Hyosung S&T Kanuni Hyosung Gt 250 Comet Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

F54

Katılım
25 Haz 2010
Mesajlar
14,951
Arkadaşlar izmirden bir arkadaşımız motoruma talip, fakat mesafe uzak olduğu için indirim istiyor. Ne yapayım, en son ne kadara bırakayım :silent:
http://www.sahibinden.com/ilan/vasi...-kartlarina-12-taksit-imkani-105356152/detay/
reis senin motora çok talip çıkar bunun sebebi de temiz durması eğer cebim de 5800 olsa seni bi şekilde ikna etmeye çalışır motoruna talip olurdum ama
ama sı siyah olması benim için bi eksi çok pislik gösteriyor
hayırlı satışlar umarım istediğin fiyata satarsın güzel motorun var allah kaza bela vermesin
 
Katılım
31 May 2007
Mesajlar
3,081
Cumartesi MotoParka gittim, Sonunda morsi denen neydiği belirsiz yagdan kurtuldum :D Yerine başka neydüğü belirsin ama daha önce kullanıp memnun kaldıgım Full Sentetik Jasoma 2 li yağdan koydum motor kendine geldi. Yağ filtresini MErkez Yedek parcadan 10 tl ye almıştım yanımda vardı ama MotoPArk ta 5 tl ymiş aklınızda olsun ;)

Motorun boşta stop etmesi ile ilgili gösterdim yüksek devir cevirmesi falan akü boşken yapar onu bazen ama kü dolunca toprlar dedi ölcelim degerleri görelim dedim şimdi bir anlamı olmaz zaten jarz olmuştur artık yarın kontak acmadan bakarsın dedi. biraz bekledik test falan ettiler. Bir ihtimal beyinden olabilir şu anda sorun yok ama bu şekilde gödersek bile sorun yok diye geri gelir sen en iyisi kullan bir sorun iyice nuks etsin sonra bakarız dediler motor garantide direk garantiden değişir ama gelen beyinlerde tamir görmüş beyinlermiş zaten donanımsal bir sorun olmuyor icindeki kodlama bozuluyor motorları vurdurmayın dediler. Bende bu bilgileri paylaşmak istedim ;)

Ertesi gün Aküyü ölctüğümde kontak kapalı 11,99 volt kontak acık rolantide 13,10 civari uzunlar sinyaller stop yanık halde 12,99-12,78 vılttlarda geziyor akü sanirim bundna once motru 10 günlük sürelerle yatırdım ondan mı oldu nedir bilmiyorum... Kullandıkca görcez keske bu motorlarından fabrika ayarlarına dön diye bir ayarı olsa :D
 
Katılım
3 Tem 2009
Mesajlar
6,398
sen en iyisi kullan bir sorun iyice nuks etsin sonra bakarız dediler ....

Ertesi gün Aküyü ölctüğümde kontak kapalı 11,99 volt kontak acık rolantide 13,10 civari uzunlar sinyaller stop yanık halde 12,99-12,78 vılttlarda geziyor akü sanirim bundna once motru 10 günlük sürelerle yatırdım ondan mı oldu nedir bilmiyorum... Kullandıkca görcez keske bu motorlarından fabrika ayarlarına dön diye bir ayarı olsa :D

Şu cümlelere bayılıyorum. Sorun iyice nuks edince ne olduğunu mu anlayacaklar? Diyelimki artık her boşa aldığında stop ediyor, ne olacak, çat diye anlayacaklar mı? Yine kurcalamadan anlamayacaklar. Yani şimdi biraz üşenmiş gibiler.

Bir de ölçtüğün Voltaj değerlerinde bir sorun yok gibi duruyor. Normal bir akü için normal değerler değil mi bunlar zaten ?
 
Katılım
31 May 2007
Mesajlar
3,081
Şu cümlelere bayılıyorum. Sorun iyice nuks edince ne olduğunu mu anlayacaklar? Diyelimki artık her boşa aldığında stop ediyor, ne olacak, çat diye anlayacaklar mı? Yine kurcalamadan anlamayacaklar. Yani şimdi biraz üşenmiş gibiler.

Bir de ölçtüğün Voltaj değerlerinde bir sorun yok gibi duruyor. Normal bir akü için normal değerler değil mi bunlar zaten ?

Aynen olması gereken degerler. Valla ustanın yanında hic bir sorun cıkarmadı saat gibi calıştı ona yapsa basından savıyor diycem de yapmadı şimdi sorun olmayan parcayıda sorun var diye gonderse olmaz o yuzden birsey diyemedim motorunda sorunsuz calışcagı tutu bakalım devam ederse artık zorlayacam ama havalar kotu gidiyor cok kullanıp test edecek bir durumda yok... Yasıycaz gorcez :D
 
Katılım
21 Eki 2012
Mesajlar
49
perşembe günü itibariyle makinamı servise götürdüm.

daha önceki sahibi çift tırnaklı buji kullanmış, tırnakları iyi durumda değildi, onu tek tırnaklı ile değiştirdik. psikolojik olabilir ama sanki performansı düştü. soğukların da etkisi olabilir...

bu bişi diil de daha büyük bi problem var gibi...
yağ tapasının üzerinde (biliyosunuz mıknatıslıdır) bir dişli parçası çıktı :salut:
şu şekildedir kendisi:



Uploaded with ImageShack.us


bu kesinlikle bi dişli parçası... büyüklüğü kibritin siyah ucundan birazcık büyük

daha önce dişli göreniniz bileniniz var mı, hangi dişli olduğuna dair fikri olan var mı...

daha önce önemsemediğim bi problemim var: 3. viteste 5500-6000 devir arası motor sağırlaşıyo.. 5500 e kadar hızlı çıkıyo, sonra sağırlaşıyo (kompresor yapmış gibi) 6000 den itibaren tekrar uçuşa geçiyo... bunun bu dişli ile ilgisi olur mu...

servisteki usta hyosung konusunda uzman olduğunu söylemişse de bu dişli hakkında hiç yorum yapamaması beni (usta hakkında) düşündürdü.

bu arada marş dişlisi değil, orada hurda bir marş dişlisi vardı, buna göre dişlileri çok küçük..

motorun acilen açılması gerektiğini, açılmazsa kitlenebileceği söylendi ki, benim bi arkadaşım bu kitlenmeden dolayı büyük bir kaza geçirdi..

motorun sadece açılıp bakılması ve kapanmasının 750 tl tutacağı da söylenince, kitlenme korkusunu bir anda yendim..

şimdi sizden yorumlarınızı bekliyorum arkadaşlar:

*motora binmelimiyim ( 750 + parçalar kadar param yok )
*herhangi bir dişli kırıldığında, problem çıkarmadan, kendini belli etmeden çalışabilir mi


NOT: daha önce yapılan bir işlem neticesi karterde kalıp kalmadığı konusunda da bilgim yok....

---------- Mesajlar birleştirildi - 21:00 ---------- bir önceki mesaj zamanı 20:22 ----------

şu dişliyi yakından gördünüz mü?
http://www.merkezyedekparca.com/detay.asp?urunid=1879&p=Hyosung Gt250R Mars Ruble Dislisi

buradaki dişlerin aynısı diyebilirim. ama ilandaki dişlinin büyüklüğünü bilmediğim için kesin konuşamıyorum..

yalnız bana orada bi marj dişlisi olduğunu söyleyip gösterdikleri şeyin bununla ilgisi yok.. belki karşısıdır..
 
Katılım
14 Eyl 2006
Mesajlar
5,631
perşembe günü itibariyle makinamı servise götürdüm.

daha önceki sahibi çift tırnaklı buji kullanmış, tırnakları iyi durumda değildi, onu tek tırnaklı ile değiştirdik. psikolojik olabilir ama sanki performansı düştü. soğukların da etkisi olabilir...

bu bişi diil de daha büyük bi problem var gibi...
yağ tapasının üzerinde (biliyosunuz mıknatıslıdır) bir dişli parçası çıktı :salut:
şu şekildedir kendisi:

[url]http://img18.imageshack.us/img18/3200/201212061250441.jpg[/URL]

Uploaded with ImageShack.us


bu kesinlikle bi dişli parçası... büyüklüğü kibritin siyah ucundan birazcık büyük

daha önce dişli göreniniz bileniniz var mı, hangi dişli olduğuna dair fikri olan var mı...

daha önce önemsemediğim bi problemim var: 3. viteste 5500-6000 devir arası motor sağırlaşıyo.. 5500 e kadar hızlı çıkıyo, sonra sağırlaşıyo (kompresor yapmış gibi) 6000 den itibaren tekrar uçuşa geçiyo... bunun bu dişli ile ilgisi olur mu...

servisteki usta hyosung konusunda uzman olduğunu söylemişse de bu dişli hakkında hiç yorum yapamaması beni (usta hakkında) düşündürdü.

bu arada marş dişlisi değil, orada hurda bir marş dişlisi vardı, buna göre dişlileri çok küçük..

motorun acilen açılması gerektiğini, açılmazsa kitlenebileceği söylendi ki, benim bi arkadaşım bu kitlenmeden dolayı büyük bir kaza geçirdi..

motorun sadece açılıp bakılması ve kapanmasının 750 tl tutacağı da söylenince, kitlenme korkusunu bir anda yendim..

şimdi sizden yorumlarınızı bekliyorum arkadaşlar:

*motora binmelimiyim ( 750 + parçalar kadar param yok )
*herhangi bir dişli kırıldığında, problem çıkarmadan, kendini belli etmeden çalışabilir mi


NOT: daha önce yapılan bir işlem neticesi karterde kalıp kalmadığı konusunda da bilgim yok....

---------- Mesajlar birleştirildi - 21:00 ---------- bir önceki mesaj zamanı 20:22 ----------

şu dişliyi yakından gördünüz mü?
http://www.merkezyedekparca.com/detay.asp?urunid=1879&p=Hyosung Gt250R Mars Ruble Dislisi

buradaki dişlerin aynısı diyebilirim. ama ilandaki dişlinin büyüklüğünü bilmediğim için kesin konuşamıyorum..

yalnız bana orada bi marj dişlisi olduğunu söyleyip gösterdikleri şeyin bununla ilgisi yok.. belki karşısıdır..

ve 5700 devirde bir titreşimde başlar 6000 devirden sonra kaybolur..bunun dişliyle bir ilgisi yok.karbüratörde 2. kelebek devreye giriyor o devirde motorun gidişi gözle görülür bir şekilde canlanır.

ama o dişli konusuna önem vermelisiniz komple şanzımanı yenilemek zorunda kalmayın sonra
 
Katılım
18 May 2009
Mesajlar
55
perşembe günü itibariyle makinamı servise götürdüm.


daha önce önemsemediğim bi problemim var: 3. viteste 5500-6000 devir arası motor sağırlaşıyo.. 5500 e kadar hızlı çıkıyo, sonra sağırlaşıyo (kompresor yapmış gibi) 6000 den itibaren tekrar uçuşa geçiyo... bunun bu dişli ile ilgisi olur mu...

dişli ile ilgisi olduğunu sanmıyorum. Usta değilim ama bana benzin yani karbiratördenmiş gibi geldi. karbiratör temizliyecileri bir dene,hatta ilk önce karbiratörü alttan bi boşalt belki pislik gelmiştir. olmazsa karbiratör söküp temizlemek gerekebilir, diye düşünüyorum
 
Katılım
8 Tem 2008
Mesajlar
1,471
Motoruma ihtiyacı olan parçaların fiyat karşılaştırmasını yapıyordum, kuralkan ve hyosung source ile ve sonuç..

silindir arka 225 TL (Kuralkan)
210 TL (Hyosung Source)

silindir ön 325 TL ( Kuralkan)
210 TL (Hyosung Source)

Piston 100 TL ( Kuralkan) X2=200 TL
Segman 40 TL (Kuralkan) X2=80 TL
Piston ve Segman takımı 100 TL (Hyosung Source) X2=200 TL

Yağ Pompası 70 TL (Kuralkan)
60 TL (Hyosung Source)

Debriyaj B. 210 TL (Kuralkan)
163 TL (Hyosung Source

Şimdi, ey kuralkan yetkilileri, azcıkın kafanız çalışıyorsa şu konuları bir takip edersiniz. yok tok satıcı iseniz zaten ben sizin ∞ .... ulan arkadaş iki silindir de aynı ,işçiliği etkileyecek tek birşey bile yok ve durum böyle iken sen ne diye iki silindir arasında 100 TL fark koyarsın..
 
Katılım
21 Eki 2012
Mesajlar
49
silindir arka 225 TL (Kuralkan)
210 TL (Hyosung Source)

silindir ön 325 TL ( Kuralkan)
210 TL (Hyosung Source)

Piston 100 TL ( Kuralkan) X2=200 TL
Segman 40 TL (Kuralkan) X2=80 TL
Piston ve Segman takımı 100 TL (Hyosung Source) X2=200 TL

Yağ Pompası 70 TL (Kuralkan)
60 TL (Hyosung Source)

Debriyaj B. 210 TL (Kuralkan)
163 TL (Hyosung Source

yanlış yazmışlardır hocam, böyle bişi olabilemez (mantıken)

yine de hyosung source fiyatlarının üzerine kargo koyduğumuzda, parçaları beklediğimize değecek fark yok sanki..

---------- Mesajlar birleştirildi - 16:45 ---------- bir önceki mesaj zamanı 16:42 ----------

dişli ile ilgisi olduğunu sanmıyorum. Usta değilim ama bana benzin yani karbiratördenmiş gibi geldi. karbiratör temizliyecileri bir dene,hatta ilk önce karbiratörü alttan bi boşalt belki pislik gelmiştir. olmazsa karbiratör söküp temizlemek gerekebilir, diye düşünüyorum

sadece 3. viteste bunu yaptığı için kıllanıyorum..
bide, 3. viteste 1 (yazıyla bir) kere yapıyo bunu. yani, 8-9000 devire çıkıp tekrar 5000 e inip hızlansam yapmıyor..

edit: şimdi aklıma geldi, belki kelebek kapanmıyodur. onun için yapmıyodur:cyclopsan ama niye sadece 3.vites
 
Katılım
8 Tem 2008
Mesajlar
1,471
yanlış yazmışlardır hocam, böyle bişi olabilemez (mantıken)

yine de hyosung source fiyatlarının üzerine kargo koyduğumuzda, parçaları beklediğimize değecek fark yok sanki..

---------- Mesajlar birleştirildi - 16:45 ---------- bir önceki mesaj zamanı 16:42 ----------



tam 100 TL oynuyor hacı.. 100 TL ile ne yapabilirsin, ön arka fren balatalarını ve yağ değişimini yaparsın veya hava filtresi,yağ filtresi ve yağ değişimi yapabilirsin veya deponu doldurur 500 km yol yaparsın geri kalan da yolda içecek paran olur.. bu 100 TL'i kuralkana vereceğime 10 gün kargo bekleyip kendine harcamak daha mantıklı..
 
Katılım
8 Tem 2008
Mesajlar
1,471
2. motor olarak Comet 250 almayı planlıyorum ve siz kullanan arkadaşlarımdan yorumlarını bekliyorum;

http://www.sahibinden.com/ilan/vasi...ine-istiyorsan-bakmadan-gecme-105373406/detay

bu motoru tanıyanınız var mı acaba? Verilir mi bu para? ...


ilandaki motor süpriz yapacak potansiyele sahip. sağlam çıkabilir veya tam tersi de olabilir..limiti ne kadar zorlayabilirsin bilmiyorum ama şu ilana bak istersen.. bu fiyata daha iyisini bulabileceğini sanmıyorum
 
Katılım
8 Tem 2008
Mesajlar
1,471
Linkini verdiğiniz motor güzel ama 2. motor için bütceyi o kadar zorlarsam hanım kapıda yatırır beni ...

hanımınız ile pazarlığa girip koltukta uyumaya razı olun..öbür türlü motor sorunlu çıkarsa bu sefer de ciddi sağlık sorunu yaşayabilirsiniz=)
 
Katılım
13 May 2005
Mesajlar
1,862
Motosikleti
Su Motoru
hanımınız ile pazarlığa girip koltukta uyumaya razı olun..öbür türlü motor sorunlu çıkarsa bu sefer de ciddi sağlık sorunu yaşayabilirsiniz=)

4,750 civarı alırım diye düşünüyorum ve Bursa dan nakliyeci bir arkadaşım getirecek alım durumum olursa. Fakat linkini verdiğiniz diğer motor hem 1.250 tL daha fazla hemde taaaaa .... Trabzonda : ). Hem oradan getirecek nakliyeci arkadaşım yok, hemde + 1250 tL beni ciddi anlamda zorlar gibi ...
 
Katılım
31 May 2007
Mesajlar
3,081
4,750 civarı alırım diye düşünüyorum ve Bursa dan nakliyeci bir arkadaşım getirecek alım durumum olursa. Fakat linkini verdiğiniz diğer motor hem 1.250 tL daha fazla hemde taaaaa .... Trabzonda : ). Hem oradan getirecek nakliyeci arkadaşım yok, hemde + 1250 tL beni ciddi anlamda zorlar gibi ...
2 tane3 cadde motorunu ne yapacan bari bunu alda dag bayır gezersin antalyada toroslar falan trans torosu arat

http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-hyosung-emsalllerinden-farkli-temiz-hyosung-rt-125-103165929/detay
 
Katılım
13 May 2005
Mesajlar
1,862
Motosikleti
Su Motoru
2 tane3 cadde motorunu ne yapacan bari bunu alda dag bayır gezersin antalyada toroslar falan trans torosu arat

http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-hyosung-emsalllerinden-farkli-temiz-hyosung-rt-125-103165929/detay

"Cadde motoru" diye birşey yok, bahsettiğin olsa olsa Racing olur ki onunda yeri cadde değil zaten. Eğer "cadde motoru" ndan kastın Naked ise onun yeri ayrıdır. Naked şehir içinde kullanımı rahattır, uzun yolda kullanımı rahattır, gerekirse çok bozuk olmadığı taktirde dağa bayırada çıkarsın. Ha Enduro ya geçipte dağda bayırda kafa tutamazsın, geçipte bir Racinge "gel kapışalım" diyemezsin, Touring kadar rahat edemezsin ama saydığım sınıfların hepsinden az da olsa bir Naked da vardır. Bir adet hatrı sayılır Naked motosikletim mevcut fakat şehir içi kullanımında beni yoruyor (180kg) ve dur kalk çok yakıyor. Bu sebepten daha düşük cc başka bir Naked almak istiyorum. Daha hafif olsun, daha az yaksın, şehir içinde kullanayım. Şehirler arası çıkarsam küçük olanı bırakır büyüğü alırım diye düşündüm ...
 
Katılım
18 Eki 2008
Mesajlar
2,823
"Cadde motoru" diye birşey yok, bahsettiğin olsa olsa Racing olur ki onunda yeri cadde değil zaten. Eğer "cadde motoru" ndan kastın Naked ise onun yeri ayrıdır. Naked şehir içinde kullanımı rahattır, uzun yolda kullanımı rahattır, gerekirse çok bozuk olmadığı taktirde dağa bayırada çıkarsın. Ha Enduro ya geçipte dağda bayırda kafa tutamazsın, geçipte bir Racinge "gel kapışalım" diyemezsin, Touring kadar rahat edemezsin ama saydığım sınıfların hepsinden az da olsa bir Naked da vardır. Bir adet hatrı sayılır Naked motosikletim mevcut fakat şehir içi kullanımında beni yoruyor (180kg) ve dur kalk çok yakıyor. Bu sebepten daha düşük cc başka bir Naked almak istiyorum. Daha hafif olsun, daha az yaksın, şehir içinde kullanayım. Şehirler arası çıkarsam küçük olanı bırakır büyüğü alırım diye düşündüm ...

naked uzun yol için tasarlanmamıştır, uzun yolda adamı aptal eder. cadde motoru=roadster=naked...
 
Katılım
13 May 2005
Mesajlar
1,862
Motosikleti
Su Motoru
naked uzun yol için tasarlanmamıştır, uzun yolda adamı aptal eder. cadde motoru=roadster=naked...

Uzun yol için touring veya cruiser var zaten. Ben "uzun yol için tasarlanmıştır" yazmadım. Ama touring veya cruiser dan sonra uzun yolda rahat edebileceğiniz nadir motor sınıflarından biridir. Ayrıca o sizin Road Star (Roadster) = Naked değildir olsa olsa Road Star = Cruiser olabilir. Naked ın Road Star sınıfıyla yakından uzaktan ilgisi yok, 2 teker olması dışında. Türkiyede genelde "Cadde motoru" olarak tabir edilen motosikletler Racing dir veya ben öyle biliyorum ama Naked veya Cruiser (Road Star) değil ...
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst