Hyosung S&T Kanuni Hyosung Gt 250 Comet Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
19 Ara 2011
Mesajlar
228
Arkadaşlar herkese selam, forum burnumda tütüyo valla :)

Askerliği de halledip nihayet geçen hafta sezonu açtım.

Bi ara satacaktım gerçi benim aslanı ama neyse ki iş bulup vazgeçtim sonunda. Valla içim giderdi, bakım lazım diye 3500TL'ye koydum hemen üşüştü millet, zannımca alıp normal fiyattan geri satacaklardı :) yedirmedim motorumu!!!

İlk olarak pilot activ takım, yağ ve filtresi, trafik sigortası (gecikmeyle beraber 325 TL!!!!!) ve bazı ufak tefek bakımlarla sezona hazır olduğumu sansam da farkettim ki benim zincir yolda türküler tutturuyor, ayağıma tekme atıyor falan :) Bugün X2 zincirimi aldım ama takacak usta bulamadım =S Maltepe ramoto da 50 TL gibi muazzam bir rakam söyleyerek beni kendisine hayran bıraktı. Ümraniye Mert ustaya gittim ama yok ortalıkta... Daha önce hiç ustaya gitmediğim için tanımıyorum kimseyi. Tavsiyeniz var mı? Ya da mert ustanın nerelerde olduğunu bilen??

Herkese kazasız sürüşler!!

---------- Mesajlar birleştirildi - 22:42 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:13 ----------

He bu arada elimde çok güzel ses çıkaran alüminyum bir egzoz var. Tiger maygır yanında kötü kalır o kadar iddialıyım :)
Ses rahatsız edici değil ve son derece tok ama orijinale dönüş yaptım.
Eğer egzoz arıyorsanız gelin motorunuza takalım, beğenirseniz alır gidersiniz.
150 TL'ye vereceğim, kendime de gidon alacağım, yana yatırıp yamultmuştum... Param olsa hayrına verirdim valla :)

 
Katılım
30 Haz 2013
Mesajlar
30
ben motorumu bugun ramoto haluk ustaya teslim ettim bana çok samimi davrandılar bundan sonra anca oraya giderim başka yer aramam fiyat olarak pahalı gelmedi bana egzantirik zincir ve teker zinciri degişimi, karburator temizlik senkron subap ayarı ıvır zıvır 200 tl fiyat verdi bide muayene edecek motorumu şusu yok busu lazım degişmeli zamanla gibi...sonuçları yazarım...nerede oturuyorsun sen bende comet sahibiyim yarında çıkma lastik almaya gidecegim tecrübelerinden faydalanmak isterim
Arkadaşlar herkese selam, forum burnumda tütüyo valla :)

Askerliği de halledip nihayet geçen hafta sezonu açtım.

Bi ara satacaktım gerçi benim aslanı ama neyse ki iş bulup vazgeçtim sonunda. Valla içim giderdi, bakım lazım diye 3500TL'ye koydum hemen üşüştü millet, zannımca alıp normal fiyattan geri satacaklardı :) yedirmedim motorumu!!!

İlk olarak pilot activ takım, yağ ve filtresi, trafik sigortası (gecikmeyle beraber 325 TL!!!!!) ve bazı ufak tefek bakımlarla sezona hazır olduğumu sansam da farkettim ki benim zincir yolda türküler tutturuyor, ayağıma tekme atıyor falan :) Bugün X2 zincirimi aldım ama takacak usta bulamadım =S Maltepe ramoto da 50 TL gibi muazzam bir rakam söyleyerek beni kendisine hayran bıraktı. Ümraniye Mert ustaya gittim ama yok ortalıkta... Daha önce hiç ustaya gitmediğim için tanımıyorum kimseyi. Tavsiyeniz var mı? Ya da mert ustanın nerelerde olduğunu bilen??

Herkese kazasız sürüşler!!

---------- Mesajlar birleştirildi - 22:42 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:13 ----------

He bu arada elimde çok güzel ses çıkaran alüminyum bir egzoz var. Tiger maygır yanında kötü kalır o kadar iddialıyım :)
Ses rahatsız edici değil ve son derece tok ama orijinale dönüş yaptım.
Eğer egzoz arıyorsanız gelin motorunuza takalım, beğenirseniz alır gidersiniz.
150 TL'ye vereceğim, kendime de gidon alacağım, yana yatırıp yamultmuştum... Param olsa hayrına verirdim valla :)

[url]http://img692.imageshack.us/img692/9224/482f.jpg[/URL]
 

oso

Katılım
7 Nis 2013
Mesajlar
6
mondial 150mr (2013 model 2100km) ile takas yapacak hyosung gt 250 comet arıyorum (elazığ ve çevresi - 500km), [email protected] mail adresinden ulaşabilirsiniz. Tekeriniz düz bassın.
 
Katılım
19 Ara 2011
Mesajlar
228
Alt sakallı sarı olan di mi seninki gördüm bugün. Küçükyalı'da oturuyorum ben de, valla ustanın güleryüzüne ve samimiyetine diyecek yok gerçekten ama 50 TL çok fazla bence bi zincir değiştirmek için. Senin söylediğin işlemler için bilemicem çünkü daha önce hiç ustaya götürmedim motoru tamirat için, daha tecrübeli arkadaşlar var forumda fiyat konusunda. Sağdan soldan duyduğum kadarıyla senkron ayarı 50TL, zincir takma 20 TL, egzantrik de 80 olsun toplam 150TL derim sanki. Ne dersiniz arkadaşlar?

Bu arada eğer egzantrik zincirini ses yapıyor diye değiştiriyorsan muhtemelen zincirden değil gergiden o sorun. Hyosung'u bilen bir ustaya tamir ettirmekte fayda var, bazı kronik sıkıntılarını biliyorlar çünkü.
 
Katılım
5 Şub 2013
Mesajlar
773
Herkese merhaba.Yakın zamanda bir motosiklet almayı planlıyorum. Aklımda gt250r, gt250 naked var, arada bir de servisi iyi dendiği için cbr250r giriyor ama küçük boyutları nedeniyle sıcak bakmıyorum. Gtr ve gt hakkında fikirlerinizi, önerilerinizi almak istiyorum. Hangisini ne için önerirsiniz, tavsiyeniz var mı. Bir de 2013 gt250 naked için düşüncelerinizi öğrenmek istiyorum. Özellikle şu videodan sonra ve youtubedeki Fvoss93 kullanıcısının videolarından sonra insanda bir gt naked aşkı oluşuyor.

 
Katılım
30 Haz 2013
Mesajlar
30
Evet aynen o ustada oyle dedi gergilerin biri saglam ama diğeri supheli calistirinca anlariz dedi duruma gore hemen gergi degisir dedi...benim egzantirikleri degistirme vaktim gelmistir zaten daha hic degismemis eski zincirimide alacagim zaten ...bugun bide iki aylik defosuz yamasiz 160/60/zr17 michelin pilot power takim alicam 200 e anlastik...on lastigim saglam ama yinede takim ucuza veriyor diye alacagim bu lastiklerin olcusu orjinalden biraz farkli kullanim omru performans ne derecede olur arkadaslar bir yorum getirebilirmisiniz ?
Alt sakallı sarı olan di mi seninki gördüm bugün. Küçükyalı'da oturuyorum ben de, valla ustanın güleryüzüne ve samimiyetine diyecek yok gerçekten ama 50 TL çok fazla bence bi zincir değiştirmek için. Senin söylediğin işlemler için bilemicem çünkü daha önce hiç ustaya götürmedim motoru tamirat için, daha tecrübeli arkadaşlar var forumda fiyat konusunda. Sağdan soldan duyduğum kadarıyla senkron ayarı 50TL, zincir takma 20 TL, egzantrik de 80 olsun toplam 150TL derim sanki. Ne dersiniz arkadaşlar?

Bu arada eğer egzantrik zincirini ses yapıyor diye değiştiriyorsan muhtemelen zincirden değil gergiden o sorun. Hyosung'u bilen bir ustaya tamir ettirmekte fayda var, bazı kronik sıkıntılarını biliyorlar çünkü.
 
Katılım
14 Haz 2010
Mesajlar
51
Evet ben de motoru test etme şansını yakaladım , gayet tatmin etti ivmelenmesi çok iyi gerçekten.Ama motoru koyucak yer sıkıntısı yaşıyorum , yakınlarda falan hiç otopark yok evin orada da koyacak yer yok kendimi ortada kalmış gibi hissediyorum :salut:
 
Katılım
31 May 2007
Mesajlar
3,081
1044437_537636952960461_576894888_n.jpg


Antalya yolcusu ;)
 
Katılım
6 Mar 2011
Mesajlar
2,592
Arkadaşlar herkese selam, forum burnumda tütüyo valla :)

Askerliği de halledip nihayet geçen hafta sezonu açtım.

Bi ara satacaktım gerçi benim aslanı ama neyse ki iş bulup vazgeçtim sonunda. Valla içim giderdi, bakım lazım diye 3500TL'ye koydum hemen üşüştü millet, zannımca alıp normal fiyattan geri satacaklardı :) yedirmedim motorumu!!!

İlk olarak pilot activ takım, yağ ve filtresi, trafik sigortası (gecikmeyle beraber 325 TL!!!!!) ve bazı ufak tefek bakımlarla sezona hazır olduğumu sansam da farkettim ki benim zincir yolda türküler tutturuyor, ayağıma tekme atıyor falan :) Bugün X2 zincirimi aldım ama takacak usta bulamadım =S Maltepe ramoto da 50 TL gibi muazzam bir rakam söyleyerek beni kendisine hayran bıraktı. Ümraniye Mert ustaya gittim ama yok ortalıkta... Daha önce hiç ustaya gitmediğim için tanımıyorum kimseyi. Tavsiyeniz var mı? Ya da mert ustanın nerelerde olduğunu bilen??

Herkese kazasız sürüşler!!

---------- Mesajlar birleştirildi - 22:42 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:13 ----------

He bu arada elimde çok güzel ses çıkaran alüminyum bir egzoz var. Tiger maygır yanında kötü kalır o kadar iddialıyım :)
Ses rahatsız edici değil ve son derece tok ama orijinale dönüş yaptım.
Eğer egzoz arıyorsanız gelin motorunuza takalım, beğenirseniz alır gidersiniz.
150 TL'ye vereceğim, kendime de gidon alacağım, yana yatırıp yamultmuştum... Param olsa hayrına verirdim valla :)

[url]http://img692.imageshack.us/img692/9224/482f.jpg[/URL]

Avrupa yakasına gezmeye gelirsen haftasonu benim garajda değiştiririz.Zaten ramazan başlıyor hadi ballısın bişeler ısmarlamaktan da yırtarsın :D
1 ay önce orj yeni gidon takıldı motosikletime fakat ben beğenmediğim için enduro vari bir gidon aldım. Orjinal gidon takmayı düşünüyorsan konuşuruz.
 
Katılım
14 Haz 2010
Mesajlar
51
Evet ben de motoru test etme şansını yakaladım , gayet tatmin etti ivmelenmesi çok iyi gerçekten.Ama motoru koyucak yer sıkıntısı yaşıyorum , yakınlarda falan hiç otopark yok evin orada da koyacak yer yok kendimi ortada kalmış gibi hissediyorum :salut:

iyi yolculuklar yolda fotoğraf çekmeyi unutmayın :D
 
Katılım
5 Şub 2013
Mesajlar
773
Kayalar motorla görüştüm. Artık gt250 naked modelini getirmeyeceklerini söylediler. Bu bayiye özgü bir durum mu yoksa artık gt250 naked Türkiyeye gelmeyecek mi?
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
12 Şub 2012
Mesajlar
382
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
slm 250gt ile sym wolf 250 kıyaslayabilir misiniz?

wolfu biraz inceledim; ön takım çok zayıf geldi bana..Ön takımdan kastım;amortisör boruları ve kafanın şase bağlantı noktası...Başkada sıkıntılı tarafını görmedim. Frenleri gt250 den daha iyi, performans olarak gt250 den haliyle daha düşük...Bana göre güzel motor alınabilir. Ancak ne hyo nede başka 250cc yi ben olsam sıfır almam, çok zarar ediyorsun.

---------- Mesajlar birleştirildi - 16:24 ---------- bir önceki mesaj zamanı 15:38 ----------

Motorun arka dişli, Orjinali 46 dişti...49 luk özel dişli yaptırdım. Uzun arayışlar sonucu dişliyi yaptırabildim. Maliyeti 130 tl oldu..İzlenimlerimi aktarayım

- Gt250-250r lardaki orjinal arka dişli 46 diş, 49-50 dişe kadar Zincirde oynamaya gerek yok, Zinciri değiştirmeden gergi mesafesi kurtarıyor 51-52 ye kadar da kurtarır.
- Orjinal 46 lık dişli ile, yaptırdığım 49 luk dişlinin yarıçapında 8mm fark var.Yani 49 luk dişli çap olarak 16mm daha geniş yaklaşık olarak.
- orijinal ile en büyük sıkıntı;sıkışık trafikte debriyajı çok kullanıyordum, 1.viteste rölantide gitmiyordu hafif gaz istiyordu.Bu tamamiyle ortadan kalktı,şimdi motor gaz vermeden kalkıyor ve yola devam ediyor.
- 1. vites ten 2. vitese atınca motor güçten düşmüyor aynı şekilde hızlanmaya devam ediyor.Doğal olarak diğer viteslerde de bu şekilde devam ediyor.
- orijinalde 6000 devirde 95-96 km hız vardı,şimdi ise 6000 devirde 90-91 km hıza ulaşıyor..5-6 km bir düşüş oldu..
- Vitesi değiştirme aralığımda bir değişiklik olmadı, kullandığım hız belli zaten. max 110 civarı sürmekteyim.
Memnunum açıkçası heleki artçı varken kullanım harika oldu...
 
Katılım
31 May 2007
Mesajlar
3,081
o topcaseden bende istiyorum montaji hakkinda bilgi verirmisiniz

Bu topcasei önermiyorum Arkada kilidi kırıldı yolculukta arkasaını fark etmedim katlanmış arka tarafı ezildi 150 tl ama ucuz etin yahnisi seklinde en azında benim gibi kullanıcılar için uygun degil montajı yer topcase gibi ama demirini bulmak zor biraz...
 
Katılım
31 May 2007
Mesajlar
3,081
1044437_537636952960461_576894888_n.jpg


Durum raporu bu yüke iki kişi rüzgarlı havada durum aşagıdaki gibi
2016 km 89,93 lt 394,2 TL 100km de 4,06lt
 
Katılım
31 Tem 2011
Mesajlar
771
2008 enjeksiyonlu modellerde yaşanan sorunlar hakkında ne duyum aldın?

enjeksiyonlu modelde benim bildiğim en az tüketim ılıman hava şartlarında optimum ekonomik sürüşle 2,8 litre. ben geçen yaz 3 litreye kadar düşmüştüm. tabi bu tüketim için aşırı çaba sarf etmen gerekiyor :)
maksimumda da 4,5 litreyi geçmedim.

önemli olan motorun temiz ve bakımlı olması. enjeksiyonlu veya karbüratörlü olması çok farketmeyecektir. enjeksiyonlu olanlar arıza tespitinde biraz daha zorlayıcıdır. ama neticede çok karışık bir sistem değil. durum birkaç sensör ve kontrol ünitesi arasında yönetilir.

bi kaç usta son seriler hariç enjeksiyon beyinleri arızalı değişim gerekiyor filan dedi
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst