlıyor, depo doluyken daha da fazla...
Fikri olan arkadaşlar yardımcı olursa memnun olurum
 
Katılım
31 May 2007
Mesajlar
3,081
ilginc bir sorun daha önce yasamadım kusura bakma yardımcı olmak isterdim ama hic bilgim yok cevap veren olursa bende öğrenirim
 
Adana İl Temsilcisi
Katılım
25 Eki 2006
Mesajlar
8,636
gt250-bora,sanırım adaşız.hayırlı olsun kardeş,güle güle kullan.
 
Katılım
28 Ağu 2005
Mesajlar
613
Beyler herkese merhaba, geçmiş bayramınız kutlu olsun.
Sinirimi bozmaya başlayan bir durum var, deponun tahliye hortumundan sürekli benzin damlıyor, depo doluyken daha da fazla...
Fikri olan arkadaşlar yardımcı olursa memnun olurum

daha önce benzer bir durum okumuştum. sanırım tahliye hortumunun bağlandığı deliğin depo içinde kalan kanalında delinme var.
 
Katılım
19 Ara 2011
Mesajlar
228
Az önce levent'te kayalar motor'a gittim. Usta sağolsun ilgilendi, teşhis koymasına rağmen nolur nolmaz diye benzinle alakalı hortum, bağlantı vs. her yere baktı. Puser'in de dediği gibi delinme/çatlak varmış. Havalandırma kanalı deponun tepesinden aşağıdaki hortuma bağlandığı yere gelene kadar deponun içine kaynaklıymış. Benim anlamadığım depo içindeki kaynak niye delinir çatlar arkadaş... Paslanma vs olabilir mi? Belki de önceki sahibinden kaynaklanıyordur tabi. Ben kışın dolu bırakmıştım depoyu... Çok severek kullanıyorum motorumu ama canımı sıkmıyor değil bazen...

Neyse, depo değişimi dışında tamirat önerisi olan var mı arkadaşlar?
 
Katılım
31 May 2007
Mesajlar
3,081
Gezi başılığa konu acılcak ama önden buraya torpil gecelim bayramda Bir İzmir yaptık 1500 km gibi yol yapıldı genel ortalamam 100 km de 4,09 du (3,48-3,61-3,51-4,31-5,53) en sonra dip gaz 260 km rüzgara karşı geldigim için 5,5 lt yaktı 100 km de son iki deger trafiğe yakalanmamak icin bastiğim derler ;)

Yük durumu boyleydi
1077854_551548751569281_866899727_o.jpg


CBR bize orda katıldı 1 gün oncede ayrıldı o cok sayılmaz onun dışunda gruptaki en kücük motor benimkiydi :) ama buna ragmen en yüklüsü de benimkiydi :/

1147529_552015014855988_161557342_o.jpg


burnlarda geziden genel bir kac Foto

1077831_552222114835278_1451133247_o.jpg


1079022_552492574808232_1129046857_o.jpg


1097873_552529571471199_1525055085_o.jpg


Bu da artık dönüş yolu :)

1082375_553391961384960_510519571_o.jpg
 
Katılım
28 Ağu 2005
Mesajlar
613
Az önce levent'te kayalar motor'a gittim. Usta sağolsun ilgilendi, teşhis koymasına rağmen nolur nolmaz diye benzinle alakalı hortum, bağlantı vs. her yere baktı. Puser'in de dediği gibi delinme/çatlak varmış. Havalandırma kanalı deponun tepesinden aşağıdaki hortuma bağlandığı yere gelene kadar deponun içine kaynaklıymış. Benim anlamadığım depo içindeki kaynak niye delinir çatlar arkadaş... Paslanma vs olabilir mi? Belki de önceki sahibinden kaynaklanıyordur tabi. Ben kışın dolu bırakmıştım depoyu... Çok severek kullanıyorum motorumu ama canımı sıkmıyor değil bazen...
Neyse, depo değişimi dışında tamirat önerisi olan var mı arkadaşlar?


o kanalın genişliği ne kadar tam bilmiyorum ama oradan içeri uygun genişlik ve çatlağın olduğu noktayakadar erişebilecek kadar uzunlukta hortum (kimyasala dayanıklı) yerleştirebilir ve kanal ile hortum arasında kalacak boşluğu dip noktadan yalıtabilirsen (sıvı conta olabilir) sorun ortadan kalkar diye düşünüyorum. bu sadece benim fikrim ve denemedim. kanal fazla kıvrım değil ve homojen genişlikte ise iş yarar diye düşünüyorum.
 
Katılım
19 Ara 2011
Mesajlar
228
o kanalın genişliği ne kadar tam bilmiyorum ama oradan içeri uygun genişlik ve çatlağın olduğu noktayakadar erişebilecek kadar uzunlukta hortum (kimyasala dayanıklı) yerleştirebilir ve kanal ile hortum arasında kalacak boşluğu dip noktadan yalıtabilirsen (sıvı conta olabilir) sorun ortadan kalkar diye düşünüyorum. bu sadece benim fikrim ve denemedim. kanal fazla kıvrım değil ve homojen genişlikte ise iş yarar diye düşünüyorum.

Hmm bak çok iyi fikirmiş bu, hatta en tepeye kadar çıkartılabilir de bu hortum. Benzin hortumuyla hallolur zannımca yalnız nerede satılır ki? Bu arada sıvı conta benzine dayanır mı acaba? Eritmesin? Bilgisi olan var mı? Gerçi o da olmazsa sunfix'le hallederim.
 
Katılım
30 Tem 2013
Mesajlar
208
motorum gecen gun yan yattı, depoda ezikler var. sanırım bunları vakumla filan düzeltiyorlarmış. iyi biri oto kaporta ustası bu ezikleri düzeltebilir mi? yoksa illa motosiklet tamircisi mi olması lazım.
 
Katılım
31 May 2007
Mesajlar
3,081
motorum gecen gun yan yattı, depoda ezikler var. sanırım bunları vakumla filan düzeltiyorlarmış. iyi biri oto kaporta ustası bu ezikleri düzeltebilir mi? yoksa illa motosiklet tamircisi mi olması lazım.

Satma niyetin yok sa ciddi birseyde yoksa düzelttirme ile ugrasma derim Maslak otosanayide Hasan usta vardı sanirim ilada yaptıracam dersen oraya gitmeni öneririm.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst